- Szép.
- Az elmúlt egy évben a takarításon kívül nem kellett hozzányúlni pedig télen, hóban is használtam.
- Keskeny kormány miatt városi forgalomban kifejezetten jó a Chicago.
- Sokan lehurrogták de szerintem a gyári gumik is jók. Ha keményre fújod akkor minimális gördülési ellenállással számolhatsz, az oldalán a körmök meg a téli időszakban bizonyítottak. Volt már felnigörbítős kátyúhoz is szerencsém és itt is csak a felni sérült.
- A nyereg kifejezetten szép darab de egy kicsit törőssé válik 60-70 Km megtétele után.
- A fékpofákat hajlamos elnyalni leejtős hosszú fékezésekkor. Bár ezt szerintem lehet orvosolni (hamarosan meg is teszem) jobb minőségű fékepofák beszerzésével. Tudni kell, hogy 120 Kg-t kell lassítaniuk az én esetemben.
- A markolaton van egy design elem, egy narancssárga gumi csík ami hajlamos lemászni és elvesztettem. Amikor becsattogtam a KTM-hez akkor szó nélkül, ingyen kaptam másikat.
- Sajnos ezt is tekerni kell, a Chicago sem megy magától :)
Nem kell vele extrém dolgokat művelni mert nem arra találták ki a Chicago-t. Szerintem olyanoknak való akik a bringázás élményéért ülnek rá és nem azért, hogy meggyilkolják. Ha kezdőként veszel ilyet, ez biztos nem fogja elvenni a kedved a bringázástól. Talán úgy tudnám szemléltetni az érzést, hogy meg lehet vele csinálni egy Balaton kört, ugyan nem hat óra alatt és kecske módjára ugrálva a Badacsonyi hegyről de élményekkel gazdagon, strandolva, szívesen visszaemlékezve a dologra. Ja és persze be lehet gyűjteni az útközben elhangzó mondatokat mint pl.: "Vazze ez egy KTM" :)
Bármire ami nem verseny vagy extrém.