- Kényelmes űlés pozíció
- pontos váltás
- kis bekopás után egész jó fékek
- tripla hajtómű jól jön a hegyekben
- szép ez a hajlított design
- elég merev a váz, de a karbon villa a 700x25-ös abronccsal együtt jól vasalja a mellékutak egyenetlenségeit Frissítés: kapott egy Specialised Rival nyerget és egy szintén Speci karbon szárat - úgy kisimítja az utat, mint ha lapos lenne a gumi.
- 9,2 kiló a Road Ride 93-27, szerintem ebben a kategóriában nem rossz.
-
hatóműnél kicsit nyikorog, sűrűn kér WD40-etFrissítés: megszűnt ez a tünet, helyette a nyeregszár kezdett nyüszögni, ezt le is cseréltem - Első váltó hajlamos az elállítódásra, ilyenkor elkezd pontatlan lenni - után kell állítani
Korábban MTB-slick gumi párosítással mentem országúton, ennek a kiváltására vettem ezt a bringát. Eddig nagyon jók a tapasztalataim, érdekes módon hegynek fel is sokkal gyorsabb vagyok vele, mint a montival. Mivel főleg hegyekben megyek, kellett a tripla hajtómű, de igazán csak a legdurvább emelkedőn használom a kistányért. Annyira merev és könnyű a szerkezet, hogy (mtb-hez képest) sokkal hatékonyabb a hajtás. Kicsit jobb erőnléttel (vagy 10 évvel fiatalabban) el is lenne hagyható. Féltem az országúti váztól, mert a derekam elég érzékeny, de a Road geometria megfelelően kényelmes, ugyanazt bírom rajta, mint a montin.
186cm magasságommal M/L-es vázat használok. Féltem, hogy kicsi lesz, de bevált, mert merevebb és kevésbé hasalós. Frissítés: eggyel nagyobb váz optikailag elmenne, de ez sem gáz.
Országúti edzésre, amatőr versenyzésre. Különösen ajánlom az "idősebb" korosztálynak, fájós derékkal, kevésbé acélos erőnléttel.
