KTM Chicago mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 132.050 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




marko2828 avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

egy 2010es KTM chicagohoz volt szerencsém, egyik haverom cangája, nagyon sokat tekertem én is vele, mivel rengeteget kölcsön adta nekem :) kezdjük hát a jó tapasztalatokkal :DD

1.Kinézet:

  • szép színek
  • spotos külső
  • esztétikus kialakítás

2.Váltórendszer:

  • nagyon pontos áltás
  • eddig semmi komoly baja nem volt a váltónak
  • ha karban tartod kicsit,és foglalkozol vele nagyon sokáig szolgálni fog

3.fékrendszer:

  • nagyon szépen fog a Chicago féke
  • nem kopik olyan gyorsan a pofa
  • kicsi odafigyeléssel sokáig jó fék lesz
  • lehet nem egy hidro. tárcsafék de tudásához hűen teszi a dlgát

4.Kényelem:

  • ülése nagyonszép,könnyű, hosszú és rövid túrára is alkalmas, nagyon kényelmes
  • kormányt a legjobb helyre tették, vagyis legalább az én 179cm magaságommal nagyon kényelmesen tudtam vele menni (de hát ez már csak beállítás kérdése)

5. Hajtás,Hajtókar:

  • lehet nem a legkomolyabb hajtókarral rendelkezik, de mégis nagyon tartós és strapabíró
  • lánctányérok 2éve megfelelőek, nem kopnak
  • pedállal volt egy kis probléma de azt majd a hátrányba
  • hajtókar festése se kopik

6.Teleszkóp:

  • Szintén nem egy Fox villával van dolgunk de ha ennyiért (viszonylag olcsón veszel biciklit komoly telóra ne is számíts)
  • ha odafigyelsz rá és karbantartod sokáig jó teló lesz
  • kisebb terepre kiváló
  • jól mozog

7.Kerekek:

  • nagyon erős felnikkel rendelkezik a KTM Chicago
  • 8as még nem volt benne
  • strapabíró kis agyak
  • gumik se rosszak nem kopnak de lehetnének kicsit szélesebbek
Hátrány

nos ideértünk a hátrányhoz.

nem volt vele semmi komoly nagy pénzbe fájó probléma,  vagyis lett néhány dolog lecserélve de nem azért mert nem lettek volna még jók pár ezerkm ig még :)

pedál:

  • gyorsan kopik
  • műanyag
  • noname fos
  • törik

fékkarok:

  • szintn műanyag
  • kopik
  • törik
  • hajlik

gumik:

  • leheténének nagy ballonos gumik alatta sokkal job lenne
  • nem tapad túl jól
  • egy kis víz és mintha jégen mennél velük
Tapasztalat

egy kis odafigyeléssel elég tartós bringa a KTM Chicago, nagyon olcsón hozzá lehet utni, legalábbis ehez a szériához (2010) nagyon olcsón :D a Hervizbe lett vásárolva egy akció folytán nagyon sok rohangál belőle a városba!   egy idő után el kell kezdeni szépen cserélgetni az alkatrészeket de ha karbantartod ezzel se lesz egy 2 évig gondod.

Erre ajánlom

város/kisebb,nagyobb terep de csak óvatosan ;)

Ennyiért vettem
89000 akciósan
Csatolt képek
KTM Chicago  2010 mtb
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 36
  • 43
  • 48
  • 53

 
színválaszték:
  • fekete-narancssárga-fehér
  • szürke-zöld-fehér
  • fehér-piros-fekete

villa (teló):
Suntour XCT-V4 MLO,

100


Meghajtás

első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

VP-585


Kerék

felni:

Remerx Dragon


első agy:

KT-Quando A16F


hátsó agy:

Shimano RM30-8 Disc


külső gumi:

Schwalbe Impac Outpac


Irányítás

kormány:

KTM Line AL-001 flat


kormányszár:

KTM Line AS-009


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-1489


nyeregcső:

KTM Line SP-359


Fék

 
féktest:

Tektro 837VL


 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera
tömeg:

13,7


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Chicago, KTM Life One , KTM Life Track - melyik lenne ideális?
29 válasz
utolsó: 2014. máj.
KTM Chicago-ra feltehető hátra 203-as tárcsa? Milyen adapter kell?
1 válasz
utolsó: 2012. szept.
KTM Chicago vagy 100ezef Ft-ból mi érné meg?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Chicago termékkel kapcsolatban: