Trek Madone 5.2 országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 899.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

eki77 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon könnyű a bringa

Nagyon ergonómikus és jól használható a kormányrész

Remek váltó (Ultegra)

Nagyon jó a gyári ülés

A virtuális fólia jól néz ki 

 

Hátrány

Én is sokat vártam rá

Kicsit húzós az ára

Tapasztalat

Nos ez a bringa kicsit más mint a gyári mert hogy a kerekeket lecseréltem Token C55-re ( 0,76/0,92 kg). Hát, elég kellemes a haladás a bringával. A kerekek hangja vadállat jó. Órákon keresztül lehet hallgatni. Ultegra "pedállal". Bár még nem sokat mentem vele mert annyira sajnos nem volt jó idő, de amit írhatok róla az az hogy nagyon jó a komfort érzet a biciklin, nem döglik bele a hátam, nyakam - bár még nincs teljesen jól beállítva. Az úton nem "ideges" a bringa, szépen szinte "siklik". A korábbi bringámhoz képes (Merida 903) könnyebben, kevesebb erőbefektetéssel tudok ugyanolyan esetleg kicsit nagyobb tempót tartani, de azért ezt is csak hajtani kell :) , magától nem megy 40-el :). Alapvetően ha jó minőségű úton megyek vele akkor még szembetűnőbb a különbség a Merida és a Trek között. A kormány lapos és széles így nagy kezűek is jól meg tudják markolni kigyorsításkor. A váltó nagyon pontos , jól és csendben teszi a dolgát. Eddig még 1x sem tévesztett ! A váz mérete nekem megfelelő (189cm), stabil és merev. Nem zörög nem lötyög semmi, kábelek nem dörzsölődnek. Külön öröm a Node 2.1 cucc rajta ami a gyári előkészítéssel kompatibilis. Szokatlan hogy a hátsó fék nem a hátsó villákon van felfogatva hanem a vázon középen/alul, a hajtókar alatti részen (sajnos nem tudom a pontos szak kifejezést) Amint jön a jó idő, megyek nagyobb "túrákra " is :)

 

Ápdét:

Most már túl vagyok néhány hosszabb túrán is. Az ülés pozíció nem annyira előrebukós mint pl. a Merida 903-on, így nem törik ki az ember nyaka ha az első kerék elé több mint 10m-t akar belátni (ez 40 körül már nem hátrány :). Tehát azt mondhatnám hogy a test/fejtartás megfelelő/hosszabb távon sem fárasztó. Úgy néz ki az ülést még állítanom kell feljebb, én kicsit tovább nyújtanám ki a lábam akkor úgy érzem jobb lenne - ízlések és pofonok. Sajnos a Kisalfölfön mindig fúj a szél, még akkor is amikor a városban jó idő van akkor kint minimum közepes (30-40+os) is lehet. Így gyakorlatilag mindig valahogy de szembe széllel megyek. A kormány alsó részén jól el lehet "bújni", így 20-40 km-re is lehet tolni szembe széllel, anélkül hogy totál lefáradnék. Na most hátszéllel visszafele, durva.45 felett sajnos az út egyenletlenségek már eléggé jelentősek és a merev váz eléggé vissza is adja őket. Bár nem mentem nagy távot nagy sebességgel, de még ahhoz se kellett a legkisebb kerékre kapcsolni. --> Jó az áttét még a "Túr"-hoz vagy a "Giro" hoz is :). Fékek. Na igen, nagy sebességnél nem sokat ér. Majd írok még, de azt biztosan állíthatom hogy állati jó cucc, aki teheti vegye, nem bánja meg. (külföldi fórumokon is érdemes megnézni a véleményeket!!, megdöbbentő!)

Ha valaki kíváncsi valamire - szívesen válaszolok.b

Erre ajánlom

Országútra, edzésre, versenyre

Ennyiért vettem
1150000
Csatolt képek
Trek Madone 5.2  2014 országúti
Trek Madone 5.2 2014
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nave62 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- váz geometria, kényelmes, váltó szett, könnyű kerekek, rejtett bowdenek, ár érték arány, design

Hátrány

Igazából nem nagyon tudnék hátrányt felsorolni talán az, hogy sokat kellett rá várnom.

Tapasztalat

Elég sok kerékpárt kipróbáltam és azt kell mondanom, hogy nagyon, nagyon jól döntöttem. Tökéletes váz geometria, jó beállítással megállás nélkül nagyon hosszú időn keresztűl lehet kerekezni minden probláma nélkül. Kivállóan bírja a hazai utakat és a szuper fejlesztésű karbon váz jó részt elnyel a rázkódásból. Aki hosszú távra tervez az nem fogja megbánni ha a TREK Madone 5.2 mellett dönt, lehet, hogy magasnak tűnik az ára de bőven megéri. 13000 km után is azt mondom, hogy semmiért nem cserélném el. 

Erre ajánlom

Országúti kerékpározás de első sorban versenyzésre.

Mért tömeg
7200 g
Csatolt képek
Trek Madone 5.2  2012 országúti
Itt még szűzen
Trek Madone 5.2  2012 országúti
Trek Madone 5.2  2012 országúti
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

500-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) cső forma, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis, Ride Tuned vázra húzható nyeregcső


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm
  • 64 cm

 
színválaszték:
  • Gloss/Matte Trek Black
  • Liquid Red-Crystal White

villa (merevvilla):

Madone KVF teljes karbon, E2 asszimetrikus villanyak, karbon kerékrögzítő papucs


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Ultegra,

50-34


első váltó:
Shimano Ultegra,

Bilincs nélküli


hátsó váltó:
Shimano Ultegra
 
fokozatok száma:

2x11


pedál:

nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Bontrager R3,

700x23c


 
komplett kerék:

Bontrager Race Tubeless Ready


Irányítás

kormány:

Bontrager Race Lite Aero, VR-CF, 31,8mm


 
bandázs:

Bontrager Gel Cork tape


kormányszár:

Bontrager Race X Lite, 7 fokos, 31.8mm


nyereg:

Bontrager Affinity 3


nyeregcső:

Bontrager Ride Tuned Carbon vázra húzható nyereg kupak, 20mm hátrahajlás


Fék

 
féktest:

Bontrager Speed Limit integrált


 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra,

STI


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Madone 5.2 termékkel kapcsolatban: