KTM Chicago mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 132.050 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

shoji avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

 

  • gyári fék fog rendesen
  • festés nagyon jó  minőségű
  • váltók pontosak
  • gyári ülés nagyon kényelmes
  • fékkarok erősek
  • első hónapban 1200 km-t tekertem vele,és eddig semmi hibát nem tapasztaltam

 

Hátrány
  • a sima felületű gyenge műanyag gyári pedálokat első kör után cserélnem kellett,mivel folyton lecsúszott róla a lábam
  • teleszkóp hidegben nem a legjobb,de egy kis brunox fork deo csodát művel vele 
  • Schwalbe impac ridgepac külsőt egy apró tüske átdöfte az első héten, ezért lecseréltem 2.4-es Continental X-Kingre
  • a markolat 1000km után simára kopott

 

 

Tapasztalat
  • ~2500 km  - a szigetközi homoknak és a hansági sárnak köszönhetően a fogaskoszorú elkopott.Fogaskoszorú és lánc cserélve.
  • ~4400 km  - a hajtómű,a fogaskoszorú,a lánc és a bowdenek cserélve lettek
  • ~5800 km  - hátsó Remerx Master felnin 8, hosszirányú repedés jelent meg a küllő furatokból kiindulva,nem ugrattam egyszer sem
  • ~10500 km -  Kormánycsapágy golyói elkorrodálódtak
  • ~11000 km - Vázon,stucnin,kormánycsőn, nyeregcsőn és a nyergen kívül már minden lecserélve
  • ~ 20000 km - Nyeregcső eltörött
  • ~ 25000 km / 4. év- Festés elkezdett repedezni kőfelverődéseknél. Eddig két közúti  balesetem és három bukásom volt vele, de váz és hegesztések bírják.
  • 9. év - Váz elpusztíthatatlan, minden más cserélve. 
Erre ajánlom

síkvidéki erdő, földút, rossz minőségű aszfalt

Ennyiért vettem
129000
Csatolt képek
KTM Chicago  2013 mtb
69 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

david98 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

megfordulnak utánna az utcán

massziv váz

a fék brutális

gyors

a váltó pontos és gyors

a festék nem kopik

eddig mindenre felment a KTM Chicago

Hátrány

a gumi gagyi

az ülés kemény

Tapasztalat

nem igényel sok karbantartást

54km/h (az alföldön)

 

Ennyiért vettem
120000
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

István21 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Dizájn (mai napig nem csináltak szebbet szerintem a 2013-asnál )
Tuningolható, upgrade-elhető.

Hátrány

Az Impac Ridgepak gumik hamar elkoptak
A műanyag pedál csúszós, hamar csapágyas lett
A Suntour XCT teleszkóp 2 évig bírta
A nyeregcső elgörbült.
A kormánycsapágy többször felkotyogósodott.

Tapasztalat

2013-ban boltban vettem, eleinte szépen mozgott az XCT teleszkóp is, de érdemes az ilyen zsíros olcsó teleszkópokat évente minimum 1x szervizeltetni, így akár 2 szezont is kibírnak :D
A gyárilag a bringában lévő Ritchey kormánycsapágy mikor sokadszorra kezdett kotyogni kicseréltettem egy WCS-re, a mai napig semmi baja.
2016-ra minden alkatrészt kicseréltem/cseréltettem rajta, csak a váz maradt, de nincs szívem eladni :D
 

Erre ajánlom

Kezdő bringának, ideális, aztán ha kell lehet rajta cserélni mindent pénztárca függvényében.
Sose lesz 3x húzott alu váz, de cserébe "van benne anyag" :D

Ennyiért vettem
150.000,-
Csatolt képek
KTM Chicago  2013 mtb
Eplény 2014
KTM Chicago  2013 mtb
Sopron 2016
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árához képest jól felszerelt.

Nagyszerű váz

A vázat Európában gyártják és nem Kínában, ennek köszönhető hogy egyedi, nem pedig egykaptafás, más gyártó matricájával, jellegzetes.

Szép, nem hiszem hogy valaha lesz még egy ilyen szép bringám.

Az acera váltószettel nekem másokkal ellentétben nem volt sok bajom, csendes, pontos, nem rakja mellé a láncot. Bár igazából csak alföldön, mérsékelt lejtőkön váltogattam, hegymenetben nyilván más, oda már lehet kevéske lenne.

Hátrány

Ennyi pénzért semmi, nem kapsz jobbat. Nyereg ízlés kérdése, nekem már viper volt rajta, azt kukáztam. Talán hogy a festés kicsit peregni kezdett róla, de hát ez korral is jár.

Még esetleg annyi, hogy a gyári gumimarkolat elrongyolódott, a nagy melegben ragadóssá vált, cserélem.

Tapasztalat

Kék-ezüst comp series, használtan került hozzám, bármikor, bármilyen időben helyt állt. Könnyen irányítható, a 26 mérethez képest gyors, masszív, nem tudok rá rosszat mondani.

Erre ajánlom

Kis túra, terep, városban szaladgálni.

Ennyiért vettem
55000
Mért tömeg
12000 g
Csatolt képek
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

marko2828 avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

egy 2010es KTM chicagohoz volt szerencsém, egyik haverom cangája, nagyon sokat tekertem én is vele, mivel rengeteget kölcsön adta nekem :) kezdjük hát a jó tapasztalatokkal :DD

1.Kinézet:

  • szép színek
  • spotos külső
  • esztétikus kialakítás

2.Váltórendszer:

  • nagyon pontos áltás
  • eddig semmi komoly baja nem volt a váltónak
  • ha karban tartod kicsit,és foglalkozol vele nagyon sokáig szolgálni fog

3.fékrendszer:

  • nagyon szépen fog a Chicago féke
  • nem kopik olyan gyorsan a pofa
  • kicsi odafigyeléssel sokáig jó fék lesz
  • lehet nem egy hidro. tárcsafék de tudásához hűen teszi a dlgát

4.Kényelem:

  • ülése nagyonszép,könnyű, hosszú és rövid túrára is alkalmas, nagyon kényelmes
  • kormányt a legjobb helyre tették, vagyis legalább az én 179cm magaságommal nagyon kényelmesen tudtam vele menni (de hát ez már csak beállítás kérdése)

5. Hajtás,Hajtókar:

  • lehet nem a legkomolyabb hajtókarral rendelkezik, de mégis nagyon tartós és strapabíró
  • lánctányérok 2éve megfelelőek, nem kopnak
  • pedállal volt egy kis probléma de azt majd a hátrányba
  • hajtókar festése se kopik

6.Teleszkóp:

  • Szintén nem egy Fox villával van dolgunk de ha ennyiért (viszonylag olcsón veszel biciklit komoly telóra ne is számíts)
  • ha odafigyelsz rá és karbantartod sokáig jó teló lesz
  • kisebb terepre kiváló
  • jól mozog

7.Kerekek:

  • nagyon erős felnikkel rendelkezik a KTM Chicago
  • 8as még nem volt benne
  • strapabíró kis agyak
  • gumik se rosszak nem kopnak de lehetnének kicsit szélesebbek
Hátrány

nos ideértünk a hátrányhoz.

nem volt vele semmi komoly nagy pénzbe fájó probléma,  vagyis lett néhány dolog lecserélve de nem azért mert nem lettek volna még jók pár ezerkm ig még :)

pedál:

  • gyorsan kopik
  • műanyag
  • noname fos
  • törik

fékkarok:

  • szintn műanyag
  • kopik
  • törik
  • hajlik

gumik:

  • leheténének nagy ballonos gumik alatta sokkal job lenne
  • nem tapad túl jól
  • egy kis víz és mintha jégen mennél velük
Tapasztalat

egy kis odafigyeléssel elég tartós bringa a KTM Chicago, nagyon olcsón hozzá lehet utni, legalábbis ehez a szériához (2010) nagyon olcsón :D a Hervizbe lett vásárolva egy akció folytán nagyon sok rohangál belőle a városba!   egy idő után el kell kezdeni szépen cserélgetni az alkatrészeket de ha karbantartod ezzel se lesz egy 2 évig gondod.

Erre ajánlom

város/kisebb,nagyobb terep de csak óvatosan ;)

Ennyiért vettem
89000 akciósan
Csatolt képek
KTM Chicago  2010 mtb
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Honda Gabi avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Szép dizájn A KTM Chicago részleteiben is szép jó leszálni róra és csak nézni .

-Szerelem!!!!!

Az ár 60% KTM név 40% egyéb.

Hátrány

Gyenge első futómű

Nyöszörgő pedál . Fémre cseréltem!

Gyenge felni ! 500 alatt már egyszer centírozni kellet

Váltón viszonylag hamar állítani kellet.

Nyúlós fék /bowdentok csere után kiválló V fék./

Ezért az árért más típusban jobban felszerelt bringát lehet venni !/ Itt jön be a szerelem/

Tapasztalat

Leszögezném szerintem ebben az árkategóriában nem kell csodára számítani egyik márkánál sem.

Hobbizgatásra egy kis hegyi kerékpározásra vettem a bringét most is megvenném.Az a pár cserélt alkatrész azt gondolom belefér nincs olyan ami dühítene hogy tönkre ment rajta.Még mindig nagy a szerelem élmény vele bringázni összeségében jól bírja a kínzást .Szerintem nem kell a karbantartására többet költeni mint egy más márkájú kerékpárra.Ha ráülök kb 40 km-t szoktam vele tekerni vegyes terepen ,még nem hagyott ott sehol a Chicago a többi véleménnyel ellentétbe én a gumikkal is elégedett vagyok

 

 

Erre ajánlom

Túrázgatásra városi harcosnak újrakezdő bringásoknak

Ennyiért vettem
108.000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

D@nielBalog avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Jo a geometria, a fékjeivel (nem tárcsás) egy-két barátomat leszégyenitettem akiknek tárcsa fékjuk volt. A válto gyors bár lehetne pontosabb is. Szerintem legkozelebb az ulést fogom lecserélni mert magyarán tori a fenekemet foleg terepen. Lejtokon nem csuszik nem mászik ki az ember kezébol, konyen kezelheto. Engem csak akkor hagyott cserben mig a gyari gumik voltak rajta, de azota nincs vele semmi baj.  A Chicago váza pedig pehely konyu.

Hátrány

Az ules gáz. A gyári gumik szarok.  A gyári pedálok csusznak foleg essobe ezert erdemes lecserelni. 

Tapasztalat

Nekem tetszik a KTM Chicago szerintem erdemes kiprobalni nagyon bevált pedig én nem kimelem. A teleszkopoknal egy kis (0.5mm) kotyogast vettem eszre legutobbi terepezes (37 km) utan. Erre oda kell figyelni es lehet, hogy ki fogom cserelni ha nagyobb kotyogast eszlelek. A gép minden korulmenyek kozt használhato. Alapjáraton az ára elég sok mivel egy más márkáju ugyanilyen felszereltsegu bike-ot olcsobban is megtudunk venni. En már csak azert is ezt valasztottam mivel ennek van NEVE: KTM :) Szoval a márkáért fizetni kell de nem bántam meg, hogy  ezt választottam 

Erre ajánlom

Minden kategoriaban megalja a helyet.

8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bence321 avatar
54 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Belépő szintű Shimano szett
- Nem kell sokat foglalkozni vele megvétel után
- Jó vázgeometria, festése is tartós, szép dizájn(ízlés kérdése persze) és nem hívalkodó(épp elég, hogy KTM)

Hátrány

- Gyári gumik(traxx) nagyon hajlamosak a defektre, egyből cserélendő

Tapasztalat

Több mint egy éve használom(2011), lassan 5000 km után elmondhatom, hogy nem bántam meg a megvételét, nagyon jól teljesít a KTM Chicago.
A gyári fékeknek nem túl merev a testük, de bőven megfelelnek kezdésnek - én egy év után cseréltem őket Avid Single Digit 5-re. A teleszkóp kotyogásáról  mindenféle rémségeket olvastam, de nálam csak nagyon miniálisan jelentkezett - nem szabad DH-zni vele, és nem lesz baj:) A hátsó váltóra(Acera) ráfért egy újraállítás az év elteltével, de ezek után újra szépen, gyorsan vált. Ahogy fent írtam, a gyári gumik rémesek, spontán módon volt képes minden félétől defektet kapni - érdemes lecserélni bármilyen olcsóbb gumira is, jobban fog teljesíteni nála.

Szerkesztve 2012 Aug. 10.:

- A hátsó tárcsafék felfogatási pont különleges kialakítása miatt(közrefogja a lánc és támvilla) bowdenes tárcsaféket nem képes fogadni a Chicago váz, csak hidraulikus jöhet szóba.

Erre ajánlom

Város, túrák, XC

Ennyiért vettem
95000
Csatolt képek
KTM Chicago  2010 mtb
2010
KTM Chicago  2010 mtb
2011
KTM Chicago  2010 mtb
2012
25 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ptibi11 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Masszív felépítésű erős váz.  Az enyém 53-as ami a 190 cm-es magasságomhoz tökéletesen megfelel.  A teleszkóp is használható, kis odafigyeléssel jelentősen növelhető az élettartama. A keskeny kormány nagyon kényelmes, jól irányítható vele a bringa keskeny ösvényeken is. A fékek (száraz időben) kiválóan teszik a dolgukat, főleg az olajcsillapítású első fék.

 

Hátrány

Az  alapfelszereltség lehetne erősebb a KTM Chicago-n, elsősorban a váltásra gondolok, ez a terület mindenképpen fejlesztésre szorul. A gyári műanyag/alu/facsavar pedál is cserére szorul.

Tapasztalat

A bringámat használtan vettem nagyon jó állapotban, az évjáratát nem tudom (comp-series kék-ezüst)

Az előző tulaj a nyerget cserélte ki/le , illetve a kormánystucni lett kicsit komolyabb, ezeken felül minden eredeti volt a gépen. Azóta a fogaskoszorút cseréltem le, vele együtt a láncot, a nyerget, illetve a fékpofák szorultak cserére.

Én elsősorban alföldi bringásként hobbi szintű terepezésekre (ártéri erdők ,horgászösvények, mezőgazdasági/ föld utak) használom, amatőr versenyen is megállta már a  helyét, illetve munkába járásra is tökéletes a Chicago.

Erre ajánlom

Megfelelő karbantartás mellett mindenféle bringázásra, hobbi tekerésekre, munkábajárásra, tuning után  XCM-re stb..

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
KTM Chicago mtb
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CCaprine avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Ezt a bringát rendesen összerakták, nem úgy mint a Hervis-es gagyikat... Tényleg komoly a külömbség...

Fékek kiválóak, masszív kemény váz!

Hátrány

Kicsit kevéslem a felszereltségét, főleg ennyiért...

Ennyiért más márkában jóval bőségesebb a felszertség..

Nem a legjobb az ár/érték aránya ennek a KTM mtb-nek...

6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csabaszasz avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép bringa a Chicago,fényezése is tartós(nekem narancssárga), fék és váltórendszer3év után is hibátlan és pontos, egyszer kellet első váltó bóvdent cserélnem, azon kivűl más baja nem volt. 3éve használom és eddig semmi komolyabb gondom nemvolt vele(kopkop), egyszer se hagyott útfélen. Néha terepen is használom, ott is megálja a helyét, csak túl keskeny a kormány, de ez csak terepen hátrány(nekem)

Hátrány

3 év folyamatos használat után se tapasztaltam

Tapasztalat

Sokoldalú, igényes, szép bringa ha karbantartod, és annyira nem is drága a KTM Chicago. Tavaly láttam egy nagyobb sportüzletbe, csak 99ezer forint volt. Én 80 ezerért hozzájutottam egy újjhoz, és teljsen megérte ugygondolom

Erre ajánlom

Városba biztos jól lehet vele közlekedni, de nekem minden téren bevállt

Ennyiért vettem
80000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nolimit avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól néz ki.

Jó a geometria(ebben a kategóriában).

Aszfalton ,városban használható gép a KTM Chicago.

Hátrány

Teleszkóp gagyi.

Nyekereg az egész(ülés meg még nem tudom mi...talán maga a váz)2 év használat után.

Szinte mindent le kellett cserélnem rajta ...pedig csak hobbizom vele terepen.

A pedál meg a gumi szinte azonnal csere volt..defektet kaptam vele minden sarkon.

A hajtóművet 1 év után cseréltem egy deore-ra..teljesen megöltem a középcsapágyat meg a bal hajtókart(Eldeformálódott szegény pedig nem vadulok vele).

 

Tapasztalat

Másfél évig csak munkába jártam vele...és kb. minden 2.-3.hétvégén vittem terepre ,mégis szinte minden elkopott rajta.

Kicsit nehéz a bringa  a KTM Chicago..de nem is szánták komolyabb használatra.

Most már bánom hogy nem gyüjtöttem még hozzá.

Erre ajánlom

Olyan bringásoknak ajánlom ,akik max.heti 10-20 km-t tekernek aszfalton ,könnyű terepen.

Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
KTM Chicago  2010 mtb
2012-es állapot
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Koromturbo avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Szép.
  • Az elmúlt egy évben a takarításon kívül nem kellett hozzányúlni pedig télen, hóban is használtam.
  • Keskeny kormány miatt városi forgalomban kifejezetten jó a Chicago.
  • Sokan lehurrogták de szerintem a gyári gumik is jók. Ha keményre fújod akkor minimális gördülési ellenállással számolhatsz, az oldalán a körmök meg a téli időszakban bizonyítottak. Volt már felnigörbítős kátyúhoz is szerencsém és itt is csak a felni sérült.
Hátrány
  • A nyereg kifejezetten szép darab de egy kicsit törőssé válik 60-70 Km megtétele után.
  • A fékpofákat hajlamos elnyalni leejtős hosszú fékezésekkor. Bár ezt szerintem lehet orvosolni (hamarosan meg is teszem) jobb minőségű fékepofák beszerzésével. Tudni kell, hogy 120 Kg-t kell lassítaniuk az én esetemben.
  • A markolaton van egy design elem, egy narancssárga gumi csík ami hajlamos lemászni és elvesztettem. Amikor becsattogtam a KTM-hez akkor szó nélkül, ingyen kaptam másikat.
  • Sajnos ezt is tekerni kell, a Chicago sem megy magától :)
Tapasztalat

Nem kell vele extrém dolgokat művelni mert nem arra találták ki a Chicago-t. Szerintem olyanoknak való akik a bringázás élményéért ülnek rá és nem azért, hogy meggyilkolják. Ha kezdőként veszel ilyet, ez biztos nem fogja elvenni a kedved a bringázástól. Talán úgy tudnám szemléltetni az érzést, hogy meg lehet vele csinálni egy Balaton kört, ugyan nem hat óra alatt és kecske módjára ugrálva a Badacsonyi hegyről de élményekkel gazdagon, strandolva, szívesen visszaemlékezve a dologra. Ja és persze be lehet gyűjteni az útközben elhangzó mondatokat mint pl.: "Vazze ez egy KTM" :)

Erre ajánlom

Bármire ami nem verseny vagy extrém.

Ennyiért vettem
118000
Csatolt képek
KTM Chicago  2011 mtb
KTM Chicago  2011 mtb
Vele barátkozni kell de szokható...
KTM Chicago  2011 mtb
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bftsroli avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- Vázzal nincs semmi bajom.

- Ha 1-2 alkatrészt cserélsz akkor jó kis keró lehet! :D

Hátrány

- Hátsó váltót nagyon sokat kell állítani hogy jól működjön.

- Gumik szarok, nálam egyből csere volt sajátra :D

- Első váltó hamar beállt a havas löttytől, ezt le is szedtem. (amúgy se használom)

- Villát cseréltem. Télen hamar befagy, bal szimering állandóan kijárt. Azóta egy Suntour Duro-m van ezzel meg vagyok elégedve! :D

- Hátsó felni hamar megadta magát. Első viszont még bírja. 

- Monoblokk kuka.  A tengely szépen jobbra balra "lötyög"...

- Fékkel sokat kell baszakodni, hogy a rugó visszahúzza rendesen...

- Egyenes kormányt cseréltem egy jobbra. Ugyan így a stucnit is.

 

 

Erre ajánlom

Túrára jó. Enyhébb terepen is megállja a helyét!

Bár én se arra használom amire való! :$ :D

Ennyiért vettem
115K
Csatolt képek
KTM Chicago  2005 mtb
15 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CsabiBp avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Masszív váz, az én képességeimmel valószínűleg lehetetlen eltörni:) Metál-narancs ktm szín, szerelem első látásra! 19"-os vázméret, ami úgy gondolom ideális a 180 centimhez.

Hátrány

A nyerget cserélni kell, nagyon harmonizál a bringa egészével, de főleg terepen kikészít, talán egy párnázott biciklis nadrág megoldás lehet, nyereg csere előtt kipróbálom!

 A fék terepen nekem nem volt túl meggyőző!

Árában benne van a márkanév is, érdemes mindenképpen jobban szétnézni! A tuningot úgy oldom meg személy szerint, hogy barátnőmnek most veszünk egy bringát, direkt egy magasabb kategóriát és átcserélünk szinte mindent :) veszek egy másikat, ezt pedig az öcsémnek adom :) Túl költséges lenne a tuning, de hobbi célokra kiváló bringa!

Erre ajánlom
Hétvégi kerékpározásra vettem, de már a második alkalommal a János hegyen kötöttem ki, jól bírta a terepet, bár szerintem ez egy lightosabb útvonal volt.
Ennyiért vettem
110.000
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 36
  • 43
  • 48
  • 53

 
színválaszték:
  • fekete-narancssárga-fehér
  • szürke-zöld-fehér
  • fehér-piros-fekete

villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO,

100


Meghajtás

első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP-585


Kerék

felni:

Remerx Dragon


első agy:

KT-Quando A16F


hátsó agy:

Shimano RM30-8 Disc


külső gumi:

Schwalbe Impac Outpac


Irányítás

kormány:

KTM Line AL-001 flat


kormányszár:

KTM Line AS-009


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-1489


nyeregcső:

KTM Line SP-359


Fék

 
féktest:

Tektro 837VL


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera
tömeg:

13,7


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Chicago, KTM Life One , KTM Life Track - melyik lenne ideális?
29 válasz
utolsó: 2014. máj.
KTM Chicago-ra feltehető hátra 203-as tárcsa? Milyen adapter kell?
1 válasz
utolsó: 2012. szept.
KTM Chicago vagy 100ezef Ft-ból mi érné meg?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Chicago termékkel kapcsolatban: