Schwinn-Csepel Adrenalin mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 61.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon szép a váza. Elég masszívnak néz ki. A teleszkóp erőssége ugyan nem állítható, de pont jó. Ha az első kerék tárcsafékje kicsit bekopik, akkor utánállítás után nagyon jó lesz.
Hátrány
Nem tudom, miért kellett műanyag pedált rakni az egyébként jó alumínium hajtókarra.
Tapasztalat
A korábbi 19"-os bringám után kicsit még kicsinek tűnik a 14"-os mérete, de kezdem megszokni és megszeretni. Nem bántam meg, hogy ezt vettem. A bringa vásárlása után költöttem még rá (és még bizonyára fogok), de olcsóbban kijöttem, és jobb bringát kaptam, mint ahogy a különböző katalógusokat böngészve először kigondoltam. (Később is -- ha bejárattam -- írok még véleményt.)
Erre ajánlom
Mindenki döntse el maga, hogy mire akarja használni. Vagy döntsék el a hozzáértők.
24 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin termékkel kapcsolatban: