Btwin Triban 540 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 239.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

fastrobi avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Egy régebbi ultegrás speciről váltottam és kellemesen csalódtam. Kényelmes inkább endurance geometria, érzékeny rövid felsőcsövű váz. A 105 5800-as szett egy komolyabb bringán is megállná a helyét a mavic kerekek jól bírják a magyar aszfaltot. A bringa ár-érték bajnok, ezért az árért a nevesebb gyártók még a claris szettes noname kerekes bringákat adják. A súlya nem a legkönnyebb 9.4kg, de ebben az árszegmensben nem nagyon van könnyebb bringa.

Frissítés! Túl vagyok vele 4000km-en és nem változott a véleményem érdemben. Jól összerakott bringa semmi komolyabb gondom nem volt vele,mondjuk mivel ez a típus már egy komolyabb szettet tartalmaz nem is igen lehetett.

Hátrány

Hátránynak  sárvédőszemeket mondanám , nem hinném hogy valaki egy egyébként szép és jó minőségű 230ezer forintos outira sárvédőd vagy főleg csomagtartót tenne! A másik a csalóka méretezését mondanám. Az M-es amit az áruház 170-180cm hez ajánl az 51cm-es fesőcsövű ami szerintem kicsi egy 180cm-es embernek. Én a 180centimhez L-es vázat vettem ami 55cm hosszú és ez nekem tökéletes. Van még egy furcsaság. A triban 540-est és az ennél drágább outikat szinte egyik áruházban sem lehet megvenni,online kell rendelni és franciaországból hozzák kb: 1 hét alatt. Értem én hogy nyilván nem adnak el belőle ilyen árban tucatszám naponta de azért annyira nem drága hogy ne lenne rá kereslet.

Frissítés! 4000km után néhány apróság azért előjött. Számomra érthetetlen okból a nyeregcső feje fix,vagyis nem lehet a nyerget billenteni!!! Ami azt eredményezi hogy csak a gyári nyereggel használható mert annak a sínje egy kicsit előre lejt míg a nyeregcső feje hátra. Viszont az outisok tudják hogy a nyereg az egyéni dolog,minden fenék más. Én is cseréltem volna speci toupe nyergemre de ez csak úgy volt lehetséges hogy a nyeregcsövet is cserélnem kellett mert erősen orral felfelé állt, állítani meg ugye nem lehet. A másik gondom hogy bárhogy húztam meg a stucninál a csavarokat pár kilométer után apró éles pattanó hangot ad minden gödörnél. Hegymenet kiállásnál pedig az összes billenésre pattan egyet. Levettem a stucnit újra összeraktam, állítottam a kormánycsapágyon semmi. Végül utolsó próbára a hat darab 5mm-es alu hézagolót kicseréltem 2db karbonra most úgy néz ki rendben van.

Tapasztalat

Összességében egy kiváló minőségű remek szettel szerelt outi. Árban biztos hogy verhetetlen 105-ös 11es rendszerrel szerelt outi szerintem még ennek az árától 100ezerrel többért sem kapható. Bátran ajánlom azoknak akik egy minőségi bringával akarnak tekerni és nem a vázon lévő matricával akarnak villogni.

Frissítés!! 4000km után sem változott a véleményem, a leírt hibáktól eltekintve egy jó outit ismertem meg benne ami jó lehet bárkinek aki komolyan teker de nem versenyez.

Erre ajánlom

Országúti edzés esetleg amatőr versenyzés.

Ennyiért vettem
229000
Mért tömeg
9400 g
Csatolt képek
Btwin Triban 540  2017 országúti
Btwin Triban 540  2017 országúti
56 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

6061 T6 sloping alumínium B'twin Sport váz integrált kormánycsapággyal. Rövid geometria.


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • neonpiros / tengerészkék
  • antracitszürke / fekete

villa (merevvilla):

B'TWIN Sport karbonszálas villa, alumínium villanyak, 1"1/8 kormánycsapágy.


Meghajtás

középrész:

Shimano Cartridge


 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

külső gumi:

Hutchinson Equinox 2


 
komplett kerék:

Mavic Aksium


Irányítás

kormány:

B'Twin Sport


kormányszár:

B'Twin Sport


nyereg:

B'Twin Ergo Fit


nyeregcső:

B'Twin Sport


Fék

 
féktest:

Tektro Dual Pivot


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9,4 kg


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Btwin Triban 540
2 válasz
utolsó: 2019. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Triban 540 termékkel kapcsolatban: