Kross Level A3 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Mikiasz avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Hidraulikus tárcsafék
  • Első teló. 
  • Jó fékek.
  • Váltó tűrhetően vált.
  • 3*8 sebesség elegendő.
  • Jó kinézet
  • Jó terepgumival nem csúszik lejtőn és emelkedőn sem, homokban is jól kezelhető.
Hátrány
  • Nagyon könnyen lyukadó gumik (Rapid Rob) egy kisebb tüske is elég (20 éves Schwinn gumikkal előtte nem volt azon az úton defektem).
  • A hajtás nem igazán bírja a saras, vizes, homokos terepet nekem 1000 km után már ugrott a lánc, 2200 km környékén cserélni kellett a láncot, hajtókart és hátsó kazettát is (bár két utóbbi lehet, hogy a nem odafigyelésem is okozta).
  • Gyári markolatot cserélnem kellett mert nagyon vékony volt.
  • Újabban nyekereg vmi a kormánynál.
  • A hátsó keréknél küllőtörés kb. 2300 km-nél.
  • Joytech hátsó agy beázott! erős 1 év és kb. 3000 km után beázott, kattogott stb. Tisztítás zsírzás, golyócsere és mintha új lenne. Nem kapott nagynyomású mosást és extra vizet/esőt sem. Most javítva, mintha nem is lenne olyan halk és könnyű hajtani.
  • Gyári pedál csere, mert kezdett szétesni.

2018.06.15. A váz elrepedt a nyeregcsőnél, 4 év és kb. 15000 km után. Ez nekem egy óriási csalódás ebben a márkában. Ja 2 év gari volt a vázra. Nem esés és egyéb extra körülmények csak simán elrepedt. Hát nem tudom. eddig hittem benne, hogy ez egy jó márka, de így...

 

Tapasztalat
  • MTB-t akartam venni, az alap koncepció jó, de az alkotóelemek nem igazán bírják a saras, vizes, homokos, rázós? terepet. Akkor meg mire való egy monti? Nem DH-zok, ugratok vele akkor meg miért nem bírja azt amire való (küllőtörés, defekt, extrém rövid idő alatt lánckopás, hátsó agy beázás)? 
  • Alapvetően szeretem, de nem igazán vagyok vele megelégedve.
  • Első teló = vmi van rajta ami rugózik.
  • 175 cm / 77 kg az S-es váz nekem kényelmes, 35-40 km-es fele terep/fele aszfalt utat probléma nélkül végig tudok csinálni, leszállás és fenékfájás nélkül.
  • Következőre remélem csak az ülést kell cserélni és a többi marad.
  • Rövid időn belül mindig van vmi amit cserélni kell, mert nyekereg, csörög stb.

Az elrepedt váz nagyon beárnyékolja a márkához való viszonyomat, nem veszek többet Kross-t. 

Erre ajánlom

Nem saras, vizes, homokos terep, tüskementes. Aszfaltra nem való, max oda illő gumikkal. DH/figurázással nincs tapasztalatom. Alapvetően stabil kerékpár, de 4 év után elrepedt a váza a nyeregcsőnél. Mi van???

Ennyiért vettem
150000
Csatolt képek
Kross Level A3  2014 mtb
Eltört váz
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Fekete-kék-zöld
  • Matt fekete-grafit-narancssárga

villa (teló):

Suntour XCM RL (rugóút: 100 mm, kormányról vezérelhető Speed Lock)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus,

M311 42/32/22T


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

HG41-8 11-32T


középrész:

SR Suntour


első váltó:

Shimano M190


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

M430


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Alu/Nylon


Kerék

felni:

Kross Disc (alu, duplafalú)


első agy:

Joy Tech D041DSE 32H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 32H


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

KevlarGuard 26"x2.1"


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

M360, 8 fokozatú


kormány:

Kross Sport Components (alu, enyhén hajlított, 660 mm, 31,8mm)


markolat:

Herrmans


kormányszár:

Kross Sport Components (alu, ahead, 31,8mm)


kormánycsapágy:

VP A41AC félintegrált


nyereg:

Selle Royal Seta M1 Custom


nyeregcső:

Kross Sport Components (alu, 27,2mm)


Fék

tárcsafék:

Avid DB1 (hidraulikus)


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Avid DB1


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Level R4 vagy Bergamont Metric 4.4 a jobb választás?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Kross Hexagon X9,X7 vagy Kross Level A3? Melyiket vegyem?
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Trek 3700 Disc vagy Kross Level A3, melyiket válasszam?
2 válasz
utolsó: 2012. jún.
Kross Level A3 vs Kross Hexagon X9, melyiket válasszam?
16 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Level A3 termékkel kapcsolatban: