Sziasztok.
Nekem egy 2013-as gépem van full 105 Simanóval szerelve.
Egy hónapja megyek vele gond nélkül.
Akciósan vettem,Sopronba a KTM bicós boltba.
A 2013 modell fehér - fekete -piros színű. Gyönyörű bicó.
Az ülésemet egy 20 éve versenybicózós srác segített beállítani,tökéletes lett.
A kormányt a legkényelmesebb,legfelső pozícióba raktam át,így szeretem 39 évesen.
Ültem már pár országútin,de eddig ez a csúcs.Nem vagyok versenyző ,s ez az árkategória volt számomra elérhető ,hasonló a bicókat próbálgattam,de ahogy mondani szokták a KTM a kerékpárok csúcsa. Ebben az árkategóriában maximálisan osztom ezt a véleményt.
A Magyar utakon minden országúti kínpad,de én közvetlen Ausztria mellett élek,s főleg ott bicózom.(más világ). Próbáld ki egyszer,s ide akarsz költözni.2,5 méter széles kerékpár utak mindenhol tökéletes minőségben.(Fertő tó környéke,ausztriai rész).
A kerékpár megbízhatóságáról egy hónap alatt még nem sok véleményt tudok mondani.
178 cm magasságomhoz az 55 -ös vázat választottam,tökéletes.
Pár új gondolat:
Ma tekertem 50 km-t ,eddigi leghosszabb táv ezzel a géppel egy ráüléssel.
Tapasztalat: Elől 3 db fogaskerékkel vásároltam a bicót. Még mindig úgy gondolom ideálisabb egy hobbi bicósnak,bár a legkisebb fogaskereket a "Kisalföldön" sokat nem fogom használni.A sík terpen s jó aszfalton olyan vele menni,mint ha nem is lenne alattad bicó,a 25-35 közötti sebességet minden erőfeszítés nélkül lehet tartani. A hátsó váltó tökéletes,gyors és precíz az első kicsit darabos,de elég gyors.A kormány ,ülés pozícíót tökéletesen sikerült beállítani,semmi zsibbadás sem a kézben,sem hátul (Selle Itália X1).A vázon nagyon hamar meglátszik a finom por,de még törölgetni is élvezet.(alul,felül vázba integrált bovdenek).
A hátsó villa "flex blade" elég rugalmasnak tűnik,s jól dolgozik az első carbon villa is.Nem rázta szét az agyam,viszont nagyon stabilan ott van az úton.
A KTM Strada 2000 egy nagyon jó minőségű bicó ,minden részlete tökéletesen megcsinált,összerakott,és nem utolsó sorban a szemnek is gyönyörű látvány.
Nyugodt szívvel merem ajánlani a bringát,aki ilyen árkategóriába gondolkodik, s nagyon sajnálom,hogy nincs több KTM országúti vélemény,s azt is sajnálom,hogy a 2012-es modell év van feltőltve.Bár elképzelhetőnek találom,hogy a KTM országútik csak az országnak ezen a vidékén jobban elterjedt gépek.....de remélem ez nem így van!
Egypár új dolog fél év elteltével :
Hátrány még mindig nincs,talán a festése.Mindenféle apró karc meglátszik rajta.Ha azt akarom,pedig azt akarom,hogy nagyon szép maradjon 5 év múlva is akkor úgy kell rá vigyázni mint a hímes tojásra.
Hibátlanul dolgozik a gép. Kb :1000 km-t mentem eddig vele.Jó ez a 105-ös szett,főleg ha tiszta a lánc,akkor szinte zajtalan a hajtás. Kb minden 100 km után lánc és fogaskerék tisztítás szükséges.
Nagyon őrülök,s köszönöm,hogy a honlapra sok új 2014-es modell fel lett töltve!
Sziasztok.
Pár új gondolat,így a szezon közepén.
Jelenleg 2000 km-nél járok.Tegnap nyomtam le pár barátommal körbe a Balatont 205km,nem a bicó volt a szűk keresztmetszet.Jó kis túra volt,a bicóút nem éppen road bicónak való,de a táj és a tó környezete feledteti a közepes útminőséget.Tökéles útminőséggel gyerekjáték lett volna ezzel a bicóval ez a 205 km,de hát ne álmodozzunk.
Az eltelt 2000 km -en semmilyen negatív tapasztalatom nincs a biciklivel kapcsolatban,csak pozitív dolgok :stabil,megbízható túra és edző partner.
Nem merem ott hagyni sehol,még lelakatolva sem.