egy évnyi használat után visszanéztem hogy leírjam a tapasztalatokat, hátha valakinek még hasznos lesz.
előnyök között még mindig megemlíteném a vázat, iszonyat sokat kapott, de kisebb karcokon kívül semmi baja, a levegőben könnyű irányítani, stabil.
a gumik bírják, nem kopnak nagyon, a fékek pedig még mindig a gyári betétekkel futnak, kb 40%-osak pedik kapnak az arcukra rendesen.
a teló minimál dirt mellett is beadta a kulcsot, ha minden igaz az előfeszítés volt a gyenge pont, lassú lépcsőzés (40% fék kb, álló helyzetből indulva, gyak gyökkettővel lefele) közben reccsent majd csörögni kezdett, javítható végülis. teló városban még nyáron is merev villa, alig mozog, dirtre, kisebb padkákról le viszont szépen elindul és csillapít is.
a pedál viszonylag alacsonyan van, én mindenen elakadok, ha nem figyelek egy nagyobb kanyarban is elemeli a keró seggét a földtől és elkezd csúszni.
a hátsó agy most kezdett bemaródni, pedig extrém terhelésnek nagyon ritkán van kitéve, a csere mostmár nem húzható sokáig.
egy kis kicsúszás után jobbra dőlt el a keró, a hátsó váltópapucsa úgy elhajlott mintha papírból lenne, kézzel vissza is lehetett húzni, nem egy örök darab sajnos.
a váz nehéz, a levegőben ezért stabil, de csavargatni, forgatni nehéz nekem, a kormány keskeny, ezzel sem lesz egyszerű dolga a vásárlóknak, városban, kocsik között csapatni viszont ideális a mérete.