A váltót kivéve, -mely siralmas- átlagosnak mondható.
Állandóan berregő, idegesítő váltó, beállítását a vásárolt helyen sem tudták megoldani.
Inkább másik bicajt veszek, melynek rendesen működik a hátsó váltója.
A váltót kivéve, -mely siralmas- átlagosnak mondható.
Állandóan berregő, idegesítő váltó, beállítását a vásárolt helyen sem tudták megoldani.
Inkább másik bicajt veszek, melynek rendesen működik a hátsó váltója.
Nincs
Senkinek sem ajánlom a váltója egyszerűen nem működik megfelelően a szervízbe hiába vittem vissza (garanciálisan) megkaptam a választ, hogy ennyiért ezt tudja, nem tudják jobban beállítani (szánalmas).
Első (és egyelőre nagyon úgy tűnik utolsó) országúti bicajom, ez után a trekkingen úgy éreztem magam, mint valami traktoron. :) Igazi masszív országúti, elbírja a rosszabb minőségű utakat is, persze nem földútra, terepre tervezték. A fékek jól fognak, a felni is egész jól bírja. A kiegészítók jó minőségűek, a kormányon kényelmesek a fogások. A Schwalbe Lugano gumik viszonylag tartósak, ám azóta cserélve lettek Vittoria Rubinokra.
Bitangerős, igazi igásló stílusú országúti. Konkrétan, ha nem dobálja, stb. az ember mindent kibír. Csak ajánlani tudom! :D
Edzésre, túrázásra, esetleg versenyre
Kormányváltó, fékek nagyon jók, csak szokni kell (persze a jót lehet is).
Schwalbe gumik jók, annak ellenére, hogy sokat állt a bringa egy helyben.
Kerekek könnyen leszerelhetők.
Nem a legkönnyebb bringa, amivel eddig találkoztam, de nem is tartozik abba a kategóriába.
Első normális országúti bringám. Eddig egy Gepida Mundo-t használtam, valamikor még 95' környékén lett vásárolva, amit folyamatosan javítgattam, de még mindig egyben van, érdekessége, hogy azon is még mindig Airline felnit vetetett velem az egyik jó barátom.
Egy másik ismerősöm szólt tavaly, hogy eladná a Bandon 810-esét 50k-ért, fel is figyeltem egyből az ajánlatra, mindig is akartam egy jó kis országútit. Valahogy a Gepida amúgy is megfogott, eddig jó tapasztalatom van vele, ráadásul ugyanolyan Airline felnivel. Gyakorlatilag be sem volt járatva, nem volt benne valószínűleg 200km sem, bandázs se volt a kormányon. Semmi sem volt rendesen beállítva rajta. Egy pajtában állt gyakorlatilag.
Szerelő ismerősömmel is megnézettem, mondta semmiképp se hagyjam ki az ajánlatot, mivel ezt tényleg alig használták. Nagyon rendbe rakta a bringát. Eddig csak rövidebb távokat mentem vele, de Zalában elég sok a domb, meg lehet küzdeni vele. :)
Versenyre semmiképp sem, ahhoz valami könnyebb bringát.
Túrázáshoz nagyobb távolságra, és edzéshez viszont több mint elegendő.
Előnye egyértelműen az ár/érték arány. Mindamellett, hogy az ára megfizethető még kellemes megjelenésű, feltűnő darab. A kerékpár belépő szintű modellnek kiváló.
A váltó teszi a dolgát, bár az első tárcsák használata kicsit nehézkes, határozott mozdulatot igényel.
Hátránya még talán a váz geometriája. A klasszikus vonalat (már már retro) erősíti.
Nekem ez volt az első országúti kerékpárom, és nagyon bevált. Csak hát kedvet kaptam a kerékpározáshoz, és egy kicsit komolyabbat szerettem volna. Összességében jól összerakott, megbízható darab, lehet ütni verni. Elég feltűnő is, volt hogy az utcán érdeklődtek felőle.
Mindennapos használat, munkába járás, túrázás.
Remekül bírja a magyar utakat...Eddig még nyolcast nem sikerült bele raknom, pedig pár gödröt sikerült sajnos ki fognom vele...
nagyon könnyű a bicaj...
gyors....
Remek fék , hamar meg tudok vele állni...
eddig még a külső gumikon kívül mást nem kellett rajt cserélnem...
defektet még nem kaptam vele...
fehér bandázs hamar piszkolódik....
3x8-as váltót nehéz összehangolni megfelelően...sok időbe telik...
remekül össze van rakva, nagyobb távokra vettem a a régi 80-as évekbeli vas szörnyem helyett...nagyon jól bevált...hosszú távokon is egész kényelmes a nyereg...
minden napi használatra, hosszú távokra...munkába járáshoz...versenyre...csavargásra...
3 hónapja vettem amatőr triatlon versenyzéshez és edzeni. A 170 cm-hez 52-es vázméret passzolt.
Talán annyi tudnék megemlíteni, hogy a fehér bandázs a kormányon könnyen koszolódik, de rögtön hozzáteszem, hogy nagyon könnyen tisztítható.
Sokat agyaltam azon, hogy melyik országúti kerékpár felelne meg nekem a legjobban, ami árban megfizethető, de a minősége kiváló. Nem bántam meg, hogy a Gepida Bandon 810 -es mellett döntöttem, többet kaptam a pénzemért, mint amit vártam.
2014.09.13. Jelenleg 4000 km van benne. Továbbra is meg tudom erősíteni, hogy az egész kerékpár kiválóan össze van rakva. Eddig kétszer cseréltem láncot rajta.
Triatlon, országúti versenyek, edzés.
Előnyként azt tudnám felsorolni, hogy: nagyon jól bírja a magyar utakat (volt már arra is példa hogy kb. 35-tel átmentem a villamos síneken egy nem a legjobb minőségű úton, és nagyon megijedtem hogy esetleg valami baja lett a bicónak, de szerencsére semmi nem lett) nagyon erős, és nagyon gyorsan lehet vele menni kényelmesen. ( Nem ültem még más országúti bicón ezért nem tudom összehasonlítani másikkal.)
Én nagyon szeretem kényelmes gyors és még szerencsére sehol nem hagyott ott (hosszabb túrákon se, soha) én csak ajánlani tudom, mert szerintem az ára is alacsony a többi országútikhoz képest.
Nem vettem még észre semmi hátrányt, esetleg azt tudnám megemlíteni hogy nem tudok vele annyira bedőlni a kanyarban mint a Trekkingemmel, de ez az összes országútira igaz.
Szerintem földutak kivételével bárhova jó, pl. városba országútra.
Nekem egy 2011-es modell van!Nagyon meg vagyok vele elégedve.Teljessen a gyári felszeretséggel használom azóta is.Cserére nem szorult semmilyen alkatrész.A fékek megfelelnek volt nem egy vészhelyzet is amit meg lehetett vele oldani.Hegyen még nem próbáltam,de szerintem nem lenne vele gond.A vásárlás utáni finomhangolások után teljesen megbízhatóan használható.
A méretezésvel sincs probléma 165Cm vagyok és egy 52-es vázat használok.Teljesen ok.Shimano spd pedállal és shimano cipővel.Hosszú távon is kényelmes (napi 100-120Km) és jól bírja a mellékutakat is.(több nagy kátyúban is volt alkalmam próbálni!!)
Ha jó bicó kell elérhető áron akkor mindenkinek ajánlom!!!:-)
NINCS!!!:-D
Hobbiból tekerni,kissebb napi túrákra (otthonról-hazáig) egynapos kiruccanásokra.Csak egy nyereg alatti tasi kell és erő.:-)
Nincs rajta csomagtartó konzol, de tény, hogy nem arra tervezték.
Időnként takarítani kell.
Rövidebb kirándulások, hosszabb túrák, amatőr versenyek. Mindenre. Városban is jó, jól bírja a felni, és jól lehet lavírozni vele az autók között is.
Több napos túrákra körülményes lehet, ha sok cucc kell, mert csak nyeregcsöves csomagtartót lehet rá szerelni.
Budapesten használtam 3 évig, napi 40-50km-t mentem vele. Nagyon bírja a budapesti utakat még az én 95 kilóm alatt is a Bandon 810. 3 év alatt rengeteget kapott tőlem, de remekül vizsgázott. Én 3 év után fájó szívvel váltam meg tőle :(
Azt hiszem nem tudok mondani, megfelelő karbantartás mellett egy remek bringa.
Jó bringa, ha vigyázol rá sokáig kiszolgál.
Városba, országútra :)
- Gyönyörű forma és nagyon szép a matt fekete festése, amit sajnos a képek nehezen adnak vissza.
- Hosszabb távon is kényelmes ez a Gepida országúti
- Nagyon strapabíró kerekei vannak
- Iszonyú gyors, a jó áttétek miatt
- Fékek nem rosszak
- Megfizethető ár
- Vázra élettartam garancia (!)
- A Bandon 810 festése elég kényes, nagyon kell rá vigyázni
- A fehér ülés és fehér bandázs egy rémálom. MInden kis folt meglátszódik rajtuk. Nem mondom, hogy letisztíthatatlan, mert volt már hogy teljesen szürke volt a bandázs. Rámegy egy kevés idő, amíg az ember lepucolja.
- Gyárilag számomra a fékváltók nagyon elől vannak, habár lehet valakinek ez bejön.
- Nincs lehetőség sárvédő felszerelésére :(
- Nyeregcsőn, meg a kormány stucnin kopik a gepida felirat
Első komolyabb biciklim ez a Gepida országúti. A 2013 típust vettem meg.
A kormány nekem picit széles volt, meg a fékváltók is nagyon elől álltak és tényleg rákellett feküdni a kerékpárra, ha fékezni is szerettem volna.
Az 58-as vázméret tökéletes a 186 cm magasságomhoz. Idővel tényleg utána kell állítani a fékeket meg a váltót, de tök normális új kerékpárnál, hogy nyúlnak még a bowdenek. Meg különben is pár perc beállítani és tényleg nem nehéz. Ha tökéletesen be van állítva, akkor nagyon élvezetes vele menni. A fékváltókarokra sem lehet semmi panasz, nagyon kényelmesek és teszik a dolgukat. A fékkel sem volt eddig különösebb bajom, kis beállítással nagyon jó fékerőt lehet kihozni belölük.
A hajtómű is jól el lett találva, nagyon gyorsan lehet vele száguldani és a meredekebb emelkedőkön is lehet haladni.
Az üléssel azért össze kell barátkozni, nekem feltörte párszor a fenekem, de most legutóbb 250 km felett sem éreztem, hogy rögtön le kell szálnom róla.
A kerekekkel külön nagyon meg vagyok elégve. Már több mint 1000 km-ert tekertem velük defekt és bármilyen gond nélkül. Párszor kátyúkba is sikerült belehajtanom. Egy-kétszer azt hittem, hogy már tényleg nincs tovább, de meg sem kottyant a kerekeknek (kb. 93 kg vagyok).
Összeségében minden hibája ellenére elégedett vagyok vele. Egy megbízható, gyors gép, ami csak úgy zabálja a km-eket.
Városban cirkálás, túrázás, verseny.
Rossz utakat nagyon jol turi ez a Gepida országúti,fekek jol fognak,egybol meg lehet allni vele,jok az attetelek.
Nagyon siman es konnyen gurul,elvezet vele menni.
58-as vazt hasznalok 1,83 cm-hez,nagyon kenyelmes meret.
Defektallosaga tokeletes,szuper gumik.
Kenyelmetlen ules,50km utan faj a hatsod.
A valto nem pontos,a hatso valtonal ha levaltasz a kisebb fogaskerekekre akkor elol besurul mint allat ami nagyon idegesito,a valtot sokat kellett allitani.
Nekem eddig nem voltak rossz tapasztalataim,nagyon gyors egy bicikli ez a Gepida országúti.
Turazasra,hosszu utazasra,akar versenyzesre vagy varosi rohangalasra.
nagyon jók az áttételek, stabil váz
szar utat is jól türi
54 cm-es vázat használok 180 cm-hez
fék cserére szorul a gyári gyengécske, 50 km/h után alig akar megállni
váltót sokszor kell állítani
gyári belsővédő gumit, rögtön cserélni kell mert vékony és vehetsz új belsőt
ár érték arányban kifejezetten jó vétel
túra, amatőr verseny
Sportoláshoz, túrázáshoz (jól bírja a dombokat: pl Csesznek)
Matt grafit
Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.
A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.
2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.
A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Gepida Bandon 810 vázba milyen villát tudok tenni? |
5 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
Gepida Bandon 810 vagy milyen jó országútit ajánlatok? |
10 válasz
utolsó: 2014. dec.
|