Jo a geometria, a fékjeivel (nem tárcsás) egy-két barátomat leszégyenitettem akiknek tárcsa fékjuk volt. A válto gyors bár lehetne pontosabb is. Szerintem legkozelebb az ulést fogom lecserélni mert magyarán tori a fenekemet foleg terepen. Lejtokon nem csuszik nem mászik ki az ember kezébol, konyen kezelheto. Engem csak akkor hagyott cserben mig a gyari gumik voltak rajta, de azota nincs vele semmi baj. A Chicago váza pedig pehely konyu.
Az ules gáz. A gyári gumik szarok. A gyári pedálok csusznak foleg essobe ezert erdemes lecserelni.
Nekem tetszik a KTM Chicago szerintem erdemes kiprobalni nagyon bevált pedig én nem kimelem. A teleszkopoknal egy kis (0.5mm) kotyogast vettem eszre legutobbi terepezes (37 km) utan. Erre oda kell figyelni es lehet, hogy ki fogom cserelni ha nagyobb kotyogast eszlelek. A gép minden korulmenyek kozt használhato. Alapjáraton az ára elég sok mivel egy más márkáju ugyanilyen felszereltsegu bike-ot olcsobban is megtudunk venni. En már csak azert is ezt valasztottam mivel ennek van NEVE: KTM :) Szoval a márkáért fizetni kell de nem bántam meg, hogy ezt választottam
Minden kategoriaban megalja a helyet.