Avid Juicy 5 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



76-88 (88 vélemény)
Rendezés

én avatar
én
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Szerintem is nagyon jó fajta fék, ha nem a legjobb. Ajánlom mindenkinek. Én 185mm-essel nyomom az fr-t, meg a dh-t még soha nem melegedett túl, nagyon pöpec. 203-asat még nem volt szerncsém próbálni, de a 185-ös is elég. Ilyet vegyél, ha jó tárcsát akarsz! Hát, az ár? Mindenhez kell a nagy zseb mostanában.... :) :(
Szerinted hasznos?

nzoli avatar
nzoli
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szinte tökéletes. A legjobb vétel.Gyönyörü, erős, a legjobban és legkönnyebben beállitható. Kényelmes fékkar.
Hátrány
Ha felmelegszik, már nem harap annyira. Lehet, hogy keményebb igénybevételre érdemes hátra is 203-ast venni vagy puha pofát bele; a Tátrában sípályán sikerült túlmelegiteni (folyamatosan kellett fékezni, mert nagyon rossz és meredek volt a pálya), szerencsére csak a végén melegedett túl és csak a hátsó, elkezdett iszonyatosan visítani és nem fogott. De nem levegősödött fel! Mondjuk ez nem igazán hátrány, a legtöbb fék valószinüleg hamarabb besokallt volna...
Tapasztalat
A fék reklámszlogenjében emlitett spéci X-faktorú fékkar tényleg szuper! Pl. HFX-et húzogatni a Juicy után iszonyat hülye érzés! Nagyon jól adagolható. Újonnan sehogy sem fog, de nagyon gyorsan bekopik. Már egy-két buktát is átélt a fékkar, semmi baja (csak karcos).
Erre ajánlom
Bármilyen mtb-re a megfelelő tárcsamérettel.
Szerinted hasznos?

Avid avatar
Avid
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kíválóan adagolható, vajpuha működés. Ennél jobb talán nincs is ebben az árkategóriában. Egyszerüen TÖKÉLETES !
Hátrány
Hátrányok ? Miröl beszélsz ??
Tapasztalat
Ahogy kipróbálod beleszeretsz
Erre ajánlom
Aki megteheti, hogy ilyen féket vegyen.
Szerinted hasznos?

A avatar
A
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem super, bár 4 napja van meg. Nagyon nagy fékerő a 203 tárcsánál.
Hátrány
nothing
Tapasztalat
Sokkal jobb mint a HFX-9, azért is lett kicserélve!
Erre ajánlom
freeride
Szerinted hasznos?

Tolcsvai Peti avatar
Tolcsvai Peti
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Mivel 1 napja van meg, csak annyit took mondani: gyönyörű!!!
Hátrány
Nemtudok róla
Tapasztalat
A véleményem az hogy még nincs bekopva, és így is elég yool fog a 185-ös tárcsával. Naggyon kiváncsi leszek a bekopás utáni állapotára.
Erre ajánlom
Bármire
Szerinted hasznos?

Holló avatar
Holló
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Qrva jó fékerő és még adagolható is, zsírjó cucc
Hátrány
nincs
Tapasztalat
NAgyon királlly, szerintem érdemes megvenni
Erre ajánlom
Mindenre
Szerinted hasznos?

vitya avatar
vitya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jól fog szerintem több nem is kell!!!
Hátrány
Nem tudok talnh nincs alkatrész hozzá
Tapasztalat
Nah azért irok mert segitséget szeretnék tőletek kérni hogy mien más fékkarral lehet használni???? az e-bike on shimanot irnak h az mindennel kompatibilis pontosan a shimano deore (bl-m556) de már halottam azt is h az avidok nem mükszenek shimano karral!!! ha nem akkor miennel mükszik ??? lécci segitsetek!! előre is kössz!!
Erre ajánlom
fr/dh
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép külső, A bekopás elött nem az igazi de ha bekopott ( 1* lejössz a mecseken) Utánna... ne rángazsd a kart nagy erökkel mert fejre fogsz álni. A dh pályára szerintem megfelelö. A 203 mas tárcsánál nem tapasztalhato negy mértékü melegedés.
Hátrány
Nem veszed észre hogy bekopik egyszer csak negyot repülsz előre onnantol kiváló a fékhatás:-) eleinte iszonyatos hangon fütyült nem tidom hogy van ezzel a többi tulajdonos de engem iszonyat zavart. Azóta egyszer kétszer szétkaptam azóta nem csinálja.
Tapasztalat
A tárcsa bekopása után iszonyat fog, vigyázni kell vele aki ezzel a fékkel áll át a hagyományos v-fékről az olajosra, mert a a hirtelen erős rántásoktól könnyen frjre álhat, mivel eléggé érzekenyek a fékek. ( tapasztaltam már én is.)
Erre ajánlom
erösseb igénybevételü használatra. a dh pályán sem fog cserben hagyni.
Szerinted hasznos?

picikacsa avatar
picikacsa
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Avid=minőség!! Baromi hamar bekopik, jól néz ki, iszonyat fékerő. Kiugróan jól adagolható. Szimmetrikus, bármelyik oldalra felszerelhető fékkarok (csak meg kell fordítani, bár nem tudom, miért jó). Jól is néz ki, eddig nem levegősödött, még a nemhozzáértők is könnyedén beállíthatják!! Mintha nem is melegedne... Hátul bőven elég a 160-as tárcsa is...Az ára sem túl durva, sőt jópár helyen 30.000 HUF alatt is hozzá lehet jutni, már 203-as tárcsával is!!
Hátrány
Nem jellemző rá...
Tapasztalat
Ha hamar be akarod koptatni, keresd meg a legközelebbi dombocskát, lendülj be, és egy nagy fékezés után már érezhető a különbség. Ezt mék kétszer megcsinálod, és teljesen készen is vagy. A lényeg, hogy valamennyire melegedjen a tárcsa...
Erre ajánlom
A 203-as tárcsával Dh-ra ajánlják, viszont elég könnyű Xc-hez is.
Szerinted hasznos?

Bandita avatar
Bandita
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szép ,igényes a kidolgozása:) Nagyon könnyű felszerelni és beállítani. Különösebb karbantartást nem igényel ,nem levegősödik(eddig még nem).Disznó fékerő ,jól adagolható ,egy jó masszív teló kell hozzá mert szétcsavarja!!Esőben is jól fog ,hosszú fékezések után sem melegszik túlzottan:))
Hátrány
Eddig még nem tapasztaltam semmi negatívumot!
Tapasztalat
Előtte egy bovdenes Shimanó volt/Alivio/160-as tárcsákkal.Egy rakás szar volt!!! Az Avid 203tárcsával elöl és 180hátul nagyon jó!!!!! Kicsit drága ,de kis szerencsével és utánnajárással +kaphatod?? olcsobban is:) 40000- volt a kettő.
Erre ajánlom
Túrázgatni még "sok" is ,szóval bárkinek aki szeretne 1 jó féket /Dh is ?!/
Szerinted hasznos?

joooe avatar
joooe
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól adagolható. Elől a 203-as baszottul fog egy ujjal is veszélyes. Szép. Olcsó!!
Hátrány
Amíg nem kopik be semmit se fog, de ha igen...
Tapasztalat
Ez egy kurva jó fék!!!! Szerintem ennyi pénzért mindennél jobb.
Erre ajánlom
Mindenre. Talán a DH-ra nem, de ki tudja?
Szerinted hasznos?

Aandris avatar
Aandris
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
avid:D hullámos tárcsa, jól hül, bikául fog
Hátrány
hát az nincs
Tapasztalat
sz6tem kibaszott jó fék, kb annyit csúszik hátra mint egy hs33 kátrányozva szal nemsokat....érdemes venni. simánn bassza a hayeseket és 30ból megvan mindenestül
Erre ajánlom
sztem mindenhol megállja a helyét
Szerinted hasznos?

bada avatar
bada
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyen bekopik, jól fognak
Hátrány
nincs
Tapasztalat
nekem bevállt!!!!
Erre ajánlom
DH-ra a legjobb
Szerinted hasznos?

76-88 (88 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.