Trek Domane 2.3 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 455.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Kiskovasz avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Mielőtt ezt a biciklit vettem, egy Gepida Bandon-t hajtottam. Mikor átültem erre az országútira - nem gondoltam volna - nagy különbséget tapasztaltam. Érzésre olyan volt, mintha egy MTB-re ültem volna, úgy elnyelte a váz a rezgéseket. Ezt a biciklit a rossz utakra tervezték, és tényleg! A magyar utakon kiválóan helytáll, nagyon kényelmes, a shimano 105 váltó és fékek teszik a dolgukat. Egyszerűen szólva élmény vele a kerékpározás. Mindamellett megbízható is, közel 1 éve használom különösebb probléma nélkül. A kerékpár legértékesebb része a váltó, de a váz is nagyon ott van (annak ellenére, hogy alu). Szóval mindenkinek ajánlom!

Hátrány

Egyedüli hátrányaként csak a teli árát tudnám megjelölni, ami az átlag magyar pénztárcának kicsit borsos. Bár semmi sincs ingyen, a minőséget meg kell fizetni...

Tapasztalat

Mint fentiekben is írtam, korábban egy Gepida Bandon-t használtam. Zongorázni lehet a különbséget! Természetesen a Trek javára!

Erre ajánlom

Napi rendszerességű használat, túrázás.

Csatolt képek
Trek Domane 2.3  2014 országúti
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

200-as sorozatú Alpha Alumínium, IsoSpeed, kisméretű sárvédő rögzítési pontok


anyag:

200-as sorozatú Alpha Alumínium


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Fehér


villa (merevvilla):

Trek IsoSpeed karbon, SpeedTrap kompatibilis


Meghajtás

hajtókar:

Shimano RS500, 50/34 (kompakt)


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG700 (105),

11-32, 11 sebességes


középrész:

Press Fit


első váltó:
Shimano 105
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

felni:

Bontrager Tubeless Ready


első agy:

Bontrager alu


hátsó agy:

Bontrager alu


külső gumi:
Bontrager R1,

Hard-Case Lite, 700x25c


Irányítás

kormány:

Bontrager Race, VR-C, 31.8mm


 
bandázs:

Bontrager zselés betekerő


kormányszár:

Bontrager Elite, 31.8mm, 7 fokos, Blendr komputer és lámpa rögzítő rendszerrel


kormánycsapágy:

1-1/8" integrated, semi-cartridge bearings


nyereg:

Bontrager Paradigm R, üreges Cro-Mo pálcák


nyeregcső:

Bontrager alu, 2 csavaros fejjel, 27.2mm, 8mm hátrahajlás


Fék

 
féktest:

Alu kantilever fék


 
fékváltó kar:
Shimano 105
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Domane 2.3 termékkel kapcsolatban: