Masszív felépítésű erős váz. Az enyém 53-as ami a 190 cm-es magasságomhoz tökéletesen megfelel. A teleszkóp is használható, kis odafigyeléssel jelentősen növelhető az élettartama. A keskeny kormány nagyon kényelmes, jól irányítható vele a bringa keskeny ösvényeken is. A fékek (száraz időben) kiválóan teszik a dolgukat, főleg az olajcsillapítású első fék.
Az alapfelszereltség lehetne erősebb a KTM Chicago-n, elsősorban a váltásra gondolok, ez a terület mindenképpen fejlesztésre szorul. A gyári műanyag/alu/facsavar pedál is cserére szorul.
A bringámat használtan vettem nagyon jó állapotban, az évjáratát nem tudom (comp-series kék-ezüst)
Az előző tulaj a nyerget cserélte ki/le , illetve a kormánystucni lett kicsit komolyabb, ezeken felül minden eredeti volt a gépen. Azóta a fogaskoszorút cseréltem le, vele együtt a láncot, a nyerget, illetve a fékpofák szorultak cserére.
Én elsősorban alföldi bringásként hobbi szintű terepezésekre (ártéri erdők ,horgászösvények, mezőgazdasági/ föld utak) használom, amatőr versenyen is megállta már a helyét, illetve munkába járásra is tökéletes a Chicago.
Megfelelő karbantartás mellett mindenféle bringázásra, hobbi tekerésekre, munkábajárásra, tuning után XCM-re stb..