Trek Madone 5.2 országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 899.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




nave62 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- váz geometria, kényelmes, váltó szett, könnyű kerekek, rejtett bowdenek, ár érték arány, design

Hátrány

Igazából nem nagyon tudnék hátrányt felsorolni talán az, hogy sokat kellett rá várnom.

Tapasztalat

Elég sok kerékpárt kipróbáltam és azt kell mondanom, hogy nagyon, nagyon jól döntöttem. Tökéletes váz geometria, jó beállítással megállás nélkül nagyon hosszú időn keresztűl lehet kerekezni minden probláma nélkül. Kivállóan bírja a hazai utakat és a szuper fejlesztésű karbon váz jó részt elnyel a rázkódásból. Aki hosszú távra tervez az nem fogja megbánni ha a TREK Madone 5.2 mellett dönt, lehet, hogy magasnak tűnik az ára de bőven megéri. 13000 km után is azt mondom, hogy semmiért nem cserélném el. 

Erre ajánlom

Országúti kerékpározás de első sorban versenyzésre.

Mért tömeg
7200 g
Csatolt képek
Trek Madone 5.2  2012 országúti
Itt még szűzen
Trek Madone 5.2  2012 országúti
Trek Madone 5.2  2012 országúti
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

500-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) cső forma, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis, Ride Tuned vázra húzható nyeregcső


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm
  • 64 cm

 
színválaszték:
  • Gloss/Matte Trek Black
  • Liquid Red-Crystal White

villa (merevvilla):

Madone KVF teljes karbon, E2 asszimetrikus villanyak, karbon kerékrögzítő papucs


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Ultegra,

50-34


első váltó:
Shimano Ultegra,

Bilincs nélküli


hátsó váltó:
Shimano Ultegra
 
fokozatok száma:

2x11


pedál:

nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Bontrager R3,

700x23c


 
komplett kerék:

Bontrager Race Tubeless Ready


Irányítás

kormány:

Bontrager Race Lite Aero, VR-CF, 31,8mm


 
bandázs:

Bontrager Gel Cork tape


kormányszár:

Bontrager Race X Lite, 7 fokos, 31.8mm


nyereg:

Bontrager Affinity 3


nyeregcső:

Bontrager Ride Tuned Carbon vázra húzható nyereg kupak, 20mm hátrahajlás


Fék

 
féktest:

Bontrager Speed Limit integrált


 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra,

STI


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Madone 5.2 termékkel kapcsolatban: