Merida Matts TFS XC 400-D mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.10.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

oszamaster avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Na! Elösször is. A bringa nagyon szép. Sőt! Túl szép. Bármerre jártam vele megnézték,utánna fordultak. Az autósok is forogtak. Gyári állapotában ilyen. Fehér színűben van nekem. csak az a baj,hogy nem szeretem a feltünést. Úgyhogy kicsit megpróbáltam átlagossá tenni. A felniröl eltávolítottam a TFS matrivákat. És a telót is csupaszítottam. Mostmár a fékek is feketék fehér helyett. Így ár kevésbé feltűnő. A fényezése gyönyörű!  Váltó,hajtás jó. Váltó deore ,megbízható,de nyomaték alatt nem kell eröltetni.  Teló xcm v2 nekem megfelelt xc re idáig. Kap kenést,szépen mozog. A váz terhelés alatt ropog,de semmi baj nincs vele. A féket cseréltem,mert folyt. 2 szer is. 2010 hayes stroker. Nagyon jól fogott,és adagolható is volt. Elég szépen. nem mint a régebbi típusok. A leg első,az első héten amit cseréltem az a kormány. Hihetetlen szar volt vele menni. Rá kellett feküdni,és szűk is volt. Rendessen féltem rajta. Köveken csúszkált az eleje,nem tudtam rendessen egyensújozni sem.  Kicseréltem egy 2,5 cm  hajlítású fsa ra,mindha új bringám lett volna. Így már tudok is vele menni. Szélesebb.és magasabb. Fényéveket javított. Egyenes kormánnyal szinte használhatatlan volt kezdőként. Így az írányítása,kényelem tökéletes összhangban van.  Emelkedőn,és lejtőn is jó vele menni így. Mivel a fék promlémáim megoldódtak,semmi gond nincs vele.  Kapott egy XT  féket.Markolatot cseréltem,mert kormány csere után elforgott. Hihetetlen jó a gyári markolata!  A leg szebb része a váz. Csodaszép! Sokáig tartott  míg beállítottam az ülést ,mindent a megfelelő pozicíóba. 20 as váz 186 cm vagyok. Most  nem nyom az ülés,nehezen fáradok,szóval jól be van lőve. Kényelmes. Arányok jól elvannak találva,pedig az elejét lejjebb engedték a TFS nek,mint a sima matts nak,mivel nem kezdőknek tervezték. A gumik nagyon tapadnak terepen,az aszfalt nagyon eszi. Dehát terep briga. De még így is 4,5 bar ra fújva nagyon jó a gördülési ellenálás. Meglepően jól gurul. De lehet hogy már megszoktam:-)   Én 160 ért vettem,akcióban.  200 volt az ára elötte,szerintem az sok lett volna érte. De a 2011 esekhez képest nagyon jó árban van. a váltót még cserélem xt re a terhelés alatti váltás miatt.
 

Hátrány

Talán a szervíz lassúsága,de az az alkatrész gyártójától függ.  2 hónapot volt szervízben a hayes fékem,és a bikefun felajánlott egy fékgarnitúrát,de a boltban meg tudtuk oldani.
 

Ennyiért vettem
160000
Csatolt képek
Merida Matts TFS XC 400-D  2010 mtb
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dixon avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

a " szakmában " még bőven zöldfülűnek számitok ami az XC-t illeti, nyáron (2011) vettem a gépet akciósan. 200at én sem adtam volna érte ..de igy h. már édestova 1 év használat után ( szinte minden nap/minden évszakban ) úgy gondolom h. 200ért is jó vétel.Hálás jószág ez a Merida mtb de a karbantartására odafigyelek ( ..ne egye meg a kosz az alkatrészeket és kapja a WD40et rendszeresen ) 1 percre sem bántam meg h. megvettem.Tényleg nagyon gyakran van használva heti 200-250 km-t beletekerek ebbe a Merida mtb-be és eddig a legnagyobb gond ami volt vele h. pár hónaposan elkezdett kattogni benne a mono-block, cimborámmal húztunk rajta 1et és azóta is patent.Állitólag a mono-block problem merida betegség, de ennyi úgy vélem belefér.Hajtókar, fékek, váltó, teleszkóp számomra hibátlan, üléscsere volt rajta de megkapta ugyanazt a gyári ülést csak fehérben ( csupán esztétikai oka volt )

Az előttem szólónak igaza van a TFS váz 1szerűen gönyörű, szinte mindenki megcsodálja.Jobban vigyázok rá mint a szemem fényére! :)

Hátrány

mono-block kattogott és barnira zavaró tud lenni ...de ez eléggé minimális hiba, csak rá kellett húzni 1et

Erre ajánlom

..nyilván CX de városban is tőkéletes

Ennyiért vettem
160000
Csatolt képek
Merida Matts TFS XC 400-D  2010 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

MATTS TFS-Comp-Disc


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22
  • 24

villa (teló):

Suntour XCM-H-D-LO 100 Lockout


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M442 44-32-22


első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

XC alu


Kerék

felni:

Merida TFS Disc-Black


első agy:

Shimano M475 disc


hátsó agy:

Shimano M475 disc


külső gumi:

Merida Race 2.1


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormány:

FSA XC 180OS Flat 620


markolat:

X-Mission Speed


kormányszár:

FSA OS-190 6


nyereg:

X-Mission


nyeregcső:

FSA SL280 SB25 31.6


Fék

tárcsafék:
Hayes Stroker Ryde
tömeg:

14,4


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Merida Matts TFS XC 900 vs. Merida Matts TFS XC 400????
7 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts TFS XC 400-D termékkel kapcsolatban: