Schwinn-Csepel Adrenalin A1 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 65.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Toten avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váz örök darab, kb 40000km-t mentem vele 8 év alatt, a vázon, kormányon, kormánycsapágyon, féken és a nyeregcsövön kívül mindent ki kellett cserélnem, ennek ellenére azt tudom mondani, hogy a gyári alkatrészekkel is meg voltam elégedve. 182 centis magasságommal nagyon kényelmesnek érzem, hosszabb túrákra is bátran elindulhattok vele és a 80 kilómat bármilyen terepen gond nélkül bírja.

Hátrány

Sokat dobna az értékén, ha gyárilag tárcsafékekkel hozták volna ki.

Tapasztalat

Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, könnyű, erős, kényelmes, és szerintem még szép is.

Erre ajánlom

Túrákhoz, xcre, könnyebb dhra, hosszabb távok megtételére.

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Adrenalin A1  2001 mtb
Schwinn-Csepel Adrenalin A1  2001 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mekkora a Schwinn-Csepel Adrenalin A1 tömege?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin A1 termékkel kapcsolatban: