Avid BB5 tárcsafék

199 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 12.600 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Skateer88 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jó fékerő, 6,2Nm-tud a 160-as tárcsával. Ez elég hogy megfogjon pl Kékesdh közben.

A gyári dobozban adnak hozzá első és hátsó távtartót is, szerszámot, tárcsát csavarokat, és matrocát is a fék mellé amiben természetesen benne van a fékpofa. Ez nekem fontos hisz nem szivesen járnék tána ha nem kapnák hozzá tárcsaát, meg csavarokat, és ha ezt mind külön kell megvenni hát lássuk be postafköltséggel egybevéve sok lenne.

szóval plusszpont a minőség miatt is mert negyon jónak bizonyult, és mert ha aszt nézzük mennyi mindent kapunk 12-ért akkor korrekt az ár is.

Jól néz ki.

Hátrány

Nekem tudok, talán hogy többet kell állítgatnom, mert néha a tárcsáhozér a fékpofa, de ez nem a fék hibálya.inkább a keréké meg a villáé.

Kicsit nehézkes néha adagolni a fékerőt, de jól be lehet lőni egy kis állítgatás után.

Tapasztalat

Ajánlani tudom mindenkinek aki jót akar jó áron és nem tárcsaátmérővel akar kakaskodni, mert ezzel is meg lehet állni.

Összességében egy remek fék!

Erre ajánlom

Minden kivéve Intenzív DH Triál

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Avid BB5  2010 tárcsafék
Avid BB5  2010 tárcsafék
Avid BB5  2010 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • fekete (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

335 g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás, és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 335g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar: Minden AVID fékkarral kompatibilis!
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető, és tisztulási képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

16-17 (17 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid BB5 - mekkora lehet a villám gyári rotor mérete?
2 válasz
utolsó: 2011. szept.
Új Avid BB5 500 km után sem fog rendesen!
18 válasz
utolsó: 2011. okt.
16-17 (17 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB5 termékkel kapcsolatban: