Mali Viper mtb

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (26 vélemény)
Rendezés

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Jó árban lehetett megvásárolni

-Az akkori konkurensekhez képest nagyságrendekkel jobb felszereltséggel gyártották (deore shadow hátsó váltó, alivio fékkarok, 3x9 sebesség, Tektro Novela mechanikus tárcsafékek, suntour XCM 100mm-es teló, araya felnik, acera bontható lánctányéros hajtómű)

-Szép megjelenésű, sokszor mondják hogy "milyen szép a bringád", annak ellenére hogy nem egy agresszív figyelemfelkeltő geometriájú váz. Harsány piros-fehér-fekete a váz, talán ezért tűnik fel sokaknak.

Hátrány

Ár/érték arány tekintetében nincs okom hátrányokat felhozni mert 104 000 Ft-ért vásároltam annak idején közvetlenül a Malitól és ennyi pénzért úgy gondolom nagyon jó gépet kaptam. Ha mindezek figyelembevétele nélkül kellene az ár tudta nélkül véleményeznem, akkor a következőket hoznám fel:

-A Tektro Novela fékek sokaknál nem váltak be. Én szerencsés voltam, sikerült beállítani jól, satuzni is tudott ha kellett. Ennek ellenére már lecseréltem BB7-re.

-A Suntour XCM teló. Nekem egész pontosan ebből a DS-26-100 típus van ami még a V2-es család, 30mm-es becsúszókkal, 100mm-es rugóúttal. Fapados, se csillapítás, se lockout, abszolút belépő kategória.

-Nehéz volt a vázhoz új váltófület beszerezni. Sokáig kutattam a különböző webáruházakban mire megtaláltam a pontosan illeszkedő típust.

-Nehéz a bringa (persze kinek mi a nehéz). Eredeti állapotában 14.2kg volt, mostani állapotában félig átépítve 14.8kg. Érzésre sokat nyom a villa, kissé orrnehéz amikor felemelem.

Tapasztalat

Szeretem ezt a bringát, igazi kis "mindenre jó" típus. Soha nem láttam mégegyet belőle bár túl sokfelé nem járok az országban. Ettől kicsit exkluzívnak, egyedinek érzem. :)

Voltam már 60-80km-es betonos túrákon is vele, de javarészt terepen hajtom. Földúton, csapásokon. 50 centinél nagyobb letöréseket nem mertem még vele beadni mert féltem a vázat de elképzelhető hogy kibírná, mégse reckírozom. Szépek a hegesztések, vastagok a csövek, a homlokcső és az alcsócső találkozása meg van erősítve alulról egy idommal. Az alsócső és a nyeregvázcső belső oldalán kulacstartóhoz vannak szemek. Mivel alu, kiállva taposáskor hajlik mint a legtöbb ilyen váz. Gyárilag 2.1-es Kenda Koyote gumik voltak rajta, jó bütykös első és hátsóval szerelték, szinte harapták a puhább talajt. Jó gumik, 6000km alatt az első alig kopott, a hátsó már jobban de még mindig saccolnék beléjük 6000 újabb km-t a végső kukázásig. Jó tulajdonságaik ellenére mégis lecseréltem őket szebbre, vastagabbra. :) A Schwalbe 2.25-ös szélesságű Smart Sam gumija még pont befér a vázba hátulra úgy hogy mindkét oldalt 3-4mm sárférőhely van lent is, fent is. Két és fél év alatt nagyon sokat módosítottam  a bringán a gyári állapothoz képest, részben szubjektív esztétikai-, részben praktikus okokból. Úgy tervezem sokáig hajtom még. Remélem a bringa is így gondolja. :D

Erre ajánlom

Megfelelő módosításokkal: városba, könnyű terepre (XC jelleg), betonos túrákra.

Ennyiért vettem
104000
Mért tömeg
14200 g
Csatolt képek
Mali Viper  2013 mtb
Gyári állapotban így nézett ki
Mali Viper  2013 mtb
Számos alkatrész cseréje után-2018 eleje
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sipi88 avatar
61 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Tavaly került hozzám, előtte is nagyon sokat használtam, mivel családonbelül volt a bicaj. Annak idején nagyon olcsó volt, 120 ezer ft a listáára, annyit nagyon megért. Sokkal jobb felszereltségű mint a 2008-as polaris deore disc-nek, pedig ez egy évvel későbbi modell volt.

Hátrány

Kormány és a stucni túl hosszú. A gumik aszfalton nagyon kopnak, viszont engem ez nem zavart mert terepenhasználtam.

Csatolt képek
Mali Viper  2009 mtb
6 olvasó 17%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alexia avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz olyan masszív, hogy nem tudok semmiféle olyan hatást elképzelni, ami kikezdhetné. Ehhez képest csak "közepesen" nehéz, nem annyira, mint várnánk.

Megfelelő karbantartás, gondozás mellett szó szerint az örökkévalóságig is lehet használni a Mali Viper-t -- persze csak arra, amire igazán való, ld. lent.

Hátrány

A teleszkóp valójában nem állítható, csak rá van téve a jel, de "állítgatásával" érdemben nem történik semmi.

Azon a példányon, amin ültem, már több alkatrész is cserélve volt, nem a gyári, és nem minden illeszkedett pontosan, bár azt nem tudtam megítélni, hogy eleve sem, vagy csak esetleges elhanyagolás miatt kotyogtak.

A váltók nehezen működtek, bár ennek is lehetett oka a rendszeres gondozás hiánya.

Tapasztalat

Csupán kipróbáltam egy rövid kör erejéig egy ismerősöm ilyen gyártmányú -- és a gazdája szerint legalább tíz éves, és száz tű hosszát azért már megjárt -- bicóját, hozzáteszem, hosszú "állás" után. Azért nem többre, vagy hosszabbra, mert irtó kényelmetlennek találtam ezt a Mali mtb-t, minden tekintetben: túl nagy volt számomra a váz mérete, kényelmetlen volt nekem az ülés, nehéznek éreztem a hajtást, a fordulást, a kormányzást -- mindent. Egyszerűen nem éreztem magam jól és biztosan rajta. Hiába, nem illünk egymáshoz.

Kényelmelen érzésemet pedig csak fokozta bizonyos alkatrészek, pl. a kormány kotyogása.

Erre ajánlom

Nagyon elkötelezett, sőt megszállott túrázóknak (semmiképpen sem átlagembereknek), hiszen nem valósznű, hogy bárhol a világon léteznének olyan nehéz terepviszonyok, ahol ne alkotna maradandót. Napi városi közlekedésre, munkábajárásra, bevásárolni stb. azonban szerintem egyáltalán nem való, mint ahogy versenyzésre sem..

16 olvasó 6%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dojk2 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-nagyon jó váz, bár a 2010es váz geometriájában teljesen eltér az előző szériáktól egy kicsit dh-s vonalakat vett fel(ami nem baj ).

-a fék tökéletes(szintén nem vékonycsontú srác vagyok) eddig minden lejtőn és talajon megfogott

-a markolat kényelmes, bár  esőben kesztyű nélkül egy kicsit csúszik

-a teleszkóp ákategóriához képest tényleg nagyon jó

-a váltó, amikor fel vagy le váltok, teljesen zajtalanul és azonnal működik, nincs kerregés, plusz tekerés stb.

 

Hátrány

apróbb hibákat lehetne sorolni, de ezek eltörpülnek a pozitívumok mellett

-a telón állíthatod az érzékenységet de valszeg nem az én súly kategóriámra tervezték

-legkissebb fokozatban 2x leesett a lánc(de ez lehet egy szar váltó beállítás is(sőt))

 

Tapasztalat
kb 1-1,5 hónapja vettem. A testbike véleményeket bújtam erősen és végül emellett döntöttem. Nem bántam meg. Az ár-érték arány tényleg tökéletes. És nem csak reklámfogás a MALItól, hogy egy kategóriával feljebb való cuccokkal szerelték fel, mivel a haverom 160ezres Cube bringáján, ugyanez a teló és váltó rendszer van. 75rongy a legújabb modellért meg kihagyhatatlan ajánlat volt. Mondjuk boltban asszem 100ropi körül van most. A vázon a 2009es modellhez képest is, (amit itt nagyon dícsérnek... jelzem jogosan) még tudtak javítani. 
Erre ajánlom

túrázás, keményebb hegyimenetek(az ésszerűség határain belül).

Városban is elgurulsz vele, de ha 70-80%-ban aszfalton mész, sztem akkor ez nem a te bringád.

Ennyiért vettem
75000Ft
Csatolt képek
Mali Viper  2010 mtb
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

varics avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Masszív váz, a váltók tökéletesen működnek, a teló is megfelelő, ha nem ugratgatsz vele. A fékek jól fognak esős/saras körülmények között is.

Baromi jól néz ki, nekem a Dark változat van.

Hátrány

Sikerült egy minta nyolcast tenni az első kerékbe (szép esés volt) amit azóta sem tudtam 100%-osan kiszedni a duplafalú felniből.

Láncvillavédő mindenképp kell, egy hét után nálam szétszakadt a fölragasztott gyári védőfólia.

A fékekkel elég sokat kell vacakolni, de utána jól fognak.

Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom aki szeret túrázgatni, vagy a Budapesti útviszonyok mellett használná...
Ennyiért vettem
80500
Csatolt képek
Mali Viper  2008 mtb
Szerinted hasznos?

drombli avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Váz: eszméletlen merev, gumik/felni: semmi gond velük, hátsó váltó (Deore): tökéletes, festés nem pattog le, terepet jól bírja
Hátrány
telo: XCM SR, kicsit ereszti az olajat, nem mozogja ki teljesen az elméleti hosszat, állítás nem igen működik, kicsit puha alapban, fékek (Tektro tárcsa): ez elején gyengén fognak, később javul
Tapasztalat
 első telot kellene jobbra cserélni, egyébként eszméletlenül bevált
Erre ajánlom
város, szolíd terepezés, közepes ugrásoknál az első telo lepadlózik, meg ne próbáld
Szerinted hasznos?

fifi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

szépen megvarrt váz, masszív, fasza geometria.

"nehézsúlyú" vagyok, szóval, ha engem kibír, akkor bárkit/bármit.

írta itt valaki, hogy eltörte, no akkor neki simson vázból kéne biciklit építeni.

sztem korrekt áron van.

MAGYAR

Hátrány

az elsőteló /Spinner grind/

kormánystucni/kormány kombó... bár nincs vele bajom, mind anyagban, mind festésben elég gyanús. de természetesen ezt csak akkor cserélem ha valami gáz van vele... menősködésből felesleges cserélni, azért a célnak megfelel.

Tapasztalat

nem tudom ki és mi alapján tervezte ezt a spinner teleszkópot, de itthon szétkapni a csillapítást nem tudtam /van fogalmam a gépészetről, imbuszkulcsot sem ma láttam először :)/

munkahelyemen az öreg szakik is csak vakaróztak, pedig azok már láttak ezt-azt. na mind1 az olajat ereszti a szabályzógomb dísznek van. egy szimmeringet cserélni kellene, de mivel nem tudjuk megbontani a villát; marad. ha végleg szétrágódik akkor ez kuka és jöhet bele egy Rock Shox pl.

Erre ajánlom

túrázgatni, hobbiból nyomulgatni...

könnyebb pilóták sztem bátran ugorhatnak is vele

6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Boros Gergő avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
-erős és szép váz kialakítás (sokan nézegetik, csak nehogy 1x egy ragadós kezű, tolvaj is kinézze!)
-az LX váltó, szerintem fenomenális (a boltos mondta, hogy sokszor nem is lehet észrevenni a váltást, azt hittem kamuzik. De nem tette!)
-62kg vagyok, alattam ez a teló kiválóan működik. Sajnos az erősség állító tekerő szerintem nem sokat változtat, de a visszarúgózás állító tekerő, érezhetően változtat a működésen. Ennyi pénzért, végülis nekem hibátlan erre a bringára.
-a tárcsafék szerkezet számomra egy álom (bár az igazság az, hogy eddig V-fékes bringám volt, így nincs összehasonlítási alapom más tárcsafékekkel), de brutál ahogy fognak és tényleg istenkirály amennyire finoman lehet szabályozni a fékerőt!
-hegyről, lightosabb erdei úton nagyon stabilan lehet vele jönni
Hátrány

-első váltó eléggé gagyi. Nehezen lehetett beállítani és valahogy ez a Suntour márka nem győzött meg

-nekem szerintem nem gyári kormányrúddal és stucnival adták. Teljesen noname és gagyi, úgyhogy ezt fogom először cserélni

-vázvédő a lánc alá mindenképp kell, mert alapból szerintem nagyon laza a lánc és jobban veri, mint ahogy kellene

-és egy apróság. A vázra a dekoráció nagyon jó minőségben van felfestve. Nekem még tetszik is, egy dolgot leszámítva. A VIPER felirat után van egy vipera fejet ábrázoló kis festés. Na azt mindenki benézte valami másnak (nagy karc, szörfölő ember? :), horpadás!!). Így azt a következtetést vontam le, hogy nem sikerült túl jól az a vipera fej ábrázolás. 

Tapasztalat
1 hónapja vettem a gépet kb. és már majdnem 1000 km-t letekertem vele. Sok év kihagyás után döntöttem úgy, hogy újra szeretnék bicajozni és a testbike vélemények alapján, jól átrágva döntöttem ez a gép mellett. Egy pillanatra sem bántam meg. Imádom! Úgy hozzám nőtt ezen kis idő alatt is, hogy igazából mindenkinek ajánlom. Szerintem az árát is megérte!
Erre ajánlom
Hosszú túrákra, lightos erdei csapatásokra. DH-t nem ajánlom. Szerintem a váz bírná, de a felszereltsége nem.
Ennyiért vettem
90000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BMX King avatar
21 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon erős a váz, az első teleszkóp úgy jó ahogy van tisztára olyan mintha egy babzsákfotelból átülnél egy kemény fa székre!! nagyon jól felveszi a teleszkóp a bukkanó ellenálását! a váltó elmegy!! elképesztő jó a kormányfogása mikor először ráültem elhatároztam h ilyet veszek de még nem vettem.
Hátrány

egy van! a váltó: ez minden váltós bicónál így van. kattog a váltó, igaz h ez nem annyira mint a többi bicó de ezis! nem azt mondom h szar de egy 1-2 másodpercig kotyog! semmi más csak ez a váltó!

Tapasztalat
árkategóriába sztem ez a legjobb bicó!! aki azt mongya h drága én inkább nem veszem meg mert nem tom milyen, annak most mondom hogy megéri és ezt vegye meg mint inkább mást! hát de azért arra sem lessz jó mint egy dh bicikli de kiváló ezis, azért valahol csak el kell kezdeni!! nemde?
Erre ajánlom
túrára és bárhova elmenni (messzebre) kiváló de bolta menni vele inkább ne! többet tud ez a canga annál h boltba és munkahelyre járjunk vele!!!
Ennyiért vettem
nem tudom
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WaspMan avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A váznak jó a geometriája olcsón hozzá lehet jutni nemlesz vele bajod.Nemsok gyári cuccot hagytam rajta :) Sajnos annyit költöttem másra hogy mire észbekaptam elromlott a teló és nemmaradt egy jó ideig pénzem újra.

 

Hátrány

A Spinner teleszkop egy hulladék mint egy ragasztó olyan az olaj csak ennyi szerintem a hátrány ,de úgyhallotam az újabb Viperbe már SR santour van szerintem az se sokkal jobb de mind1.

Tapasztalat

Aki hétvégi kiruccanós embike annak megéri ebben a kategóriában a legjobb bringa bár nemsok gyári alkatrészt hagytam benne 

Erre ajánlom
Hegyekben túrázgatni,Városban furikázni ,de semmiféleképpen sem ugrálni meg ilyenek
Ennyiért vettem
45000 Ft
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Anonim avatar
Anonim
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az ára, és azoknak jó, akik hétvégén kiveszik a garázsból, majd elmennek az erdei, lehetőleg nem túl görönygyös úton tekerni egyet, és nem sárban...
Hátrány
Hátrány csak felhasználói hiba volt, mert ki az a fasz, aki egy ilyen bringát letörések ugrására használ... Szóval nekem elfogyott két év alatt kb 5 fékbetét, a teló egy kalap fos, az olaj olyan, mint a ragasztó, az állítás csavarja meg csak alibiből van ott, ugyanis semmit sem ér. az első váltóm elgörbült, a lánckerékről töredeznek a fogak.
Tapasztalat
Én még az elején kurva boldog voltam vele, amíg nem törtek benne össze a csapágyak, nem fogyott el belőle a fékbetét
Erre ajánlom
Túrázgatásra, de szerintem azt sem kemény terepen
Ennyiért vettem
89 000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pecek avatar
Pecek
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon masszív, szép váz, brutál hegesztések, 90 kilo vagyok és még nem panaszkodott. Sokan megnézik:D A LX váltó igazán jó, pontos és gyors. Ennyi pénzért nem kapsz jobbat!
Hátrány
első fék összekopásához sok idő, és türelem kell, nekem fél év után kezdi megemberelni magát, kell neki egy-két hegyvidéki túra. A telónál nem érzek sok különbséget a puha és a kemény állítás között, elsőre nagyon puhának tűnt, de végül városban (és hegyen is )igazán jól szerepelt. Alu vázhoz képest elég nehéz, ill. a nagy gumik miatt jó kondiban kell lenni!
Tapasztalat
Fél éve 20 km-t tekerek vele minden nap, minden időjárásban a kezdeti beállítások után nagyon jól összerázódott, kényszerből még semmit nem kellett kicserélnem. Az első féket lehet lecserélem egy kerámiára..
Erre ajánlom
kraftosabb gyerekeknek,városba, hosszabb túrákra
Ennyiért vettem
92000
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szmiki avatar
Szmiki
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A váz, felnik, tárcsafékek, teló, és persze a Shimano Deore LX váltó.
Hátrány
A külső gumi szerintem gyenge anyagból van, de lehet, hogy másnak jót adtak. (egy kis pici tüskés növény átlyukasztotta.)
Tapasztalat
Nekem ez az első komolyabb bicóm, és nekem nagyon bejött. Nagyon megbízható, strapabíró gép. Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre
Ennyiért vettem
90.000 HUF
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Simigeri avatar
Simigeri
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, jó, egy darabig.
Hátrány
Költeni kell rá.
Tapasztalat
Kicsit nehéznek érzem, hiába ALU. Az első fék fél év alatt sem kopott be, vagy eleve gagyi, komplett csere lett belőle. Az első teló kb csak marketing, az is cserés lett igen hamar. Nekem meglepő volt, hogy pl a nyereg dőlésszögét nem lehet állitani. Amúgy klassz kis bringa, most a fizikó-rechabom után kapja majd meg az igazi képzést :-)
Erre ajánlom
Városi gurulgatás (Budapestre ilyen való)
Ennyiért vettem
90e
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sken avatar
Sken
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó bringa! Nagyon jó a váltó, és a váz.
Hátrány
A Spinner grind os1 teló nagyon gáz benne nekem kifele koppant, aztán beállt. A tárcsafék se egy profi!
Tapasztalat
Nekem elég jól bejött, most a közepével van egy kis gond, de azt meg lehet csinálni.
Erre ajánlom
XC, túrák
Ennyiért vettem
90ezer
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (26 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

7005 Alumínium


villa (teló):

Suntour XCM


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCC


lánc:

KMC Z51


fogaskoszorú:

Suntour 11-32


első váltó:

Suntour


hátsó váltó:
Shimano Deore
pedál:

Wellgo aluminium platform


Kerék

felni:

Alexrims PC19


külső gumi:

Kenda Kadre


Irányítás

váltókar:

Shimano Acera


kormány:

Mali


markolat:

Acor


kormányszár:

Mali


kormánycsapágy:

1 1/8ahead


nyereg:

Velo sport


nyeregcső:

Mali/aluminium


Fék

 
féktest:

Tektro Novela


fékkar:

Shimano Acera


Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mali Viper megfelelő? 100kg vagyok, 90%-ban aszfalton használnám!
8 válasz
utolsó: 2011. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Viper termékkel kapcsolatban: