- Nagyon igényes vázkialakítása van (az újabbakhoz képest főleg)
- Masszív fékek, kerekek és hajtás
- Jó építési alap
- Az első rugóstagon nincs olyan elem, ami a tárcsafék bovdenjét tartaná, így gyorskötőzővel kell megoldani
- Az első rugóstag hidegben nem nagyon mozdul
- A felső vázcsövön futó bovdeneket tehették volna a felső vázcső alsó részére, mint a hátsó fék bovdenjét
- Az egyenes kormány és a gyári nyereg kényelmetlen, ajánlott cserélni
Mindent összevetve ez egy nagyon jó alap, amiből lehet cserélgetni azokat az alkatrészeket, ami akinek fontos... Nekem főleg a kényelmén kellett alakítanom. Városi használat -> kemény vékony nyereg, hajlított kormány, aszfalt gumi, nagyobb első tárcsa.
Az igényes vázkialakítás alatt pedig az értem, hogy az újabb Meridáknál láttam félrehegesztéseket illetve hegesztési pontatlanságot, azokon általában minden festve van, míg ezen külön fém emblémázás, illetve aprólékos kidolgozottság jellemzi.
Kezdő XC és mindennapos városi használat (bírja a strapát a magam 90 kg-ja alatt!)