Vázgeometria; masszív, jó súlypontelosztás, kiválóan kidolgozott, szép varratok, jól néz ki!
Váltók. Pláne a hátsó!
Teleszkóp nem rossz, nehéz darab, cserés lesz. Kormányról lockolható és jól működik!!
Fékek jól harapnak!
Könnyű váz, szép varratok a fejcsőnél.
27.5 kerékméret nagyon jól gyorsítható, irányítható.
Avid harapóssága.
Gumiköpeny! Száraz terepen kiváló, megfelelő tartással és tapadással valamint fékezhetőséggel!
Egyedi, szép megjelenés.
Apró igényes megoldások (bowden kupakok színe!!!)
KROSS komponensek minősége.
Elnyűhetetlennek tűnik az egész kerékpár még gyári állapotában is.
Ár/ érték arány.
Teleszkóp kicsit gyenge ebben a kategóriában.
Fékek bekeményednek egy hosszabb, keményebb lejtőzésnél.
Kicsit nehéz kerékszett, csak a teljesítménycentrikusság végett. (Egyébként strapabíró!)
Kerékagyak minősége!! Jobb kell bele!!
Sokan írjátok a pedált...A széria pedál úgysem engedhető meg egy ilyen szintű kerón!:)
Avid állíthatósági lehetőségei. Hosszú lejtőzésnél elfogy a fékerő, felkeményedik.
Nekem csak ennyi!
NE hagyd ott az utcán!
Remek vázgeometria, masszív, bizalomgerjesztő, szép varratok, eltalált és mutatós festés, jó minőségű saját márkás komponensek. Tehát első ránézésre az összkép kiváló (kaptam már pozitív megerősítést xc versenyen is, pedig voltak ott csúcsgépek).
Megfelelő súly, a kategóriájában egész jó!!!
Váltórendszer, főleg a hátsó SLX pozitívum!
A váz merevsége kifogástalan és nagyon érzékelhető a fürgesége (főképp a mászások során éreztem). Egyébként is, alapjában egy gyors kerékpár.
A teleszkóp -SR Suntour- egyenlőre kellemes meglepetés, 3 hónap erős használat és egy kis versenyzés után is. Érezhető a visszaút csillapítás állítás, bár sokat kell tekergetni. Jól csillapít, 3-4 méter hosszú ugrást simán bírja, csak nehéz.
Fékek jók, harapnak. Kicsit nyikorognak, de engem a hatás érdekel nem a hang! Ütöd neki lefelé, felkeményedik egy kicsit. Hosszú downhill után nagyon.
Kiválóan lehet fejlesztgetni. Könnyebb kerékszett, teló, stb.
Én beleszerettem és nem bántam meg, hogy újonnan vásároltam. Rengeteget gondolkodtam, olvastam és nézegettem a palettán, amíg megszületett ez a bicaj. Több nevesebb gyártó ugyanebben az árkategóriában gyengébb alkatrészekkel kínál a piacon. Stb.
Egy év elteltével... A long time ago with my bike far, far away....
A kormányt lecseréltem egy egyenes Answer 685 XC/Trail Expert-re. Diszkó cucc, pille könnyű. A telót is leszerettem volna, de még biztosan sokáig rajta hagyom, mert még mindig ugyanolyan jól mozog, mint új korában! Persze minden használat után ápolni, kezelni kell és pl. télen nedvesen tartani a szimmeringeket ( hetente egyszer megpöttyintettem wd-40-el). Aztán majd később egy RockShox feldob, mit ajánlasz?..
A kerékagyakat most cseréltettem Sram X7-re, ipari csapágyas remek minőségi darab.
A Racing Ralph kaucsuk alá kell a Slime!
A kormánycsapágy remek, ellenállás nélkül ultra könnyen fordul a kormány, a rövid stucni miatt elég érzékeny a kormányzás.
A vázon belülről hallatszott egyfajta pattogó hang egy bizonyos nyomaték leadását követően, de ez kb. 4 hét után megszűnt (nem tudom mi lehetett).
Az ülés rövid távon megfelelő, az ülőgumóm 40 km után már megérzi, kicsit "éles" a pereme.
A markolatok kezdenek kopni,
Az Avid elixir1 betétjei jól birják, de még mindig fől a fék lefelé. Olajat fogok cserélni benne, az olaj viszkozitására gyanakszom. Ha valakinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata ÍRJON!;)
Fék állítási lehetőség, pl. fékpofa-tárcsa táv ilyesmik az tragedy.
A festés még mindig gyönyörű matt, fantasztikus!!! Felvittem 5 répára az ár/telj. statot. A teljesítmény azért 3 répinnyó, mert az 5 répa az Buru mester gépe lehet:D
XC! Túrák, maratonok. Tuning.