Merida Road Ride 93-27 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 280.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

hansi70 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-tökéletes geometriai kialakítás

-pontos váltó /beállítás után/

-meredek úton is jó fékhatás /még esőben is/

-elég merev váz, egyenetlen úton is kielégítő rázkódás-csillapítás

-nekem a színe is tetszik

Hátrány

- nehezen tudnék ilyet mondani, az igényeimnek megfelel ez a Merida országúti

Tapasztalat

Egy éve vásároltam a Merida Road Ride-ot, előtte csak MTB kerékpárom volt, azzal tekertem országúton is. Rögtön az elején megszerettem, nem is gondoltam volna, hogy hosszabb távú kerekezés mellett ilyen különbség lehet egy MTB és országúti bicaj között, igaz, soha nem volt előtte országúti kerékpárom. Kényelmes az ülés, 100-150km után sem érzem, hogy leszakadna a derekam. Nem tudom, hogy a váz, a kerék, vagy a gumi okozza, de szinte alig érezni az úthibákat, pedig lejtőn elég nagy sebbességgel is találkoztam már ilyenekkel a hazai utakon. Az első váltót két alkalommal kellet utánállítani, azóta pontosan működik. A fékék jók, nemrégen esőben jöttem le vele 20km hosszú, meredek lejtőn esőben, és ugyan egy kicsit erősebben kellett húzni, de jól működtek. A hátszú fogaskoszorút kicseréltettem egy 11-28-ra, mivel sokat megyek hegyre, és ez nagyon bevált. Eddig kb. 1500km-t mentem vele, és nagyon meg vagyok elégedve.

Erre ajánlom

-kényelmes országúti tekerés, hegyre is

Ennyiért vettem
200000
Mért tömeg
9200 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gadventure avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Kényelmes űlés pozíció
  • pontos váltás
  • kis bekopás után egész jó fékek
  • tripla hajtómű jól jön a hegyekben
  • szép ez a hajlított design
  • elég merev a váz, de a karbon villa a 700x25-ös abronccsal együtt jól vasalja a mellékutak egyenetlenségeit   Frissítés: kapott egy Specialised Rival nyerget és egy szintén Speci karbon szárat - úgy kisimítja az utat, mint ha lapos lenne a gumi.
  • 9,2 kiló a Road Ride 93-27, szerintem ebben a kategóriában nem rossz.
Hátrány
  • hatóműnél kicsit nyikorog, sűrűn kér WD40-et Frissítés: megszűnt ez a tünet, helyette a nyeregszár kezdett nyüszögni, ezt le is cseréltem
  • Első váltó hajlamos az elállítódásra, ilyenkor elkezd pontatlan lenni - után kell állítani
Tapasztalat

Korábban MTB-slick gumi párosítással mentem országúton, ennek a kiváltására vettem ezt a bringát. Eddig nagyon jók a tapasztalataim, érdekes módon hegynek fel is sokkal gyorsabb vagyok vele, mint a montival. Mivel főleg hegyekben megyek, kellett a tripla hajtómű, de igazán csak a legdurvább emelkedőn használom a kistányért. Annyira merev és könnyű a szerkezet, hogy (mtb-hez képest) sokkal hatékonyabb a hajtás. Kicsit jobb erőnléttel (vagy 10 évvel fiatalabban) el is lenne hagyható. Féltem az országúti váztól, mert a derekam elég érzékeny, de a Road geometria megfelelően kényelmes, ugyanazt bírom rajta, mint a montin.

186cm magasságommal M/L-es vázat használok. Féltem, hogy kicsi lesz, de bevált, mert merevebb és kevésbé hasalós. Frissítés: eggyel nagyobb váz optikailag  elmenne, de ez sem gáz.

Erre ajánlom

Országúti edzésre, amatőr versenyzésre. Különösen ajánlom az "idősebb" korosztálynak, fájós derékkal, kevésbé acélos erőnléttel.

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
Merida Road Ride 93-27  2011 országúti
27 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eheml avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

 

A váz geometriája nagyon kellemes,nem az az agresszív versenyforma.

Fék szépen adagolható,fog rendesen.

A Tiagra váltó ha bevan állítva rendesen akkor szépen vált.

Kisalföldi viszonyok mellett a mászással se volt még semmi gondom a Merida Road Ride 93-27-tel..

 

 

Hátrány

A gyári shimano kerékszett felnijeibe elég könnyen megy a 8-as.

A hajtás felől jött néha egy kis recsegés ropogás ami a hajtókarcsavarok meghúzása után megszűnt .

Ahol a nyeregcső és a váz találkozik az út egyenetlenségei miatt szokott nyöszörögni.

Talán még az hogy a gyári fehér kormánybandázs nagyon hamar koszolódik,de ez már csak egy apróság.

Tapasztalat

 

1000km-nél tartok vele.

188cm magasságomhoz M/L es méretű vázat használok.

Erre ajánlom

Outizás normálisabb minőségű utakon.

Ennyiért vettem
270000
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Ride Speed-single


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 47 cm
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:

Fekete-fehér


villa (merevvilla):

Road CF-S (Karbon)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tiagra,

50-39-30


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),

9S, 12-25


középrész:
Shimano Sora/Tiagra,

Tiagra


első váltó:

Shimano Tiagra, 34,9 mm


hátsó váltó:
Shimano Tiagra,

GS


 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

külső gumi:
Maxxis Detonator,

60 TPI


 
komplett kerék:
Shimano WH-R500

Irányítás

kormány:

FSA Vero Compact OS


kormánycsapágy:

XM Comp lite CEN OS - 8°


nyereg:

XM Side-2


nyeregcső:

XM Comp D SB15 27,2 mm


Fék

 
féktest:
Shimano Tiagra
 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra,

Dual Control


tömeg:

9,2 kg (52 cm)


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Road Ride 93-27 termékkel kapcsolatban: