Trek 4500 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 200.000 Ft

Használt Trek Alpha 4500 eladó
95.000 Ft
új árához képest: -52%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

noname avatar
noname
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Amcsi márka,élettartam gari a vázra,Bontrager Jones és Shimano Alivio felszerelés, massziv erős váz,szép és tartós fényezés,(ez még a ezüst piros szériából van)a váz felső részén futó bowdenek,késöbb tuningolható.
Hátrány

Mint mindennek ennek is biztos van,de nálam még igy 6 év után sem jött elő semmi.

Tapasztalat

Én már több mint 6 éve nyúzom eddig kb 8000 km van már benne,ezzel járok melóba és pár helyre túrázgatni és eddig nem tapasztaltam semmi komolyab hibát sem.Eddig összesen 2db láncot kellet rajta cserélnem és most először zsíroztam át az összes csapágyat,egyedül a teló belső karbantartását bíztam szakszervízre.Talán jövőre veszek rá egy LX-es fék/váltó szettet.Egyszóval nagyonjól birja a gyűrődést.

 Szerintem ha valaki a gyártó által megkívánt módon használja a montit vagyis arra és úgy amire a gyártó szánta akkor biztos hogy hosszú ideig kifog tartani!Szerintem.

Erre ajánlom
Gyakorlatilag mindenkinek vagyis mindazoknak akik a kiváló minőséget szeretik és hosszú időre akarnak montit venni. Najó:XC,CC,Túrázás,Városi kalandozásra.
Ennyiért vettem
150.000
Csatolt képek
Trek 4500  2002 mtb
16 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gyalogkakukk avatar
gyalogkakukk
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Kategóriájában a legjobb, masszív, strapabíró, és még szép is. Semmi nyekergés a váz felől, de más alkatrészből sem. A szó szoros értelmében állja a sarat.
Hátrány
Eleinte furcsa volt a szélesebb kormány, de ez megszokható. A váltó kanalát sikerült odaverni, így az feladta eccer.
Tapasztalat
Ennyiért nem találtam jobbat, de még olyat se, ami a táskáját vihetné. Spanom meridájával több a baj, pedig az majd' kétszer annyiba került...
Erre ajánlom
Heti egy-két túrára, néha zúzásra.
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fotel avatar
fotel
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű váz, korrekt felnik, általánosan massziv, nem recseg, nem ropog.
Hátrány
A gyári fék egy hulladék, szinte azonnal csere sram 9.0-ra és a fékkar is okosodott (gyárilag fékváltókar lett volna rajta), mivel marokváltó-fan vagyok, ezért a váltókarok és a hátsó váltó is sram-ra változott (x9), magával vonva a hátsó koszorú cseréjét is. A monoblokk kattog, nella szerint jó - ezért nem megyek hozzájuk többet.
Tapasztalat
Nekem bevált.
Erre ajánlom
Erdei túra, hegyet is jó mászni vele. A teló lehetne lock-os, de nem nagyon használnám ki úgysem. Városba érdemes lecserélni a gumikat, a szingós szelephez jó ha veszel autópumpa adaptert.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

987 avatar
987
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Váltók,váltó karok,a váz geometriája, kormány fogantyú meg minden kivéve a hátrányokat.
Hátrány
gumik, ülés, a festés kopik a fékarok gyenguszok a szingos szelep egy átok
Tapasztalat
Az ár mivel tavai modell így olcsóbb volt és kaptam mellé egy elég jó csomagtartót is ajándékba. Az árát 119900 ft, ahogy körülnéztem megéri. Ami zavart! A gyári gumi könnyen lyukad kopik a hátsó két hónap alatt elkopott és volt vagy 6 defektem egy fém szilánk 5 tüske . A szingos szelep meg basza meg kétszer törte le a pumpám róla azt a kis bigyót egyszer szakadó esőben aztán meg a bakonyi túráról hazafelé defekt ragasztás pumpálás reccs szelepsapka fogta a levegőt így tekertem hazáig 10 km sűrűn pumpálva persze este 11 órakor. Az ülés szerintem szörnyű cseréld le egyből. A középső agy széteset garis csere nem baj kaptam jobbat.:-) Összességében egy nagyon jó bicaj igen meg vagyok elégedve . Nagyon jól mászik és fordul na meg átmegy mindenen. Országúton nem egy sebesség bajnok de, egy simább gumival elmegy végül is MTB.
Erre ajánlom
Biciklizni a pusztákon és hegyeken úttalan utakon át. Országúton csak lazán úgyse te nyersz.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kálmán Péter avatar
Kálmán Péter
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hátsó váltó,váz
Hátrány
drága ennyi pénzért sokkal jobb biciklit is kapsz
Tapasztalat
ennyi pénzért vegyetek jobbat
Erre ajánlom
túrázni
9 olvasó 22%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Littleb avatar
Littleb
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó általános teljesítmény, megbízható, meglepően jól bírja a kiképzést..
Hátrány
Extrémebb használat esetén néhny cucc megadja magát (nem igazi hátrány, mivel azokat nem erre tervezték)
Tapasztalat
Nekem teccik... :)
Erre ajánlom
Túrára, lightosabb off-road felhasználásra. Kis fejlesztéssel magasabb elvárásoknak is megfelel(het)
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zmac avatar
Zmac
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Megbízhatóan, jól működik rajta minden, összhangban vannak az alkatrészek.
Hátrány
Nincs különösebb hátránya, amíg nem akarod többre használni mint amire való.
Tapasztalat
Kibírtam vele (még a gyári felszerelésű változattal) két egymást követő napon 110 és 130 kilométert összesen 4000 méter körüli szinttel, kb. 40-60% aszfalt-erdei út aránnyal; rossz semmiképpen sem lehet.
Erre ajánlom
Túrázásra, átlagosnál nem rosszabb minőségű erdei utakon, ösvényeken.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Endroo avatar
Endroo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Laza túrázgatáshoz nem rossz, de semmi komoly. Ami rajta van az müxik, de kicsit drágább mint amennyit ér.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 13"

  • 16"

  • 18"

  • 19.5"

  • 21"

  • 22.5"

  • 24"


 
színválaszték:

fehér


villa (teló):

Suntour SF10-XCM-PM-HLO tekercs rugós, 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M361


fogaskoszorú:

SRAM PG830


első váltó:

Shimano M310


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

8


pedál:

Wellgo alu


Kerék

felni:

Bontrager Ranger


első agy:

Shimano M65


hátsó agy:

Shimano M65


külső gumi:
  • Bontrager Jones XR, 26 x 2.25" (elöl)

  • Bontrager Jones XR, 26 x 2.20" (hátul)


Irányítás

váltókar:

Shimano M410


kormány:

Bontrager SSR, 25mm emelkedés, 6 fokos hajlás


kormányszár:

Bontrager SSR, 10 fokos


kormánycsapágy:

félintegrált


nyereg:

Bontrager Race Lux


nyeregcső:

Bontrager SSR, 31.6mm, 20mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486
 
féktárcsa:

160 mm


 
további információk:

Formázott alsó cső belső erősítéssel, formázott felső cső, egycsöves támvilla, kovácsolt támvillavég csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal.


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 4500 termékkel kapcsolatban: