- Belépő szintű Shimano szett
- Nem kell sokat foglalkozni vele megvétel után
- Jó vázgeometria, festése is tartós, szép dizájn(ízlés kérdése persze) és nem hívalkodó(épp elég, hogy KTM)
- Gyári gumik(traxx) nagyon hajlamosak a defektre, egyből cserélendő
Több mint egy éve használom(2011), lassan 5000 km után elmondhatom, hogy nem bántam meg a megvételét, nagyon jól teljesít a KTM Chicago.
A gyári fékeknek nem túl merev a testük, de bőven megfelelnek kezdésnek - én egy év után cseréltem őket Avid Single Digit 5-re. A teleszkóp kotyogásáról mindenféle rémségeket olvastam, de nálam csak nagyon miniálisan jelentkezett - nem szabad DH-zni vele, és nem lesz baj:) A hátsó váltóra(Acera) ráfért egy újraállítás az év elteltével, de ezek után újra szépen, gyorsan vált. Ahogy fent írtam, a gyári gumik rémesek, spontán módon volt képes minden félétől defektet kapni - érdemes lecserélni bármilyen olcsóbb gumira is, jobban fog teljesíteni nála.
Szerkesztve 2012 Aug. 10.:
- A hátsó tárcsafék felfogatási pont különleges kialakítása miatt(közrefogja a lánc és támvilla) bowdenes tárcsaféket nem képes fogadni a Chicago váz, csak hidraulikus jöhet szóba.
Város, túrák, XC