Jól néz ki.
Jó a geometria(ebben a kategóriában).
Aszfalton ,városban használható gép a KTM Chicago.
Teleszkóp gagyi.
Nyekereg az egész(ülés meg még nem tudom mi...talán maga a váz)2 év használat után.
Szinte mindent le kellett cserélnem rajta ...pedig csak hobbizom vele terepen.
A pedál meg a gumi szinte azonnal csere volt..defektet kaptam vele minden sarkon.
A hajtóművet 1 év után cseréltem egy deore-ra..teljesen megöltem a középcsapágyat meg a bal hajtókart(Eldeformálódott szegény pedig nem vadulok vele).
Másfél évig csak munkába jártam vele...és kb. minden 2.-3.hétvégén vittem terepre ,mégis szinte minden elkopott rajta.
Kicsit nehéz a bringa a KTM Chicago..de nem is szánták komolyabb használatra.
Most már bánom hogy nem gyüjtöttem még hozzá.
Olyan bringásoknak ajánlom ,akik max.heti 10-20 km-t tekernek aszfalton ,könnyű terepen.