Torpado T2000 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 210.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




leitnor avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Olcsó

- Jól felszerelt (fék, váltó, felni)

- A két előző előny okán jó az ár/érték arány

- Szép festés

- Klasszikus, jó vázgeometria

- Karbon villa

- Kezdőknek, nemhegyimenőknek álom áttételezés.

Hátrány

Az alacsony ár miatti kompromisszumos alkatrészválogatás: 9 sebességes Mirage hajtómű a 10-es szetthez, "noname" stucni, nyeregcső, nyereg

Tapasztalat

Nemrég kezdtem el a bringázni, így túl sok tapasztalatom és ismeretem e téren nem volt, amikor ezt a gépet megvettem. A Torpado márka itthon nem túlságosan ismert, de tradicionális gyártó, és külföldön - főleg Olaszországban és az USA-ban - jó névnek számít. /Lance Armstrongnak is Torpado volt az első bicaja./

Én használtan vettem az enyémet, de nagyon keveset futhatott a T2000-es, ellenben kicsit át volt szabva a felszereletsége. A gyári Veloce váltószett helyett elöl Record átdobót, hátul Athena váltót kapott, illetve a kormány, kormányszár és a nyeregcső is más, mint amivel kijött. 

A Torpado T2000-el egy élmény tekerni. Napsütésben, jó minőségű aszfalton tökéletes a vezetési, utazási élmény. Nagyon szeretem a kompakt áttételezést. Elöl a Campa Mirage 50-34, hátul a Miche Primato 12-26 tökéletesen kisegíti az én nem éppen tiptop kondimat is a hazai emelkedőkön, így nincs szükség a 3 tányéros "nagymama" áttételre. Az 50-12-es áttételt nekem bőven elég "kihajtani". A fékek nagyon jól fognak, akár felső fogásból, két ujjal is lehet blokkolni a kerekeket. A Veloce fékváltókarok szerintem nagyon kényelmesek. A hüvelykujjal is kényelmes akár felső, akár alsó fogásból váltani. Shimano 2300-as váltókarral volt alkalmam összehasolnítani, amelyiknél alsó fogásból nem is tudtam elérni a lefelé váltó gombot. Külön tetszik az a megoldás, hogy a váltókar nincs egyben a fékkarral, és a váltókar elég szabadon mozog, akár a vezető felé is, így nagyon kényelemesen, a kart, akár magunk felé húzva is válthatunk.

A szépen festett, oldalnézetből klasszikus, "vonalzósnak" tűnő, de közelebbről megfigyelve már modern, kecses váz Gipiemme felniken fut, amelyek igen jól tűrik a hazai útviszonyokat is. Egy alkalommal - sötétben - olyan úthibára futottam, hogy majdnem elharaptam a nyelvemet és már ellipszis alakú, vagy repedt felnit vizionáltam, de otthon átvizsgálva semmilyen hibát nem találtam rajta.

Az egyetlen zavaró dolog az a hajtómű. Mivel a rendszer tíz sebességes, viszont a Mirage hajtómű 9-es rendszerbe illik tökéletesen, alkalmanként az első váltás pontatlan. Ez azonban nem jelentkezik olyan gyakorisággal, ami komoly gondot jelentene egy amatőrnél.

Erre ajánlom

Suhanni az országúton, beleszeretni a koskormányos kerékpározásba.

Ennyiért vettem
Jó áron
35 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Torpado


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 57 cm

 
színválaszték:
  • Fekete - króm
  • Fehér - sötétszürke
  • Fehér - kék

villa (merevvilla):

Karbon Monocoque


Meghajtás

hajtókar:

Campagnolo Mirage


fogaskoszorú:

Miche PRM

  • 12-26T

 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

felni:

Torpado Corsa


első agy:

Campagnolo


hátsó agy:

Campagnolo


külső gumi:

CST

  • 700×25c

Irányítás

kormány:

Torpado DR-AL75


kormányszár:

Torpado TDS-D403


nyereg:

Cinolli Corsa


nyeregcső:

Torpado

  • 31,6×350 mm

Fék

 
féktest:

Promax RC-462


 
fékváltó kar:
Campagnolo Veloce
tömeg:

10,10 kg


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Torpado T2000 termékkel kapcsolatban: