Trek 4500 mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




987 avatar
987
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Váltók,váltó karok,a váz geometriája, kormány fogantyú meg minden kivéve a hátrányokat.
Hátrány
gumik, ülés, a festés kopik a fékarok gyenguszok a szingos szelep egy átok
Tapasztalat
Az ár mivel tavai modell így olcsóbb volt és kaptam mellé egy elég jó csomagtartót is ajándékba. Az árát 119900 ft, ahogy körülnéztem megéri. Ami zavart! A gyári gumi könnyen lyukad kopik a hátsó két hónap alatt elkopott és volt vagy 6 defektem egy fém szilánk 5 tüske . A szingos szelep meg basza meg kétszer törte le a pumpám róla azt a kis bigyót egyszer szakadó esőben aztán meg a bakonyi túráról hazafelé defekt ragasztás pumpálás reccs szelepsapka fogta a levegőt így tekertem hazáig 10 km sűrűn pumpálva persze este 11 órakor. Az ülés szerintem szörnyű cseréld le egyből. A középső agy széteset garis csere nem baj kaptam jobbat.:-) Összességében egy nagyon jó bicaj igen meg vagyok elégedve . Nagyon jól mászik és fordul na meg átmegy mindenen. Országúton nem egy sebesség bajnok de, egy simább gumival elmegy végül is MTB.
Erre ajánlom
Biciklizni a pusztákon és hegyeken úttalan utakon át. Országúton csak lazán úgyse te nyersz.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 13"

  • 16"

  • 18"

  • 19.5"

  • 21"

  • 22.5"

  • 24"


 
színválaszték:

fehér


villa (teló):

Suntour SF10-XCM-PM-HLO tekercs rugós, 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M361


fogaskoszorú:

SRAM PG830


első váltó:

Shimano M310


hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

8


pedál:

Wellgo alu


Kerék

felni:

Bontrager Ranger


első agy:

Shimano M65


hátsó agy:

Shimano M65


külső gumi:
  • Bontrager Jones XR, 26 x 2.25" (elöl)

  • Bontrager Jones XR, 26 x 2.20" (hátul)


Irányítás

váltókar:

Shimano M410


kormány:

Bontrager SSR, 25mm emelkedés, 6 fokos hajlás


kormányszár:

Bontrager SSR, 10 fokos


kormánycsapágy:

félintegrált


nyereg:

Bontrager Race Lux


nyeregcső:

Bontrager SSR, 31.6mm, 20mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486
 
féktárcsa:

160 mm


 
további információk:

Formázott alsó cső belső erősítéssel, formázott felső cső, egycsöves támvilla, kovácsolt támvillavég csomagtartó és sárvédő rögzítési pontokkal.


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 4500 termékkel kapcsolatban: