Cube Peloton Pro országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.01.)
  • Listaár: 259.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

erbalazs avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • nem tudok semmit kiemelni... megbízható alapgép
Hátrány
  • drótperemes Schwalbe Lugano-val érkezett... hamar váltottam teljesítményben, defekttűrésben stb. jobb Schwalbe One-ra
  • az eredeti fehér-kék bandázs 1000 km után szétrongyolódott
  • nem volt beállítva a váltó vásárláskor
Tapasztalat

ez az első országútim, szóval sok összehasonlítási alapom nincs... engem kiszolgál, nincs vele problémám

Erre ajánlom

tavasztól őszig, max. 200 km-es túrákra, amatőr versenyzésre

Ennyiért vettem
250000
Csatolt képek
Cube Peloton Pro  2014 országúti
Cube Peloton Pro  2014 országúti
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergo-83 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Belépő szintű kategóriában szerintem nagyon jó kis gép.

Tiagra szett megfelelően működik.

Hátrány

Schwalbe Ultremo ZX gumik nagyon hamar megadták magukat (kb. 5000 km-t bírtak normál használat mellett), de ez igazából nem a bringa hátránya.

Tapasztalat

Teljesen elégedett vagyok vele, hobbi outi tekerésre, rövidebb túrákra nekem tökéletes.

Ennyiért vettem
300.000
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ikarus266 avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Iszonyatosan jó geometriával rendelkezett a Cube Peloton Pro (fontos megjegyezni, túra geó, és nem verseny). 193 cm-hez a 60-as vázméret tökéletes volt.
  • Teljesen homogén Tiagra szett, túrákhoz, illetve hegyre optimalizálva. (11-30-as sor)
  • Szép dizájn, bár kissé sérülékeny festés, itt-ott elmázolva
  • Durván erős Shimano WH-500-as kerek. A villatörésig nem sikerült 8-ast/felütést beletennem városi használat során sem.
  • Kényelmes kormány, kézreálló kezelőszervek, finoman adagolható fékek
  • Jó gyorsíthatóság, fordulékonyság, irányíthatóság
  • Relatív alacsony tömeg (belépő szintű géphez képest
Hátrány
  • A legelső hiba ami előjött az egy spontán defekt, még a vásárlás napján elhasadt az első kerék belső gumija, máig nem tudom mitől, de ez megismétlődött egyszer menet közben is, teljesen más márkájú belsőgumival
  • A második hiba, a Schwalbe Ultremo ZX gumi menet közben eldurrant, szerencsére nem nagy tempónál, A kevlárszalagnál szakadás keletkezett, ott vége is lett. Előtte szálszakadás nyomait fedeztem fel rajta, így mindkét gumit cseréltem.
  • A harmadik hiba a középcsapágy 500 km után idegesítő hangot adott ki, aztán széthullott. 
  • Ha hátránynak fel lehet róni a Selle Italia nyereg recsegős betegségeit, akkor azt itt megemlíteném, egy idő után idegesítően recsegnek a pálcái, melyet apró latexdarabkákkal a nyeregcső befogórésze és a nyeregpálca közé téve meg lehet oldani, illetve nagyon kis mennyiségű szilikon a pálcák nyeregcsatlakozásaihoz.
  • És a legnagyobb hátránya a Cube Peloton Pro-nak: menet közben eltört az első villa, melynek hatalmas bukás lett a vége.
Tapasztalat

A Cube Peloton Pro volt életem első országúti bringája. Eredetileg Sora szettes 2012-es sima Peloton modellt akartam, de adódott egy lehetőség, hogy közel azon az áron vehettem egy Tiagra szettel szerelt modellt, így a választásom erre esett.
Mindösszesen 700 km-t tettem meg vele január és június között. Ezalatt megismerkedtem kicsit az országúti "érzéssel", és kijelenthetem, hogy kezd jobban bejönni, mint a terep és a hegyibringázás.
Amit a bicajon cseréltem: az a külső gumi volt, Continental Ultra Sport 23 külsőre, mellyel még bátrabban mertem döntögetni kanyarokban. Sajnos az Ultremo Zx még szárazon is szeretett csúszkálni, bár a bringa gyorsíthatósága lényegesen jobb volt vele. Valamit valamiért. Cserélni, átépíteni egyáltalán nem terveztem, direkt ezért is vettem gyári modellt. Mindennel majdnem elégedett voltam, DE
Júniusban egy hosszabb túra után pár nappal a városban el akartam menni egy helyre, közben 30-as tempóval körülbelül kanyarodtam, s ekkor valamiért befékeződött az első kerék, én pedig bukfenceztem egyet, utána vetem észre, hogy az első villa jobb oldali szára eltört, s az fogta meg a kereket. Szerencsém volt, nem jött semmi és senki mögöttem, vagy pont nem....
Itt kezdődtek ugyanis a gondok. Felhívtam a kereskedőt, akinél vásároltam, mondta, hogy megkérdezi a forgalmazót mi ilyenkor a teendő? Vissza kellett küldenem a kereskedőhöz, aki előzetesen megvizsgálta, majd irány a forgalmazó. A forgalmazó írt a gyárnak, akik először valamiféle rendőri papírt akartak az esésről (érdekes, ha kihívom a rendőröket, egyrészt tuti a büntetés, másrészt mehetek az igazam után..., harmadrészt, örültem, hogy összeszedtem magam....), de végül úgy döntöttek, hogy a hibás alkatrészeket kicserélik (Villa, fékváltókar, nyereg, bandázs, stucni, kormány, kerék). A kereskedőnek mondtam, hogy ok, de egyrészt kérek egy tanúsítványt, hogy a váz biztonságosságát garantálják, másrészt ha nem szín/típusazonosak az alkatrészek, nem veszem át. Ebből lett is egy kisebb balhé, ugyanis egy más festésű villát küldött a gyár közel egy hónap után, amit nem akartam elfogadni. Hosszas "kellemes hangvételű" telefonbeszélgetések után a forgalmazó megkérdezte a gyárat, hogy nincs-e villához passzoló váz (itt jut eszembe: a Cube csak alkatrészgaranciát vállal, színgaranciát nem, én viszont a vásárláskor csak német nyelvű használati utasítást kaptam...). Sajnos nem volt, viszont felajánlottak egy teljesen más típusú, de méretben megegyező vázszettet, melynél pár alkatrész nem kompatibilis, s ezek csereköltségeit nekem kell(ene) állnom. Mindez a procedúra lassan 2 hónapja tart.

Erre ajánlom

Kezdő oútisoknak, túrázóknak, hiszen nagyon egyben van a gép, nagyon jó geometriával. Viszont kezdek csalódni a márkában, sajnos nem ez volt az első Cube ami megadta magát alattam/nálam :(

Ennyiért vettem
270000
Mért tömeg
9700 g
Csatolt képek
Cube Peloton Pro  2013 országúti
Ahogy kijött a boltból
Cube Peloton Pro  2013 országúti
Az utolsó túrán
Cube Peloton Pro  2013 országúti
Crashed
45 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Aluminium Superlite, AMF, RFR-Geometry, belső kábelvezetés


anyag:

Duplán húzott alumínium


méretek:
  • 47 cm
  • 50 cm
  • 53 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm

Félsloping


 
színválaszték:

Fehér-piros-kék


villa (merevvilla):

Cube CSL Race Carbon, Tapered


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Sora,

FC3503, Hollowtech II, 50x39x30T, 170 mm (47/50/53/56/58 cm), 175 mm (60/62 cm)


lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:

Shimano 11-30


első váltó:
Shimano Sora,

FD-3503BL, 34.9 mm


hátsó váltó:
Shimano Sora,

RD-3500GS


 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

külső gumi:
Continental Ultrasport,

2, 25x622


 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

kormány:

Cube Compact Race


 
bandázs:

Cube Grip Control


kormányszár:

Cube Performance, 31.8 mm


kormánycsapágy:

Cube Z-t ECO, top zero-stack 1 1/8" (OD 44 mm), bottom integrált 1 1/2"


nyereg:

Cube RP 1.0


nyeregcső:

Cube Performance Post, 31.6 mm


Fék

 
féktest:
Shimano Sora,

BR-3500


 
fékváltó kar:
Shimano Sora,

ST-3503


tömeg:

9,45 kg


 
további információk:

RFR Close 34,9 mm nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Peloton Pro termékkel kapcsolatban: