- gyári fék fog rendesen
- festés nagyon jó minőségű
- váltók pontosak
- gyári ülés nagyon kényelmes
- fékkarok erősek
- első hónapban 1200 km-t tekertem vele,és eddig semmi hibát nem tapasztaltam
- a sima felületű gyenge műanyag gyári pedálokat első kör után cserélnem kellett,mivel folyton lecsúszott róla a lábam
- teleszkóp hidegben nem a legjobb,de egy kis brunox fork deo csodát művel vele
- Schwalbe impac ridgepac külsőt egy apró tüske átdöfte az első héten, ezért lecseréltem 2.4-es Continental X-Kingre
- a markolat 1000km után simára kopott
- ~2500 km - a szigetközi homoknak és a hansági sárnak köszönhetően a fogaskoszorú elkopott.Fogaskoszorú és lánc cserélve.
- ~4400 km - a hajtómű,a fogaskoszorú,a lánc és a bowdenek cserélve lettek
- ~5800 km - hátsó Remerx Master felnin 8, hosszirányú repedés jelent meg a küllő furatokból kiindulva,nem ugrattam egyszer sem
- ~10500 km - Kormánycsapágy golyói elkorrodálódtak
- ~11000 km - Vázon,stucnin,kormánycsőn, nyeregcsőn és a nyergen kívül már minden lecserélve
- ~ 20000 km - Nyeregcső eltörött
- ~ 25000 km / 4. év- Festés elkezdett repedezni kőfelverődéseknél. Eddig két közúti balesetem és három bukásom volt vele, de váz és hegesztések bírják.
- 9. év - Váz elpusztíthatatlan, minden más cserélve.
síkvidéki erdő, földút, rossz minőségű aszfalt