Merida Road Race Lite 905-COM országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 450.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




halfnote avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-fék és váltórendszer rendben van, hajtás szintén,de ezt később.

-első meglepetésem egy emelkedőnél ért. elég jól mászik felfele

-utakat jól bírja, nem volt vele problémám,hogy rázna

-megbízhatósága is rendben van

-a méretskála elég jól belőhető, de én lehet kisebbet vettem, fene tudja. következő bicajom szintén Merida lett,az egyel nagyobb. 165centihez 47-est

Hátrány

elsőre nehéz hátrányt mondani. amit vállal,azt hozza

Tapasztalat

és akkor a sztori: Csak vázszettet vettem, egy 2011-es 904-est. Ez egy nagyon szép festésű és jól eltalált színű váz. A többit én pakoltam rá és azért raktam a 905-ösbe, mert ez  a kategória már nincs aluvázasban, így menjen a legnagyobba.

A hajtás, váltás és fékrendszer full Ultegra, dura-ace középcsapággyal(érezhetően jobb és csak 1ezres a különbség árban). Lánc KMC X10SL. Nagyon jól együtt dolgozik így a kis gép. Persze apránként kezdtem el építeni és először egy 8-as Sora volt rajta. Míg mix volt fent, nem volt rossz,de amikor fullos lett,akkor mutatta meg,mit is tud igazán. Kerekek Fulcrum Quattrok kerültek bele, míg a kormányzást egy karbon stucnival és FSA WingPro kormánnyal oldottam meg. Nyeregcső egy Ritchey karbon, a nyereg egy made in china san marco aspide lett. Gumik Continental attack/force.

elég ütős kis vas lett. kiemelném a gyorsulását, de hosszabb távon se volt vele semmi probléma. alapvetően csak azért ezt a vázat vettem, mert nem tudtam a méretem és nem akartam vakon egy karbont berendelni. aztán mire kész lettem, vettem egy komplett karbon meridát, de nem azért mert ezzel bajom volt, csak egyszerűen pénz állt a házhoz és megnyílt a lehetőség egy régen sóvárgás tárgyát képező Reacto irányába.

4-est azért adok neki, igaz, azt inkább egy jól összerakott karbon alapgépre illene,mentem olyan karbonnal, amire nem cseréltem volna el. de karbontulajok kipróbálva is elismerték, így nem a "gazda szeme hizlalja a disznót" effektus játszik. másodsorban az átlagtól jobb kis-kategóriásokra adtam 2 répát, így ennek 3-at adni utópia lenne.

ez,mivel kis méret, a váz is nagyon könnyű volt és a felpakolt motyó se vetekedik egy gőzmozdony súlyával, elég könnyű lett. lemázsáltuk pedállal, kulacstartókkal és 7,2kg-ot mértünk,de azóta rájöttem,nem jól tettük fel a mérlegre. ezt a következő bicajom mérésénél vettem észre. ahol kb 15-20deka eltérés mutatkozott a két mérés között, szóval ez valahol 7,4kg volt.

Erre ajánlom

edzeni,versenyezgetni amatőr szinten, bár láttam már aluvázas keróval master2-ben OB-t nyerni sporttársat.

Mért tömeg
7400 g
Csatolt képek
Merida Road Race Lite 905-COM  2011 országúti
még Sora is van rajta
Merida Road Race Lite 905-COM  2011 országúti
kész
Merida Road Race Lite 905-COM  2011 országúti
kész
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Race Light-Single,


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 47 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:

Fekete-fehér


villa (merevvilla):

BC CF lite-S (Karbon)


Meghajtás

hajtókar:

FSA Energy, 50-34, Mega


lánc:

Shimano 105, CN-5600


fogaskoszorú:

Shimano 105, CS-5700, 10S, 11-25


középrész:

FSA Energy


első váltó:
Shimano Ultegra,

Double


hátsó váltó:
Shimano Ultegra,

SS


 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

külső gumi:

Vittoria Rubino Pro Slick 23 60 KV


 
komplett kerék:
DT R 1900,

DT Swiss


Irányítás

kormány:

FSA Gossamer Ergo OS


kormányszár:

FSA OS-190 - 6°


kormánycsapágy:

FSA Big Conoid Neck


nyereg:

Q-BIK


nyeregcső:

FSA Team Issue SB25, 31,6 mm


Fék

 
féktest:
Shimano Ultegra
 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra
tömeg:

8,6 kg (52cm/S-M)


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Road Race Lite 905-COM termékkel kapcsolatban: