A bringám 1,5 éve van meg. Teljesen megbízható és még jól is néz ki a Kellys IRC 3.9 :).
Amatőr virslisként hajtom és eddig problémám nem volt vele.
A fékek, váltók teljesen korrekten működnek, a másfél év alatt (kb 2000 km) még nem volt semmi gondom, utánállítani nem kellet semmit. A bowdenek nem lazultak, a fékpofák is bírják...
Több teljesítménytúrán és versenyen mentem vele és megbízható. 50-300 km....
Az egyetlen, ami talán kezd érni a cserére azok, a külsők, de még bírják... Semmi defekt, semmi bowden szakadás, lazulás. A tisztításon és pumpáláson kívül dolgom még nem nagyon volt vele..
Kátyút, vasúti átjárót nem egyet fogtam már és tökéletesen bírta. Sem a gumik, sem a felnik nem mutatták, hogy milyen gödörbe mentem...
Az áttételek a magyar utakra szerintem teljesen jók. A náunk található dombokat simán lehet mászni.
Mentem már vele 300 km teljesítménytúrára és semmi gondom nem volt a fáradtságon kívűl... :)
Tehát (legalábbis nálam) megbízhatóságból 10 pontos...
A legértékesebb része a 105-ös váltó, ami nem hagyott még cserben.... De igazából maga az egész bringa értékes...
Ajánlani tudom olyan bringásoknak, akik amatőr szinten teljesítménytúráznak, esetleg versenyeznek... Én mentem már vele Tour de Pelso-t 7:04 alatt. És ez alá is mehettem volna, de rajtam múlt, nem Kelly-n... :)
A Kellys, mint márka nekem bejött és jelenleg nem cserélném el semmire, max. egy még jobb Kellys-re...
Össegezve:
Árához képest egy ötrépás bringáról beszélhetünk. Konkrétan ez a bringa azoknak való, akik nem csak szombatonként tekernek 15 km-t, hanem kicsit komolyabban gondolják, de pénzük nincs nagyon profi biciklire..
Hátránya lehet, hogy van, de nálam még nem jelentkezett... :)
Hobbi, amatőr versenyzés, teljesítménytúra..
Ahol nem a helyezés a lényeg, hanem a részvétel és azért aránylag jó eredmény..