A vázgeometria lehetőséget ad, hogy akár aszfalton hosszabb úton közelítsük meg a terepet.
Elöl az M445 állandóan levegősödik fogalmam nincs miért, olaj új, minden sértetlen, nem jövök rá miért. Hátul ok. Nekem túl hosszúak a gyári hajtókarok, Suntour Raidon villa túl kemény, gumit ki kell szedni belőle valamit javul a helyzet. Hátul viszont ennél sajnos kicsit rosszab a helyzet... 1000km után a rugóstag alsó forgáspontjánál lévő persely elporladt 4 hónappal a vásárlás után a szervizbe azt mondták még nem láttak ilyet, és valószínűsítették, hogy nem rendeltetésszerűen használtam a gépet, nem DH-versenyző vagyok, és nem látott a gép letörést messziről sem! 1-2 meredekebb ereszkedés volt, de ezeket a régi corratec bringám mind megkapta kétszeresen, és soha nem volt gondom vele... Váltók pontosak talán ez az egy pont amivel nem volt probléma soha. Alapjában véve nem rossz bringa jobb alkatrészekkel szerelve nem lenne gond vele, csak akkor már az ára/érték arány miatt jobban járunk egy másik géppel. Nekem ő volt az utolsó KTM bringám.
60kg fölött tényleg csak óvatosan, túrázni, kirándulni. A KTM honlapján verseny kategória, 14-es karikát azért mellétenném...