Schwinn-Csepel Adrenalin A1 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 65.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Máté avatar
Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Fordulékony, stabil, jól mászik, tartós és kategóriájában az egyik legolcsóbb volt anno. Szerintem jól lehet rá építeni is, mind a vázon, mind a telón ott a tárcsafék helye. A matrica is csak ott kopott meg, ahol a nyeregtáskám dörzsölte kicsit.
Hátrány
Ez az első komolyabb gépem, úgyhogy nem tudok hátrányt mondani.
Tapasztalat
4 éve vettem a gépet és úgy 5000 km-t tekertem. Gondom egyszer volt: elvittem szervízbe egy kis kenésre és az első agyat szarul rakták össze, aminek következtében hazafelé szétesett. Az egyetlen, ami cserére szorult épp most, 4 év után, a kormánycsapágy, valamint a schwalbe blackshark gumikat is most váltottam schwalbe land cruiser-re. (a fékpofákra is ráférne már egy csere - eddig azokon is csak állítottam) Úgy 2 éve egy ugratásból első kerékre érkezve a kormány fölött dobtam egy hátast, de csak a telóra tudtam gondolni: kutya baja sem lett, pedig egyedül az tűnt gyengének (de nem az). Centírozásra sem volt szükségem mostanáig és most is csak az első felniben volt egy kisebb dudor, miután a téli pihenő után egyből egy köves lejtőn kötöttem ki valahol a Hármas-határ hegy egyik oldalán.
Erre ajánlom
Nem versenyzek, csak hobbi XC-zek. Aki szereti ezt a műfajt és olcsó, megbízható, jó gépre van szüksége, az ne válasszon mást (bár ahogy néztem már nem gyártják ezt a típust)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mekkora a Schwinn-Csepel Adrenalin A1 tömege?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin A1 termékkel kapcsolatban: