- váltók precízek terhelésen is,fékek finoman adagolhatók, de ha kell azonnal satu. A kerekeit nem sokáig használtam, mert volt egy szett Fulcrum Quattrom,így azt azonnal cseréltem. A kisebb bicajban jól megy a PRC is. hátsó sort cseréltem egy sűrűbb kiosztású ultegrára.(11-23)
- elég mereve bicaj. azonnal minden mozdulatot az aszfaltra tesz. robbanékony,agresszív.
- magyar utak nagy része elég kaki. nem igazán ez a legideálisabb túrakeró, de versenyen még nem láttam olyan utat,amin ne ment volna el. mondjuk a zempléni lejtők döcögőjét nem érdemes 60-al abszolválni, de azt semmi mással.
- megbízható. semmi gond nincs vele. randa lenne,ha lenne :)
- legértékesebb része? a vázszett. elég egyedi és forradalmi. az idő Őket igazolta
- 165-höz 50-est. nekem nincs vele bajom. szerintem pont jó.
- ezt nehéz... számolni kell azzal, hogy a fulcrum csapágyak közül 1-2kimegy egy idényben, de kb 1000Ft/darab és könnyen beszerezhető. De ez vélhetően más iparisnál is így van
nekem bevált. összehasonlítani nincs értelme, mert kinek mi a fő szempont. nekem robbanékony és agresszív bicaj kellett, ami minden apró erőkifejtést az aszfaltra tesz. ezt-azt cseréltem,de csak hobbyból,nem azért,mert ami rajta van,nem jó. kapott karbon stucnit,kormányt és nyerget. Külön jó pont,hogy kétfajta nyeregpálca bilincset adtak hozzá,így nem csak a körszelvényű fémpálcás nyergeket lehet spécin befogni, hanem a 7x9-es oválpálcás karbonnyergeket is.
mázsálva pedállal,kulacstartóval és óratartóval 6,95kg (50-es méret)
edzeni,versenyezni. van másik keróm edzeni,de nem használom. alapvetően nem igazán érdemes mellette edzőkerót tartani(nyárra),mert homlokegyenest másképp viselkedik, mint a megszokott geometria, így vélhetően nyűg versenyenként akklimatizálódni.