Mongoose Tyax Elite mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 140.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




YR avatar
YR
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Eszméletlen a váz s a teló, olvastam nem mindenki van megelégedve vele de engem elcsaptak a bringával s kutya baja se lett pedig repült mint atom, kerékcsere, se görbülés semmi, a telónak se pedig ott kapta el a kocsi.Bir mindent eddig semmi bajom vele pedig hajtom mint atom,gyorsul mint a fene pedig nem könnyü!
Hátrány
Hátrány? Nem is tudom, fékbetéten kivül még semmi csere nem volt ( csak az első kerék az ütközés miatt ) de az kopik rendesen.
Tapasztalat
Volt már jópár bringám de mivel futárkodom igy azért a könnyebb vázakat céloztam be eddig, Magellan polaris Cheyenne Mustang stb.. azok is jók de sorra haltak be a dolgok 2-3 hónap után. Ezt nyüstölöm immár lassan 2. éve nap szinten 100-120 km-el télen is, de megy megy s megy...
Erre ajánlom
Szerintem ennyi pénzért frankó gép ez,lehet vele tépni,lehet gyilkolni
Ennyiért vettem
80000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

6061 alumínium váz ívelt Multishape alsócsővel


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Fekete


villa (teló):

Suntour XCR-LO, Hydraulikus Lock-out, 100 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT V3, 44-32-22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:

SunRace 8S, 11-32T


középrész:

Tange zárt csapágyas


első váltó:
Sram X5
hátsó váltó:
Sram X5
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Platform


Kerék

felni:

Weinmann Taurus 2000 disc, duplafalú, alu


első agy:

Formula Disc, Alu, 32L


hátsó agy:

Formula Disc, Alu, 32L


külső gumi:

Kenda Small Block Eight, 26 x 2,1"


Irányítás

váltókar:
Sram X.4 Trigger
kormány:

Mongoose alu, hajlított

  • Befogó: 31,8 mm

  • Emelés: 30 mm

  • Szélesség: 635 mm (XS, S méretű modellek esetén), 685 mm (M, L, XL méretű modellek esetén)


kormányszár:

Mongoose alu,

  • Befogó: 31,8 mm

  • Hossz: 90 mm (XS, S méretű modellek esetén), 110 mm (M, L, XL méretű modellek esetén)


kormánycsapágy:

1,1/8" Zero Stack


nyereg:

Mongoose XC Elite


nyeregcső:

Mongoose alu


Fék

tárcsafék:

Tektro Draco, hidraulikus


 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Tektro


Mongoose logó

Mongoose márka bemutatás

A Mongoose-t 1974-ben alapította Skip Hess, ekkor még BMX Products, Inc néven. Motomag One néven futó egybeöntött alumínium BMX kerekével rögtön sikeres lett. Ekkor még otthon dolgozott, de másfél év múlva kinőtte otthoni bázisát, mivel ekkor már vázakat és komplett kerékpárokat is gyártott. A cég 2001-től a Pacific Cycle-hez tartozik.

A Mongoose fő profilja a BMX gyártás, de MTB, városi és fixi kerékpárok gyártásában is jelen van. 2001 óta gördeszkákat és elektromos robogókat is gyárt. A kezdetek kezdetén voltak motorkerékpár-vázas kísérleteik is, de ezek kudarcba fulladtak. A Mongoose két vonalon mozog egyszerre: gyárt belépő kategóriás kerékpárokat is, melyek az USA-ban még nagyáruházakban is megtalálhatóak, és felsőkategóriás, high-end modelleket is.

A cég fő arcai Steve „Romo” Romaniuk az élő freeride legenda, és Chris Akrigg, aki a féktelen fixitől a triálbringán át bármivel ami Mongoose hatalmasat alkot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mongoose Tyax Elite termékkel kapcsolatban: