Schwinn-Csepel Adrenalin mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 61.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Cyberfish avatar
Cyberfish
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
viszonylag olcsó, pár a megvételt követően megtartható alkatrész (pl: felni, gumi, v-fék) erős váz
Hátrány
Kissé nehéz bringa, használhatatlan tárcsafék, a hátsó kerékagy nem tárcsafék kompatibilis, váltoszett nem ilyen bringához való, csak 21 seb., rövid nyeregcső, fék váltókar egyben :S, szánalmas teló, műanyag pedál
Tapasztalat
Öszintén csalódott voltam mikor megvettem és már mentem vele egy 100ast csak igy városban. Az első tárcsaféket nemhogy nem lehet beállitani, legjobb ha lecseréli az ember amint megvette a bringát mert másképp egy folytonos fékerő fogja gátolni munkájában. A telótol nem vártam sokat azt is legjobb mihamarabb elfelejteni és egy normálisat venni rá, a márkája MOZO de a telo maga alig mozog szal felejtős. Hamarosan pénzem is lesz rá és akkor nosza csere. A bejáratás meg láncnyúlást követően is többszöri váltó utánállitás sem segített és 2* találtam magam hegymenetben hajtás nélkül kissé vicces helyzeteket eredményezve, és hogyismondjam nem igazán sikerült beállitani hogy a hátsó váltó megtalálja pontosan a sebességeket. Ezt a shimanot nem is ilyen cangára tervezték ,illetve nem iylen hazsnálatra, ez a tourney inkább kezdőknek van illetve ha csak városban használod akkor okés de ha mész hegyre inkább cseréld le jobban jársz. Egyszerűen nem elég erős a hajtás összes eleme ahhoz hogy zuzzál vagy csak kicsit is jobban toljad neki hegyen ugyhogy ha a pénztárcám engedi előbb utóbb a fogaskoszorú készletet és váltókat is le fogom cserélni.Hamár a hajtásnál tartunk a pedált is gyorsan egy fémre cseréltem, nem tudom miért kell egy ilyen cangára gyárilag műanyagot tenni, az összképet is rontja. Nekem a gyári nyeregcső hosszával is voltak problémák főképp hogy ez az első ilyen kis vázzal rendelkező bringa amit használok de egy 4000HUF os kiadás után már méretben ülhetsz a dolgokra. A gyári nyerget megtartottam sztem elviselhető jópárórán keresztül tolhatod viszonylag kényelmes. Összességében a váz az ami a leginkább megérte az egészben, nagyon jó és erős. Tény hogy költeni kell rá ha teljesértéküleg akarod használni de a jobb jövőbeli tapasztalatok reményében megéri kicsit ráfordítani.
Erre ajánlom
városban zúzni, túrázgatás "durvább" terepen, lightos de téleg lightos DH, de csak miután lecseréltél néhány dolgot
Ennyiért vettem
59000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin termékkel kapcsolatban: