Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Jókai Ádám avatar
Jókai Ádám
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, masszív váz, a duplafalú felni nagyon szép, a nyereg jól néz ki, és a kategóriában még kényelmesnek is mondható. Kis plusz pénzből egy nagyon látványos, kényelmes és használható bringát lehet belőle kihozni.
Hátrány
Néhány alkatrészt már megvétel után érdemes kicserélni. Amit rögtön lecseréltem: stucni- állítható magasságúra 2900-ért, fekete kormányszalag parafadarabokkal 2000Ft,könnyű kormánycső 4500, Continental contact 32-622 előlre, 28-622 hátulra (csak ez fért be a fék alá) gumi 2000 darabja. Ezekel a külsőkkel bátran lehet repeszteni, de a rosszabb utakat is bírják. A fekete stucni és kormány nagyon profi kinézetet kölcsönöz a bicajnak.
Tapasztalat
Ebben az árkategóriában miden bringának van valami előnye és valami hátránya. A másik családi bringa egy Neuzer Scirocco, ugyanez az árkategória, azon nem volt ilyen szép duplafalú felni, viszont a hátsó fékbowdent a váz belsejében vezették el, amilyet én még csak a méregdrága Hercules bringákon láttam, és a kormány alapból alumínium volt szép fehér szalaggal. arra is megvettük az új külsőket, sokkal biztosabb érzés így meni vele. Végülis: mindegy, mit veszünk, egy kicsit még áldozni kell rá. Kis fantáziával mindegyikből dögös országúti gépet lehet kihozni.
Erre ajánlom
városi bringázásra mindenkinek, de ehhez a külsőt mindenképp érdemes lecserélni.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: