Schwinn-Csepel Adrenalin mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 61.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Az én bringámon nem MOZO, hanem Zoom Gordo 621-es teleszkóp van, és ugyan az is nehéz, de szerintem egész jó, mintha nekem találták volna ki. A tárcsafékkel nekem is voltak gondjaim, mivel kicsi nyolcas van benne, de nagy nehezen sikerült viszonylag normálisan beállítani, most egész jól használható. A Tourney váltók tényleg nem az igaziak egy terepbringán, le is cseréltem őket, az elsőt Deorera, a hátsót Aliviora (az első váltóval több gondom is volt, azt fontosabbnak tartottam egy jóra lecserélni). A 21 sebességgel nekem semmi bajom sincs, untig elég, a váltókarral sincs bajom, jól használható, az egyetlen probléma a váltórendszerrel, hogy a jó minőségű fogakoszorúk mind 9-esek, nem 7-esek, és azt is érdemes lesz egyszer lecserélni, ahogan hátsó agyat is. A hajtókar használható volt, de a jobb az jobb,íg lecseréltettem, a műanyag pedál viszont tényleg szörnyű volt, az volt az első, amitől megszabadultam. A váz viszont erős és gyönyörű.
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin termékkel kapcsolatban: