Gepida Bandon 810 országúti

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 199.900 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




ZVarga avatar
25 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Első (és egyelőre nagyon úgy tűnik utolsó) országúti bicajom, ez után a trekkingen úgy éreztem magam, mint valami traktoron. :) Igazi masszív országúti, elbírja a rosszabb minőségű utakat is, persze nem földútra, terepre tervezték. A fékek jól fognak, a felni is egész jól bírja. A kiegészítók jó minőségűek, a kormányon kényelmesek a fogások. A Schwalbe Lugano gumik viszonylag tartósak, ám azóta cserélve lettek Vittoria Rubinokra. 

Hátrány
  • A fehér bandázs és ülés sajnos kényes
  • A fékváltókaron kissé nehéz elérni a felső váltógombot, de nem vészes
Tapasztalat

Bitangerős, igazi igásló stílusú országúti. Konkrétan, ha nem dobálja, stb. az ember mindent kibír. Csak ajánlani tudom! :D

Erre ajánlom

Edzésre, túrázásra, esetleg versenyre

Ennyiért vettem
156000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
1014m-en
29 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:

Matt grafit


villa (merevvilla):

Alumínium


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Claris,

FC-2403 30-39-50T/170 MM


lánc:

KMC Z72 8S


középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:

Shimano 2403


hátsó váltó:

Shimano 2400


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Rodi Stylus 36L


első agy:

FORMULA RB31 QR 36H


hátsó agy:

FORMULA RB30 QR 36H


külső gumi:

SCHWALBE LUGANO 700x23C


Irányítás

kormány:

GEPIDA ALLOY OS 400, 420, 440MM


 
bandázs:

VELO VLT-004


kormányszár:

GEPIDA, TDS-D507B OS 80, 100, 110MM


kormánycsapágy:

Gepida Integrált A-Head


nyereg:

Selle Royal Viper


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida RC 452 CFA


 
fékváltó kar:
Shimano Claris,

ST-2403 3X8S


tömeg:

10 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Bandon 810 vázba milyen villát tudok tenni?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Gepida Bandon 810 vagy milyen jó országútit ajánlatok?
10 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Bandon 810 termékkel kapcsolatban: