Sík terepen stabil, gyors, könnyen megindul sprintnél: nem nyeklik-nyaklik. Nagy sebességnél sem szitál, masszív, biztonságos érzést kelt. Tökéletes váltás (a 2way imádnivaló), a fék bivalyerős és kezesbárány. Nagyon jó terepgumi. Teló jól mozog, testre- és pályára szabható, -10 fokban is kimozogja a 80mm-t. Sportos cockpit. Szép design, gyönyörű hegesztések, megfelelő súly, szuper ár/érték arány.
Hosszú a váz, emiatt meredek felfelén elkaparhat a hátulja, éles-szűk kanyarokban talán kevésbé fordulékony. RS Tora telóról hiányzik a poploc. Nekem nem kényelmes az ülés. Pedált SPD-re cserélni kötelező. Felni picit nehéz és nem disc-es. Vázon (felesleges) V-fék szemek és ezen a környéken keskeny a gumiknál, kevésbé sártűrő. Egy év után lötyögni kezdett a hátsó kerék, az ipari csapágyakat SKF-re cseréltem. 3500km után lánc és sor csere, de a nagytányér is cserére szorul, a tárcsafékek dugattyúi elkezdtek szorulni a sok hólé/útszóró só hatására...
Kevés plusz pénzzel top gépet lehetne belőle kihozni: felni, pedál, ülés csere; Poploc, kulacstartó hozzáadás és kész. Esetleg egy jobb teleszkóppal fél kilót lehet faragni a súlyából.
XC, maraton, akár verseny is, hétvégi vadulás, slick gumival városi gerillaharc. Agresszív és/vagy nehéz tekerőknek.