Avid Code tárcsafék

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




XXXPetya avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

4 dugattyú, brutális fékerő, Avid, megbízható, jól adagolható, szép galvanizálás, nyomáspont-állítási lehetőség, csapágyazott fékkar

Hátrány

az a szép galván csak úgy 2 hónapig szép, aztán elkezd fekete foltokban kopni.....

elég rendes tömege van...

Tapasztalat

háth nem hazudok ha azt mondom, hogy ultrabrutál

100kg vagyok, a bicóm 19,6kg, de 50nél egy ujjal is megy a nose wheelie

 

az előttem szóló azt mondta hogy ciripel, akárhogy állítod be....

a ciripelés nekem is előjött, ez azért van mert a fékbetét nem precíz és van ahol súrolja folyamatosan a tárcsát (ez persze nagyon kicsi felület)

ezt a problémát nagyon egyszerűen meg lehet oldani:

sarat a tárcsára!!! (persze csak finom sarat, ne valami köves tetvet)

tudom nagyon barbár megoldásnak hangzik és a divatbringások majd mondják is, hogy ez hülyeség meg semmi értelme....

 de csak próbáljátok ki.... a ciripelés megszűnik, a fékerő javul....

(mert összekopik a rendszer)

 

 

a súly/fékerő aránya nem a legjobb, hiszen a jóval könnyebb elixirek is majdnem így fognak, de ha az egyenletbe belevesszük az adagolhatóság, melegedés-tűrés és megbízhatóság tényezőit is akkor verhetetlen féket kapsz a pénzedért

Erre ajánlom
DH, FR
Ennyiért vettem
22000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

magnézium


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • ezüst

  • fehér


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékezési pont beállítás a fékkaron


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

449


 
további információk:

CODE hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • All Mountain, Freeride, Downhill

Egyedülálló tulajdonság:

  • Középső felfogatású fékbetét
  • 3 ipari csapágyas kar
  • Fékkaron állítható fékezési pont beállítás
  • Új, alumínium olajtartály és továbbfejlesztett hardver

Speciális tulajdonságok:

  • Új magnézium fékkar test
  • 4 dugattyús féktest
  • Split clamp/Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 449 gramm

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid fékbe tehetek ásványi olajat?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Code termékkel kapcsolatban: