Kross Level R6 mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 208.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

robiq avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

"Első látásra szerelem" volt, remek matt színösszetétel, kiváló geometria!Szépen kidolgozott hegesztés, masszív váz, nem gond neki a 110 kilóm!A fékek remekül fognak, jól adagolható. A váltó teszi a dolgát gondtalanul.A teló hibátlanul működik.Egy Caprine Epik 30-ról váltottam de nem bántam meg, remek választás volt..Túl az 1100 km-en mondhatom hogy megbízható, strapabíró társ. Nekem a 185 cm-es magasságomhoz az XL méret passzol. A 27.5-ös kerékméret már az első alkalommal érezhetően könnyebben vette az akadályokat, kevésbé volt "pattogó" érzés.Akcióban jutottam hozzá 189.000-ért, ennyiért ilyen felszereltségű bringát nem találtam.

Hátrány

A gumikba kell a defektgátló folyadék, volt hogy egy úton 2x kaptam defektet.Kormányt cseréltem hajlítottra, és az ülést egy fokkal puhábbra így kényelmesebb a gyári "gyilkos" volt. A pedál lesz a következő cserés.

Ennyiért vettem
189000
Csatolt képek
Kross Level R6  2014 mtb
Kross Level R6
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csabid avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Vázgeometria; masszív, jó súlypontelosztás, kiválóan kidolgozott, szép varratok, jól néz ki!
Váltók. Pláne a hátsó!
Teleszkóp nem rossz, nehéz darab, cserés lesz. Kormányról lockolható és jól működik!!

Fékek jól harapnak!
Könnyű váz, szép varratok a fejcsőnél.
27.5 kerékméret nagyon jól gyorsítható, irányítható.

Avid harapóssága.

Gumiköpeny! Száraz terepen kiváló, megfelelő tartással és tapadással valamint fékezhetőséggel!

Egyedi, szép megjelenés. 

Apró igényes megoldások (bowden kupakok színe!!!) 
KROSS komponensek minősége.
Elnyűhetetlennek tűnik az egész kerékpár még gyári állapotában is.
Ár/ érték arány.

 

Hátrány

Teleszkóp kicsit gyenge ebben a kategóriában.
Fékek bekeményednek egy hosszabb, keményebb lejtőzésnél.
Kicsit nehéz kerékszett, csak a teljesítménycentrikusság végett. (Egyébként strapabíró!)
Kerékagyak minősége!! Jobb kell bele!!
Sokan írjátok a pedált...A széria pedál úgysem engedhető meg egy ilyen szintű kerón!:)
Avid állíthatósági lehetőségei. Hosszú lejtőzésnél elfogy a fékerő, felkeményedik.

Nekem csak ennyi!
NE hagyd ott az utcán!

Tapasztalat

Remek vázgeometria, masszív, bizalomgerjesztő, szép varratok, eltalált és mutatós festés, jó minőségű saját márkás komponensek. Tehát első ránézésre az összkép kiváló (kaptam már pozitív megerősítést xc versenyen is, pedig voltak ott csúcsgépek).
Megfelelő súly, a kategóriájában egész jó!!!
Váltórendszer, főleg a hátsó SLX pozitívum!
A váz merevsége kifogástalan és nagyon érzékelhető a fürgesége (főképp a mászások során éreztem). Egyébként is, alapjában egy gyors kerékpár.
A teleszkóp -SR Suntour- egyenlőre kellemes meglepetés, 3 hónap erős használat és egy kis versenyzés után is. Érezhető a visszaút csillapítás állítás, bár sokat kell tekergetni. Jól csillapít, 3-4 méter hosszú ugrást simán bírja, csak nehéz.
Fékek jók, harapnak. Kicsit nyikorognak, de engem a hatás érdekel nem a hang! Ütöd neki lefelé, felkeményedik egy kicsit. Hosszú downhill után nagyon.
Kiválóan lehet fejlesztgetni. Könnyebb kerékszett, teló, stb.
Én beleszerettem és nem bántam meg, hogy újonnan vásároltam. Rengeteget gondolkodtam, olvastam és nézegettem a palettán, amíg megszületett ez a bicaj. Több nevesebb gyártó ugyanebben az árkategóriában gyengébb alkatrészekkel kínál a piacon. Stb. 

Egy év elteltével... A long time ago with my bike far, far away....
 

A kormányt lecseréltem egy egyenes Answer 685 XC/Trail Expert-re. Diszkó cucc, pille könnyű. A telót is leszerettem volna, de még biztosan sokáig rajta hagyom, mert még mindig ugyanolyan jól mozog, mint új korában! Persze minden használat után ápolni, kezelni kell és pl. télen nedvesen tartani a szimmeringeket ( hetente egyszer megpöttyintettem wd-40-el). Aztán majd később egy RockShox feldob, mit ajánlasz?..
A kerékagyakat most cseréltettem Sram X7-re, ipari csapágyas remek minőségi darab.
A Racing Ralph kaucsuk alá kell a Slime! 
A kormánycsapágy remek, ellenállás nélkül ultra könnyen fordul a kormány, a rövid stucni miatt elég érzékeny a kormányzás.
A vázon belülről hallatszott egyfajta pattogó hang egy bizonyos nyomaték leadását követően, de ez kb. 4 hét után megszűnt (nem tudom mi lehetett).
Az ülés rövid távon megfelelő, az ülőgumóm 40 km után már megérzi, kicsit "éles" a pereme.
A markolatok kezdenek kopni,
Az Avid elixir1 betétjei jól birják, de még mindig fől a fék lefelé. Olajat fogok cserélni benne, az olaj viszkozitására gyanakszom. Ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata ÍRJON!;)
Fék állítási lehetőség, pl. fékpofa-tárcsa táv ilyesmik az tragedy.
A festés még mindig gyönyörű matt, fantasztikus!!! Felvittem 5 répára az ár/telj. statot. A teljesítmény azért 3 répinnyó, mert az 5 répa az Buru mester gépe lehet:D

Erre ajánlom

XC! Túrák, maratonok. Tuning.

Ennyiért vettem
190 000 Ft
Csatolt képek
Kross Level R6  2014 mtb
Kross Level R6  2014 mtb
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Matt fekete-zöld-grafit


villa (teló):

Suntour XCR 32 RL Coil (rugóút: 100 mm, kormányról vezérelhető Speed Lock)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Alivio,

M430 Octalink 44/32/22T


fogaskoszorú:
Shimano Alivio,

HG50-9 11-34T


középrész:
Shimano BB-ES25,

Octalink


első váltó:
Shimano Alivio,

M431


hátsó váltó:
Shimano SLX,

M662


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Aluminium VP-519A


Kerék

felni:

WTB Speed Disc i19 27,5" 32H


első agy:

Joy Tech D041DSE 32H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 32H


külső gumi:
Schwalbe Racing Ralph,

Performance 27,5"x2.1"


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio,

SL M430, 9 fokozatú


kormány:

Kross Sport Components (alu, enyhén hajlított, 680 mm, 31,8mm)


markolat:

Kross


kormányszár:

Kross Sport Components (alu, ahead, 31,8mm)


kormánycsapágy:

VP A41AC félintegrált


nyereg:

Selle Royal Seta M1 Custom


nyeregcső:

Kross Sport Components (alu, 27,2mm)


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir 1,

Hidraulikus


 
féktárcsa:
  • 160 mm (XS, S, M)
  • 180 mm (L, XL)

fékkar:

Avid Elixir 1 Disc (hidraulikus)


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Level R6 termékkel kapcsolatban: