Gepida Bandon 810 országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.02.)
  • Listaár: 199.900 Ft

Használt Gepida Bandon 810 eladó
140.000 Ft
új árához képest: -30%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

ZVarga avatar
25 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Első (és egyelőre nagyon úgy tűnik utolsó) országúti bicajom, ez után a trekkingen úgy éreztem magam, mint valami traktoron. :) Igazi masszív országúti, elbírja a rosszabb minőségű utakat is, persze nem földútra, terepre tervezték. A fékek jól fognak, a felni is egész jól bírja. A kiegészítók jó minőségűek, a kormányon kényelmesek a fogások. A Schwalbe Lugano gumik viszonylag tartósak, ám azóta cserélve lettek Vittoria Rubinokra. 

Hátrány
  • A fehér bandázs és ülés sajnos kényes
  • A fékváltókaron kissé nehéz elérni a felső váltógombot, de nem vészes
Tapasztalat

Bitangerős, igazi igásló stílusú országúti. Konkrétan, ha nem dobálja, stb. az ember mindent kibír. Csak ajánlani tudom! :D

Erre ajánlom

Edzésre, túrázásra, esetleg versenyre

Ennyiért vettem
156000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
1014m-en
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZentaiM avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kormányváltó, fékek nagyon jók, csak szokni kell (persze a jót lehet is).

Schwalbe gumik jók, annak ellenére, hogy sokat állt a bringa egy helyben.

Kerekek könnyen leszerelhetők.

Hátrány

Nem a legkönnyebb bringa, amivel eddig találkoztam, de nem is tartozik abba a kategóriába.

Tapasztalat

Első normális országúti bringám. Eddig egy Gepida Mundo-t használtam, valamikor még 95' környékén lett vásárolva, amit folyamatosan javítgattam, de még mindig egyben van, érdekessége, hogy azon is még mindig Airline felnit vetetett velem az egyik jó barátom.

Egy másik ismerősöm szólt tavaly, hogy eladná a Bandon 810-esét 50k-ért, fel is figyeltem egyből az ajánlatra, mindig is akartam egy jó kis országútit. Valahogy a Gepida amúgy is megfogott, eddig jó tapasztalatom van vele, ráadásul ugyanolyan Airline felnivel. Gyakorlatilag be sem volt járatva, nem volt benne valószínűleg 200km sem, bandázs se volt a kormányon. Semmi sem volt rendesen beállítva rajta. Egy pajtában állt gyakorlatilag.

Szerelő ismerősömmel is megnézettem, mondta semmiképp se hagyjam ki az ajánlatot, mivel ezt tényleg alig használták. Nagyon rendbe rakta a bringát. Eddig csak rövidebb távokat mentem vele, de Zalában elég sok a domb, meg lehet küzdeni vele. :)

Erre ajánlom

Versenyre semmiképp sem, ahhoz valami könnyebb bringát.

Túrázáshoz nagyobb távolságra, és edzéshez viszont több mint elegendő.

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810 országúti
Szervíz előtt
Gepida Bandon 810 országúti
Majdnem végleges formájában
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiskovasz avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Előnye egyértelműen az ár/érték arány. Mindamellett, hogy az ára megfizethető még kellemes megjelenésű, feltűnő darab. A kerékpár belépő szintű modellnek kiváló.

Hátrány

A váltó teszi a dolgát, bár az első tárcsák használata kicsit nehézkes, határozott mozdulatot igényel.

Hátránya még talán a váz geometriája. A klasszikus vonalat (már már retro) erősíti.

Tapasztalat

Nekem ez volt az első országúti kerékpárom, és nagyon bevált. Csak hát kedvet kaptam a kerékpározáshoz, és egy kicsit komolyabbat szerettem volna. Összességében jól összerakott, megbízható darab, lehet ütni verni. Elég feltűnő is, volt hogy az utcán érdeklődtek felőle.

Erre ajánlom

Mindennapos használat, munkába járás, túrázás.

Ennyiért vettem
155000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2012 országúti
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kissio avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Remekül bírja a magyar utakat...Eddig még nyolcast nem sikerült bele raknom, pedig pár gödröt sikerült sajnos ki fognom vele...

nagyon könnyű a bicaj...

gyors....

Remek fék , hamar meg tudok vele állni...

eddig még a külső gumikon kívül mást nem kellett rajt cserélnem...

defektet még nem kaptam vele...

Hátrány

fehér bandázs hamar piszkolódik....

3x8-as váltót nehéz összehangolni megfelelően...sok időbe telik...

Tapasztalat

remekül össze van rakva, nagyobb távokra vettem a a régi 80-as évekbeli vas szörnyem helyett...nagyon jól bevált...hosszú távokon is egész kényelmes a nyereg...

Erre ajánlom

minden napi használatra, hosszú távokra...munkába járáshoz...versenyre...csavargásra...

Ennyiért vettem
165000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
Gepida Bandon 810  2013 országúti
Gepida Bandon 810  2013 országúti
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Agytagito avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

3 hónapja vettem amatőr triatlon versenyzéshez és edzeni. A 170 cm-hez 52-es vázméret passzolt.

  • Fékek jók, teszik a dolgukat, ahogy kell.
  • Újonnan az első váltót többször állítanom kellett, mert a legnagyobb tányérra néha nem váltott fel, de a bowden megnyúlása utána ez a probléma megszűnt. A hátsó váltó tökéletes, nem kellett hozzá nyúlni ezer km alatt.
  • A váz és a villa is aluminium. Könnyű és erős. Mind a kerekek , mind a váz kiválóan bírja  a magyar utak silány minőségét. Néha azt hittem szétesik alattam szegény bringa olyat zökkent, de sem nyolcas, sem küllőtörés, de még defekt sem keserítette meg a száguldás élményét, amit ez a kerékpár ad.
  • Esztétikailag nagyon szépen kidolgozott a váz és a kerekek is. Szépek hegesztési varratok és kiváló a festése is. A fekete váz fehér kormánnyal és nyereggel, szépen matricázott felnikkel szemet gyönyörködtető. Ha nem megyek vele, nálam falidíszként funkcionál a szobában. :)
  • Megbízható szerkezet, hosszabb edzések alkalmával sem volt gondom vele. A gyári gumik pedig meglepően jól bírják, sem éles kő, sem üvegcserép nem hatol át rajtuk. Egyetlen defektem sem volt 1000 km alatt.
Hátrány

Talán annyi tudnék megemlíteni, hogy a fehér bandázs a kormányon könnyen koszolódik, de rögtön hozzáteszem, hogy nagyon könnyen tisztítható.

Tapasztalat

Sokat agyaltam azon, hogy melyik országúti kerékpár felelne meg nekem a legjobban, ami árban megfizethető, de a minősége kiváló. Nem bántam meg, hogy a Gepida Bandon 810 -es mellett döntöttem, többet kaptam a pénzemért, mint amit vártam.

2014.09.13. Jelenleg 4000 km van benne. Továbbra is meg tudom erősíteni, hogy az egész kerékpár kiválóan össze van rakva. Eddig kétszer cseréltem láncot rajta.

Erre ajánlom

Triatlon, országúti versenyek, edzés.

Ennyiért vettem
152000 Ft
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
Falidísz :)
Gepida Bandon 810  2013 országúti
Felszerelve.
65 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kudlakdani avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Előnyként azt tudnám felsorolni, hogy: nagyon jól bírja a magyar utakat (volt már arra is példa hogy kb. 35-tel átmentem a villamos síneken egy nem a legjobb minőségű úton, és nagyon megijedtem hogy esetleg valami baja lett a bicónak, de szerencsére semmi nem lett) nagyon erős, és nagyon gyorsan lehet vele menni kényelmesen. ( Nem ültem még más országúti bicón ezért nem tudom összehasonlítani másikkal.)

Én nagyon szeretem kényelmes gyors és még szerencsére sehol nem hagyott ott (hosszabb túrákon se, soha) én csak ajánlani tudom, mert szerintem az ára is alacsony a többi országútikhoz képest.

Hátrány

Nem vettem még észre semmi hátrányt, esetleg azt tudnám megemlíteni hogy nem tudok vele annyira bedőlni a kanyarban mint a Trekkingemmel, de ez az összes országútira igaz.

Erre ajánlom

Szerintem földutak kivételével bárhova jó, pl. városba országútra.

Ennyiért vettem
120 000
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2010 országúti
Gepida Bandon 810  2010 országúti
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wolfi79 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem egy 2011-es modell van!Nagyon meg vagyok vele elégedve.Teljessen a gyári felszeretséggel használom azóta is.Cserére nem szorult semmilyen alkatrész.A fékek megfelelnek volt nem egy vészhelyzet is amit meg lehetett vele oldani.Hegyen még nem próbáltam,de szerintem nem lenne vele gond.A vásárlás utáni finomhangolások után teljesen megbízhatóan használható.

A méretezésvel sincs probléma 165Cm vagyok és egy 52-es vázat használok.Teljesen ok.Shimano spd pedállal és shimano cipővel.Hosszú távon is kényelmes (napi 100-120Km) és jól bírja a mellékutakat is.(több nagy kátyúban is volt alkalmam próbálni!!)

Ha jó bicó kell elérhető áron akkor mindenkinek ajánlom!!!:-)

Hátrány

NINCS!!!:-D

Erre ajánlom

Hobbiból tekerni,kissebb napi túrákra (otthonról-hazáig) egynapos kiruccanásokra.Csak egy nyereg alatti tasi kell és erő.:-)

Ennyiért vettem
145000
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2011 országúti
Debrecen melletti Vekeri tónál.
Gepida Bandon 810  2011 országúti
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

08bmt avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Szép, gyors, országúti. Nálam a fehér bandázs és nyereg külön előny, mert sokkal elegánsabb.
  • Kiválóan alkalmas a magyar utakra is
  • Egyszerűen nem tud defektes lenni, pedig mentem vele murván, köves úton, macskakövön és kátyúkban is.
  • Kiváló alkatrészek: minőségi kényelmes nyereg, strapabíró fék, pontos és magas minőségű váltó. Vastag, de könnyű felnik, magas kategóriás gumik. Minden elnyűhetetlen. Még nyolcasom sem volt.
  • Nagyon jó áttétek vannak: Mátrába fel 20-25, lefelé 65-70 km/h. Síkon 35 kényelmesen, de akár a 45 is kitekerhető (ez mondjuk edzettségfüggő).
  • Örök garancia a vázra! Ilyet még a Merida sem ad.
  • A legkiválóbb ár/érték arány.
Hátrány

Nincs rajta csomagtartó konzol, de tény, hogy nem arra tervezték.

Időnként takarítani kell.

Erre ajánlom

Rövidebb kirándulások, hosszabb túrák, amatőr versenyek. Mindenre. Városban is jó, jól bírja a felni, és jól lehet lavírozni vele az autók között is.

Több napos túrákra körülményes lehet, ha sok cucc kell, mert csak nyeregcsöves csomagtartót lehet rá szerelni.

Ennyiért vettem
150000
Mért tömeg
9800 g
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2012 országúti
Gepida Bandon 810  2012 országúti
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aDuli avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Budapesten használtam 3 évig, napi 40-50km-t mentem vele. Nagyon bírja a budapesti utakat még az én 95 kilóm alatt is a Bandon 810. 3 év alatt rengeteget kapott tőlem, de remekül vizsgázott. Én 3 év után fájó szívvel váltam meg tőle :(

Hátrány

Azt hiszem nem tudok mondani, megfelelő karbantartás mellett egy remek bringa.

Tapasztalat

Jó bringa, ha vigyázol rá sokáig kiszolgál.

Erre ajánlom

Városba, országútra :)

Ennyiért vettem
100000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2010 országúti
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ozsat avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Gyönyörű forma és nagyon szép a matt fekete festése, amit sajnos a képek nehezen adnak vissza.

- Hosszabb távon is kényelmes ez a Gepida országúti

- Nagyon strapabíró kerekei vannak

- Iszonyú gyors, a jó áttétek miatt

- Fékek nem rosszak

- Megfizethető ár

- Vázra élettartam garancia (!)

Hátrány

- A Bandon 810 festése elég kényes, nagyon kell rá vigyázni

- A fehér ülés és  fehér bandázs egy rémálom. MInden kis folt meglátszódik rajtuk. Nem mondom, hogy letisztíthatatlan, mert volt már hogy teljesen szürke volt a bandázs. Rámegy egy kevés idő, amíg az ember lepucolja. 

- Gyárilag számomra a fékváltók nagyon elől vannak, habár lehet valakinek ez bejön. 

- Nincs lehetőség sárvédő felszerelésére :( 

- Nyeregcsőn, meg a kormány stucnin kopik a gepida felirat

Tapasztalat

Első komolyabb biciklim ez a Gepida országúti. A 2013 típust vettem meg.
A kormány nekem picit széles volt, meg a fékváltók is nagyon elől álltak és tényleg rákellett feküdni a  kerékpárra, ha fékezni is szerettem volna.
Az 58-as vázméret tökéletes a 186 cm magasságomhoz. Idővel tényleg utána kell állítani a fékeket meg a váltót, de tök normális új kerékpárnál, hogy nyúlnak még a bowdenek. Meg különben is pár perc beállítani és tényleg nem nehéz. Ha tökéletesen be van állítva, akkor nagyon élvezetes vele menni. A fékváltókarokra sem lehet semmi panasz, nagyon kényelmesek és teszik a dolgukat. A fékkel sem volt eddig különösebb bajom, kis beállítással nagyon jó fékerőt lehet kihozni belölük. 
A hajtómű is jól el lett találva, nagyon gyorsan lehet vele száguldani és a meredekebb emelkedőkön is lehet haladni. 
Az üléssel azért össze kell barátkozni, nekem feltörte párszor a fenekem, de most legutóbb 250 km felett sem éreztem, hogy rögtön le kell szálnom róla. 
A kerekekkel külön nagyon meg vagyok elégve. Már több mint 1000 km-ert tekertem velük defekt és bármilyen gond nélkül. Párszor kátyúkba is sikerült belehajtanom. Egy-kétszer azt hittem, hogy már tényleg nincs tovább, de meg sem kottyant a kerekeknek (kb. 93 kg vagyok).

Összeségében minden hibája ellenére elégedett vagyok vele. Egy megbízható, gyors gép, ami csak úgy zabálja a km-eket. 

Erre ajánlom

Városban cirkálás, túrázás, verseny. 

Ennyiért vettem
165000
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Altfater123 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Rossz utakat nagyon jol turi ez a Gepida országúti,fekek jol fognak,egybol meg lehet allni vele,jok az attetelek.

Nagyon siman es konnyen gurul,elvezet vele menni.

58-as vazt hasznalok 1,83 cm-hez,nagyon kenyelmes meret.

Defektallosaga tokeletes,szuper gumik.

Hátrány

Kenyelmetlen ules,50km utan faj a hatsod.

A valto nem pontos,a hatso valtonal ha levaltasz a kisebb fogaskerekekre akkor elol besurul mint allat ami nagyon idegesito,a valtot sokat kellett allitani.

Tapasztalat

Nekem eddig nem voltak rossz tapasztalataim,nagyon gyors egy bicikli ez a Gepida országúti.

Erre ajánlom

Turazasra,hosszu utazasra,akar versenyzesre vagy varosi rohangalasra.

Ennyiért vettem
132 ezer forint
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2013 országúti
23 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsdami avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nagyon jók az áttételek, stabil váz

szar utat is jól türi

54 cm-es vázat használok 180 cm-hez

Hátrány

fék cserére szorul a gyári gyengécske, 50 km/h után alig akar megállni

váltót sokszor kell állítani

gyári belsővédő gumit, rögtön cserélni kell mert vékony és vehetsz új belsőt

Tapasztalat

ár érték arányban kifejezetten jó vétel

Erre ajánlom

túra, amatőr verseny

Ennyiért vettem
99900
Csatolt képek
Gepida Bandon 810  2009 országúti
51 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

figi1978 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szóval a bringa nagyon jó, keményen megküzd a pesti utakkal, néha szisszenek, átnézem, de jelentéktelen beavatkozásokkal úgy megy, mintha vajaznák. Próbának letekertem vele Győrből Tihanyba, a Zirci ebédet és egy rövid megállást leszámítva Veszprémben 4 óra alatt csodásan kényelmes tempóban megérkeztem. Most az alapszett van rajta, még bírja - és ez dicséret. Lecseréltem az ülést, és spd-t rakattam rá. Nagyon élvezem, olyan mint egy olasz nő :)
Hátrány
Mostn nem tudok mondani semmit
Tapasztalat
Törődést igényel, mint minden bringa
Erre ajánlom

Sportoláshoz, túrázáshoz (jól bírja a dombokat: pl Csesznek)

Ennyiért vettem
95000
56 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nagygergely avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kényelmes hosszú távon is (100-150km) nagyon strapabíró még a "jó kis" magyar utakon is képes futni és nem megy tropára kerék.

viszonylag könnyen szerelhető nem nagy költségen 

Hátrány
rozsdásodik itt ott mint állat (csavarok illesztések stb)kényelmetlen nyereg
Erre ajánlom
Egy reális kompromisszum a hobbi és a verseny között.ha köarc vagy és van zsozsod akkor valszinű a nagyobb márkákat választod, ennek ellenére amennyit fizettem érte ugy erzem megerte.
Ennyiért vettem
114e
65 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:

Matt grafit


villa (merevvilla):

Alumínium


Meghajtás

középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:

Shimano 2400


hátsó váltó:

Shimano 2400


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

felni:

Rodi Stylus 36L


első agy:

Gepida Alu


hátsó agy:

Gepida Alu


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700x23


Irányítás

váltókar:

Shimano 2403


kormány:

Gepida Alu


kormányszár:

Gepida TDS-D2618


kormánycsapágy:

Gepida Integrált A-Head


nyereg:

Selle Royal Viper


nyeregcső:

Gepida Alu 27,2x300 mm


Fék

 
féktest:

Gepida RC 452 CFA


 
fékváltó kar:

Shimano 2403


tömeg:

10 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Bandon 810 vázba milyen villát tudok tenni?
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
Gepida Bandon 810 vagy milyen jó országútit ajánlatok?
10 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Bandon 810 termékkel kapcsolatban: