Kona Paddy Wagon országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.01.)
  • Listaár: 196.175 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

TheUnknownX avatar
106 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- cro-mo vázszett

- pálya geometria (akinek számít)

- sárvédőtartó szem elöl hátul

- csúszópapucs

- magasan elhelyezett csapágyház

- a mai szabványoknak megfelelő bringa (622-es kerék, 11/8-os kormánycsapágy, 27,2-es nyeregcső, stb...)

- flip-flop hátsóagy

- tökéletesen egyenes láncvonal

- UPDATE (2017.01.19): még mindig bírja a kiképzést

Hátrány

- néha beleér a lábam az elsőkerékbe (ez valószínű azért van, mert 1 mérettel nagyobb kellene, használtan, igen jó pénzért vettem a bringát)

- hiányolom a csomagtartószemet (pályabringa, szóval nem csodálkozom, csak hiányolom :) )

- 29,8 mm-es nyeregcsőbilincs kell hozzá (nehéz beszerezni, de nem lehetetlen, egyébként a 30 mm-esekkel is nagyon szépen működik, azokat talán egyszerűbb beszerezni. Ha nem tudod itthon, ajánlom a külföldi online shopokat)

- conti ultrasport külsővel érkezik, ami nekem nem sokáig húzta

- mai árfolyamon nézve drága

 

Tapasztalat

2009-es évjáratú Paddy-t sikerült vennem első tulajától 1 hónap használat után féláron. Nagyon megvagyok vele elégedve, azóta csak ezt hajtom. 

Nem szoktam kímélni a bringát, így a festésen ez meg is látszik. Gondolom azt nem kell mondanom, hogy ma már a hátsóagyat leszámítva már semmi nem az eredeti, azonban még az eredeti alkatrészei is nagyon strapabíróak voltak, leszámítva a külsőt. A hátsófelnimet egy mély kátyú ölte meg, az elsőt én egy fém külsőleszedővel, a kormány rögtön cserélve lett egy bajuszra, stucni egy 60mm-esre, nyeregycső egy finoman állíthatóra, stb...

Ha fixiznél, vagy ss-eznél, az egyik legjobb választás, teljesen pályageometria a bringa (magasan elhelyezkedő csapágyház, rövid láncvilla, csúszópapucs), bár az ára ma már engem eltántorítana.

A bringa alapvetően érzékeny az úthibáka, de nem is csodálkozom, hiszen egy egyenes villával van szerelve, ráadásul 8 bar-ra fújt gumival használom, azonban egy kezes jószág: a 60mm-es stucnival nagyon jól lehet irányítani, manőverezni.

Aki váz vásárlásán töri a fejét: 183 cm vagyok és egy 56 cm-es vázat hajtok, szerintem egy 58-as jobban illene a magasságomhoz, azonban még nem volt szerencsém kipróbálni, így biztos nem lehetek benne.

UPDATE (2017.01.19): még mindig bírja a kiképzést. Nem nyeklik, nem nyaklik, nem törnek sem a varratok, sem semmik. A support pedig kíváló, általában 1 napon belül válaszolnak ha vmi ügyes-bajos kérdésed lenne (pl. vázátalakítással kapcsolatban, vagy hogy lehet-e más fékkel használni a használni a vázat, mint patkó: gondolok itt pl a görgős fékre).

Erre ajánlom

Fixi, ss

Ennyiért vettem
70000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Reynolds 520 Butted Cromoly


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Kona Classic RoadKona Classic Road


Meghajtás

hajtókar:

FSA Tempo 42T


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:

Dicta LMA8 (16t), Dicta LMA7 (16t)


középrész:

FSA 7420 ST


Kerék

felni:

Alex R500


első agy:

Kona Rat Pack


hátsó agy:

Kona Rat Pack Flip-Flop


külső gumi:
Continental Ultrasport,

II 700x28c


Irányítás

kormány:

Kona Road


 
bandázs:

Kona parafás


kormányszár:

Kona Road


kormánycsapágy:

TH 855


nyereg:

Kona Classic Road


nyeregcső:

Kona Road


Fék

 
féktest:

Tektro R359


fékkar:
Tektro RL340
 
további információk:
  • Sandvik rozsdamentes acél küllők
  • Kona nyeregcső bilincs

Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Paddy Wagon termékkel kapcsolatban: