Mali Python mtb

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 86.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




mustangfan avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű váz, de masszív, pár hónap alatt kapott eleget, de egy-két karc jött csak létre a festésen. A gyári felszereléssel is nagyon jól használható, igaz az ülést sűrűn kell állítani terephez függően.  21 sebesség, ez jól jön mert ezzel az áttétellel meg is lehet hajtani rendesen, de a hegymenet is nagyon állat rajta.  A gyári gumi is rendben van, jól kapaszkodik, aszfalton tart, vizesen is(a budai felújított rakpart melletti bicikli úton nem) terepen sem adja meg magát. Ha a tárcsafékek bekopnak kegyetlen jól fognak, a teló ha beindul jó. A pedál masszív és nagyon jól "tapad" . Kényelmes markolat. 
Hátrány
Hmm.. Nem esik jól de van. Alapból Acera váltót raknak rá, nos az inkább 7-es fogaskoszorúra van, elférne rá egy Alivio. Így sajnos könnyen elállítódik. Kb.: 300-400 Km.  A teleszkópnak szerintem kell fél óra intenzív használat mire tényleg f..sza.  Láncleugrás. Erre vigyázni kell, a Cobra-nál is tipikus hiba. Egy rosszabb ugratásnál, leérkezésnél, de nem kell nagyot hibázni és a lánc elől leugrik és a hajtókar és a váz közé szorul, és ehhez erős kéz és ideg, meg ügyes is kell lenni ahhoz hogy roncsolás nélkül kijöjjön onnan. Első váltó ehhez a biciklihez  azért elég gyér, néha gurulsz egy kicsit hátrafelé és a lánc elcsavarja a váltót. Eléggé idegesítő ha nincs nálad imbuszkulcs.
Tapasztalat

Szerintem nagyon jó bicikli, egy váltócserét azért ajánlok, meg talán a fék is jobban jár egy 180-as tárcsával.  Az Alivio-val precízen kapcsol, városban nagyon jól lehet manőverezni, padkázni, terepen nálam nagyon megálja a helyét, hegyről le azért szoktuk adni neki rendesen, túlélt egy pár idegrohamot is meg egy-két felejthetetlen esést, semmi baja. Árkategóriában nagyon jó. Szerintem ha két garnitúra kereket tartanánk hozzá, egy terep egy aszfalt, akkor lenne az igazi. Persze anyagilag ez már.... 

Erre ajánlom
Saját tapasztalat alapján. Igazából vegyes használatra kitűnő, persze bizonyos határokon belül, de terepen,  ugratások, dirt, város.
Ennyiért vettem
73000
Csatolt képek
Mali Python  2010 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


villa (teló):
Suntour XCM-V3 HLO

Meghajtás

hajtókar:

ProWheel forged aluminium triple


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:

Shimano TZ07


középrész:

VP


első váltó:

Shimano TY10


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo alumínium


Kerék

felni:

Alex Z1000


első agy:

Aluminium QR


hátsó agy:

Aluminium QR


külső gumi:
Kenda Komodo

Irányítás

kormány:

hajlított acél


kormányszár:

aluminium Ahead


kormánycsapágy:

Acél 1 1/8 A-head


nyereg:

Velo Sport


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:

Promax


fékkar:

ProMax


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mali Python villanyak milyen vastag?
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
Hány kg egy Mali Python? Dirtre alkalmas? mit cseréljek rajta?
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
Mali Python 2010 + BBB BHP-21 összeszerelés
2 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Python termékkel kapcsolatban: