Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




geotigris9 avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Olcsó, hazai gyártmány, ha szempont.

Azért sok mindent kibírt már. (8 éve aktív használat már..)

Dupla-falú felni.

Egész jó minőségű Shimano váltó rendszer.

A fékek is viszonylag jól fognak outi-hoz képest.

Hátrány

Nehéz, de árához képest reális.

Nálam úgy néz ki nem az eredetileg szánt villát kapta, ha nem valami jóval vastagabbat.

Festék könnyen lepattog. 

Apróbb festék hibák is láthatók rajta még.

A kulacstartók tartólukai nem pontosan vannak felfúrva

Stucni gyatra minőségű nagyon sokszor volt elmozdult a kormány nagy igénybevételnél hiába volt meghúzva csumára.

A kormánycsapágy márka festése idő előtt kopásnak indult.

Nem szép hegesztések 

Fékeket akárhogy állítod mindig hozzá érnek a felnihez.

Tapasztalat

Első outi bringám gyorsan kellet vennem valamit munkához olcsón anno (nem nagyon válogattam).

Egy idő után kicsit átépítettem nem tudtam megszokni a csavart kormányt .

Felülről nézve a vastag villát látható benne tekintélyes a-szímetria amúgy még nem is lett volna nagy probléma a vastag villa mert baromira sok mindent kibír annyira robosztus. Az az érdekes a kerék mégis jól áll benne.

Már megtámadtakét rottweiler is a nyerget amit javítottam rajta, de még az eredeti.

Sajnos egyszer végzetesen megsérült már a hátsó váltó és mentehttlen lett ezért cserélni kellet rajta.

Az első gyors- zár már tönkrement rajta cserélni kellet.

A rossz minőségű utat nagyon nehezen viseli .

Mára már "boltbajáros" bringaként teljesít.

A patkáknál nagyon vigyázni vele nem szereti őket nem mintha más outi igen.. Többször volt becsípődéses defektem már.

Nagyon össze szedi defekteket. (Spéci gumival jobban bírná lehet)

Erre ajánlom

Kezdőként kipróbálni az "outis" életérzést, belépő szintű kerékpáron.

Bár már lényegében minden terepen voltam vele, de csak jó minőségű aszfaltozott útra.

[Mért tömeg teljesen felszerelve és átépítve mérve (zár, világítás stb. értendő).]

Ennyiért vettem
Újonan 35.000,-
Mért tömeg
14240 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: