Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Gerison avatar
Gerison
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Rendkívül olcsó outi. Duplafalu felni, gyorszáras kerekek, rejtett bowdenezés, nagyon szép külső.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Mindig is vágytam egy outira, de alapvetően montis vagyok, így soha nem volt szívem több százezret költeni rá. Csak az érzés miatt vettem meg, és nem vártam tőle többet. Most a Pilisbe járok vele alapozni, edzeni, és ezt is bírja. Acélvázas, tehát nehéz, de igazi élménybringa. Egy olyan embernek mint én tökéletes. Megszeretette velem és a barátaimmal az országúti gépeket, pedig eddig csak a cc gép volt elfogadható. :) Nem várok tőle kiugró teljesítményt, és így magasan a várakozások felet teljesített. Jól be lett állítva, pontosan vált. A stucnit kicseréltem, így magasabban lett a kormány, és kényelmes lett.
Erre ajánlom
Alap outi, aki csak ki akarja próbálni, milyen is az "outi élmény"! Boltba járni, túrázni, edzeni télire.
29 olvasó 66%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: