Schwinn-Csepel Adrenalin mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 61.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Kis idő eltelt, kb. 400 km van benne, meg is osztom a tapasztalataimat. Hát, pár dolgot lecseréltettem rajta, mert amire én használom, arra az eredeti cuccok nem elég erősek. Az első és a hátsó váltót is, a hajtóművet és a pedált lecseréltettem. Amit kicsit furcsállok, az az, hogy a fogaskoszorú tönkrement, a csapágygolyók egyre szörnyebben zörögtek. Nagyon tisztességesen garanciában kicserélték, de azért furcsa, hogy alig mentem vele 400 km-t, és ez van. A váz szerintem nagyon jó, igazság szerint csak azt kellett volna megvenni, és külön alkatrészekből összeállítani a komplett bringát, de így is olcsóbb volt, mintha egy nagyobb márkájú bringát vettem volna hasonló alkatrészekkel, amin ugyanígy le kellett volna cserélnem pár dolgot. Egy erős négyest vagy egy ötös alát azért megérdemel (a bosszankodásom miatt a négyes indokoltabb).
Erre ajánlom
nem hajtom túl, de szeretek tekerni. Ahol csak lehet, kinn a mezőn, benn az erdőben, át az csendes pusztaságon.
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin termékkel kapcsolatban: