KTM Chicago mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 132.050 Ft

Használt KTM Chicago eladó
68.000 Ft
új árához képest: -49%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




nolimit avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól néz ki.

Jó a geometria(ebben a kategóriában).

Aszfalton ,városban használható gép a KTM Chicago.

Hátrány

Teleszkóp gagyi.

Nyekereg az egész(ülés meg még nem tudom mi...talán maga a váz)2 év használat után.

Szinte mindent le kellett cserélnem rajta ...pedig csak hobbizom vele terepen.

A pedál meg a gumi szinte azonnal csere volt..defektet kaptam vele minden sarkon.

A hajtóművet 1 év után cseréltem egy deore-ra..teljesen megöltem a középcsapágyat meg a bal hajtókart(Eldeformálódott szegény pedig nem vadulok vele).

 

Tapasztalat

Másfél évig csak munkába jártam vele...és kb. minden 2.-3.hétvégén vittem terepre ,mégis szinte minden elkopott rajta.

Kicsit nehéz a bringa  a KTM Chicago..de nem is szánták komolyabb használatra.

Most már bánom hogy nem gyüjtöttem még hozzá.

Erre ajánlom

Olyan bringásoknak ajánlom ,akik max.heti 10-20 km-t tekernek aszfalton ,könnyű terepen.

Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
KTM Chicago  2010 mtb
2012-es állapot
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 36
  • 43
  • 48
  • 53

 
színválaszték:
  • fekete-narancssárga-fehér
  • szürke-zöld-fehér
  • fehér-piros-fekete

villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO,

100


Meghajtás

első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP-585


Kerék

felni:

Remerx Dragon


első agy:

KT-Quando A16F


hátsó agy:

Shimano RM30-8 Disc


külső gumi:

Schwalbe Impac Outpac


Irányítás

kormány:

KTM Line AL-001 flat


kormányszár:

KTM Line AS-009


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-1489


nyeregcső:

KTM Line SP-359


Fék

 
féktest:

Tektro 837VL


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera
tömeg:

13,7


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Chicago, KTM Life One , KTM Life Track - melyik lenne ideális?
29 válasz
utolsó: 2014. máj.
KTM Chicago-ra feltehető hátra 203-as tárcsa? Milyen adapter kell?
1 válasz
utolsó: 2012. szept.
KTM Chicago vagy 100ezef Ft-ból mi érné meg?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Chicago termékkel kapcsolatban: