Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




gzoli62 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
 Újonnan vásároltam a gépet,58,000 ft.-ért.A boltból való hazaszállítás után telesen szétszereltem, az összes csapágyat váltókat bezsíroztam és megfelelõen beállítottam õket.Elõzõ biciklim egy Raleigh 200 cro mo, amivel kb 40000 km-t mentem. Ealadtam, mert már 47 éves vagyok, és úgy gondoltam már nem bicajozok.Eljött az elsõ tavasz és hiányzotts az az orszzágút. A Csepellel nehezen tudtam megbarátkozni, teljesen más volt mint az elõzõ bringám. Kb 1000 km-t mentem vele, zsebemben imbuszkulcsokkal, mert ez a gép rendkívül nehezen testreszabható.Minden milliméternek nagy jelentõsége volt, na de végre sikerült beállítanom a méreteimhez, Innentõl kezdve rendkívül jó benyomásokat szereztem a használata során. A fék azonban katasztrófa.A váltóval is sokat kell tökölni, mire igazán jól összejönnek a beállítások,de ha sikerült, akkopr nagyon jól teszi a dolgát.Elõnyösek a duplafalú felnik a finom Magyar utakon. A 2000 km alatt még nem kellett centíroznom. Az elõzõ gépemet legalább havonta kellet. A csepel elõnye még, hogy rendkívül csendes. 27-30-cal könnyedén utazik vele az ember.Mindent összevetve ezért az árért egy nagyon eltalált gépet vettem.Mégegyszer is ezt választanám. Ajánlom kis pénzû, valamint fémiparban is jártas outisoknak.
Hátrány
Fék SOS csere, Az üzletbõl való átvétel után újra össze kell rendesen rakni.
Erre ajánlom
 Kispénzûeknek mindenképpen, mert ezért az árért hihetetlen jó vétel.
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: