Strapabíró. Az átlagnál nagyobb súlyom miatt (115) választottam a sport sorozatból bringát, mert kicsit féltem a hobby sorozattól, és nem csalódtam. Bírja a megpróbáltatásokat, így aki hasonlóan nagy súllyal küszködik, az is nyigodtan választhatja. Bírják a felnik, a hegesztések.
Nagyon szép a festése, és ez is álja a sarat. Pereceltem néhányat már vele erdei utakon, és semmi sérülés.
Aránylag könnyű (legalábbis az előző acélvázas bringáimhoz képest), teccik, hogy simán viszem fel-le a lépcsőn.
Igazából úgy, ahogy van, jó kis gép,
Sokan írták a pedált. Igazából a készítők helyében én oda se adtam volna senkinek ilyen pedállal, dehát amennyivel olcsóbb a többi hasonló felszereltségű bringától, egy pedál még belefér. De érdemes már vásárláskor megvenni, nekem az első használatkor egyszerűen levált a fém keret a belső műanyag részről.
Nyerget is írta mindenki, nekem is cserés lett puhábbra, mert nem bírtam. Lehet, van akinek jó.
A gyári fékbetétek nálam nem jöttek be annyira... használható, nem lassítanak igazán, egy nagyobb lejtő alján gyakran kell csúszni vele. De lehet ez egy könnyebb bringásnál simán megfelelő.
Gumik csak terepre, és ott is egy évet bírtak.
Nem akartam ennyiért bringát... de megvettem. Örülök, hogy megvettem! Azóta szeretjük egymást :)
János-hegyre feltekerésre és onnan túrista utakon lefelé használom hétvégente, mint írtam nem kis teherrel, és egy éve semmi probléma vele. Bárkinek ajánlom, aki erdőn-mezőn vagy úttalan utakon bringázgatna, és kicsit megízlelné, hogy milyen, ha nem fogja vissza magát egy kicsit keményebb terepen, félve, hogy tönkre megy a gép.
Defektem sem volt még, a váltóm pontos, bár sajna terhelés alatt hisztizik. Felfele erölködésnél ez néha bosszantó, de megszoktam. Már nem zavar, belekalkulálom.
Következő csere a fékbetét lesz, hátha egy másik fajta jobban teljesít nálam.
Terepre, erdőt-mezőt járni, kirándulni. Lehet vadulni is kicsit, mert bírja. Aszfaltra másik gumival.