Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Pittiman avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára, és hogy nagyon megy. A kerekek meglepő módon elég jól bírják a magyar utakat, bár én igyexem elkerülni a macskaköveket és a Fehérvári utat. Hosszabb túrákhoz is zsír, nem érzem magam hátrányban menőbb alu hiperszuper bringákkal szemben sem. van hely rajta sárhányónak, ami nagyon jó, mert nem kell letenni ősszel, én hóesésben is simán megmásztam vele a Gellért-hegyet, és elmentem vele Astoriától ferihegyig. Bírta. Alapvetően egy nagyon állat kis bringa.
Hátrány
Amikor megkaptam be kellett lőni a váltót, mert gyakran túlteljesítette az utasításaimat. azt egyszer belőtték, azóta jól megy, nincs vele semmi baj. Az egyetlen gyenge pont a fék. a teljes fékrendszeremet ki kellett cserélni, mert az az egy pontos fékecske semmit se fog, a fékkarok meg olyan silány minőségűek, hogy kiesik a bovden, és ha az a hetes busz mögött, vagy a pilisi lejtőn esik ki...na szóval a fék úgy ahogy van életveszély. emiatt tehát még plusz egy tizest minimum el kell költeni rá. Ja, azt mondanom se kell, hogy retrováltó van rajta, le kell hajolni hozzá, ha ezt valaki nem csípi, akkor ez is gond lehet.meg kicsit nehéz fajtársaihoz képest.
Erre ajánlom
Én ezzel megyek boltba, egyetemre, gyakorlatra, szórakozni, túrázni télen nyáron.
Ennyiért vettem
41.000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: